Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 04.08.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.01.2001

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

sa-mi folosesc experienta dobandita in timpul practicii din facultate si al actualului loc de munca

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Internet / e-Commerce, IT Software, IT Hardware, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

12.07.2004 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari it ,comunicatii, visual , fmcg, referent rate, raion manager, sef birou comert cu ridicata si amanuntul

Responsabilitati:

In cadrul functiei de asistent vanzari IT ,Comunicatii, Visual , FMCG m-am ocupat de:
-aprovizionarea raionului cu produse;
-mentinerea curateniei;
-mentinerea stocului;
- informarea managerilor, prin e-mail, asupra produselor vandute;
-receptionarea marfii;
-consilierea clientilor in ceea ce priveste achizitionarea produselor hardware si software de pe raion;



In ceea ce priveste ocuparea postului de referent rate am avut urmatoarele responsabilitati:
-prezentarea conditiilor de creditare impuse de bancile partenere;
-informarea cumparatorului despre posibilitatile de creditare;
-stabilirea incadrarii in criteriile de venit;
-intocmirea formularului tip scoring solicitat de banca;
-inmanarea formularelor tipizate ce trebuiesc completate;
-informarea clientului cu privire la celelalte documente solicitate;
-verificarea identitatii si a bonitatii documentelor prezentate de catre client;


Atributiile functiei , sef birou comert cu ridicata si amanuntul sunt:

-organizarea si supervizarea activitatii gestionarilor de pe raionul respectiv;
-implicarea activa in rezolvarea problemelor de orice natura , care pot apare in cadrul raionului;
-asigurarea activitatii comerciale din cadrul magazinului;
-urmarirea si raspunderea atingerii targhetelor de vanzare;
-asigurarea produselor din gestiune cu sistemele de alarma puse la dispozitie;
-receptionarea cantitativa si calitativa a marfii si implicarea in procesul de descarcare si incarcare , intocmirea PV de constatare diferente in cazul in care acestea apar;
-urmarirea si asigurarea ca produsele din gestiune sa nu paraseasca gestiunea fizica a magazinului fara documentele justificative de scadere a gestiunii;
-in timpul receptiei marfii am in vedere ca produsele sa fie insotite de certificate de garantie, carte tehnica si instructiuni de folosire in limba romana, in cazul in care acestea lipsesc anunt imediat operatorii retail pentru solutionarea urgenta a acestei probleme;
-asigurarea vanzarii categoriilor de produse specifice raionului, propunerea concreta de aprovizionare si intocmirea comenzilor de marfa urmarind ca linie principala raportul stoc-vanzari;
-informarea departamentului service in legatura cu eventualele probleme ce apar si urmarirea rezolvarii lor;
-preluarea fisierului cu modificarea preturilor aprobate de catre departamentul Preturii/Achizitii si asigurarea inlocuirii etichetelor corespunzatoare;
-cunoasterea caracteristicilor tehnice, modul de folosire si prezentare ale produselor;
-participarea activa la programul administrativ zilnic stabilit de catre shop manager si adj. shop manager;
-asigurarea ordinii si asezarii produselor in depozitul magazinului;




studii

 

Facultati:

1999-2004 Universitatea „Ştefan cel Mare” – Suceava, Facultatea de Inginerie Electrică, specializarea Calculatoare

Activitati extracurriculare

In cadrul facultatii am ocupat un post de administrator de retea unde studentii aveau accces la internet cu posibilitatea de listare si scanare a documentelor dorite de catre acestia.
In ultimul an de facultate am fost unul din cei care au pus bazele unei statii meteo. Informatiile captate de catre statie fiind afisate pe pagina web a universitatii.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20