Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.11.1987

obiectiv

 

doresc acumularea de noi experiente intr-un cadru propice, dezvoltarea unei gandiri si a unei conduite care ma vor ajuta pe viitor in dezvoltatea unei cariere

Beneficii: program flexibil, responsabilitati adecvate remuneratiei

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Publicitate, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Import - export, Traduceri, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Galati

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2008 - prezent

Departament: traduceri

Titlu Job: asistent traduceri

Responsabilitati:

Traduceri:
•Intampinarea clientilor, oferirea de informatii acestora si preluarea lucrarilor si documentelor pentru a fi traduse/legalizate/apostilate;
•Traducerea de documente, texte etc din/in engleza si franceza, daca acestea nu necesita stampila unui traducator autorizat de Ministerul de Justitie;
•Transmiterea lucrarilor de tradus catre traducatorii autorizati, colaboratori ai Biroului de traduceri;
•Adaptarea tarifelor la situatiile deosebite precum: lucrarile de un volum considerabil, traducerile in/din limbi straine de circulatie mai restransa si pentru clientii fideli (persoane juridice si fizice);
•Gestionarea noilor oferte de colaborare venite din partea a diferiti traducatori autorizati – ofertele acestora sunt primite fie la sediul biroului, fie prin posta electronica;
•Asigurarea unei comunicari eficiente cu actualii clienti ai Biroului, cat si prospectarea unor noi clienti prin trimiterea ofertei Biroului de traduceri catre persoane juridice, dar si fizice;


Contabil:
•Intocmirea de facturi, tinerea evidentei cheltuielilor si a facturilor emise;


Administrativ:
•Gestionarea corespondentei (curier, fax, posta electronica) atat de la cat si catre Biroul de traduceri;
•Legalizarea de traduceri si copii ale documentelor originale;
•Actualizarea informatiilor de pe site-ul firmei si gestionarea solicitarilor, intrebarilor si reclamatiilor primite prin intermediul Internetului;

Realizari:

Rezultatele obtinute privind urmatoarele domenii:

Traduceri:
• Optimizarea procesului de traducere, sporind promptitudinea serviciilor biroului
• Fidelizarea clientilor

Contabil:
• Efcientizarea comunicarii cu firma de contabilitate
• Tinerea unei evidente stricte a tuturor facturilor si cheltuielilor si primirea unui feedback pozitiv pentru aceasta din partea firmei de contabilitate.

Administrativ:
• Furnizarea unei interfete eficiente cu clientii si colaboratorii biroului de traduceri.

01.05.2008 - 01.06.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

• Preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora catre birourile solicitate;
• Gestionarea corespondentei, interna si externa;
• Realizarea de activitati de rutina, precum: utilizarea fax-ului, fotocopierea/scanarea/legarea/tiplarea de documente si alte materiale;
• Gestionarea stocului de consumabile pentru intreaga firma;
• Intampinarea vizitatorilor si oferirea de informatii privind solicitarile acestora sau ghidarea lor in firma;
• Realizarea de rezervari (hotel, avion) in interes de munca pentru angajatii firmei;

Realizari:

• m-am adaptat intr-un timp foarte scurt activitatilor firmei, avand in vedere ca aveam sarcina a asigura legatura dintre exterior si firma in cel mai eficient si placut mod posibil.

20.01.2008 - 20.02.2008

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: operator sondaj

Responsabilitati:

Intervievarea cetatenilor bucuresteni in legatura cu activitatea Primariei Bucuresti si cu alegerile ce urmeaza.

studii

 

Premii

2006-2009 - Certificat Pedagogie (Nivelul I), in cadrul Departamentului de Pregatire a Personalului Didactic, Academia de Studii Economice
2009 - prezent - anul 1 Cursul de Pregatire Pedagogica, in cadrul Departamentului de Pregatire a Personalului Didactic, Academia de Studii Economice, pentru a obtine Certificatul de Pedagogie (Nivelul II)

In urma absolvirii acestui curs, voi putea preda in invatamantul liceal si cel universitar.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

germană(incepator,incepator,incepator)

spaniolă(incepator,incepator,incepator)

italiană(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close