Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.04.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.04.2005

obiectiv

 

Imi doresc sa fiu angajata intr-o companie in care personalul sa fie evaluat pe baza performantelor.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management, Project Management

Oras de lucru: Iasi, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2020 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent relatii publice si comunicare

Responsabilitati:

Responsabilități principale:

- Organizarea agendei comitetului Pioneer (Comitetul Comercial),
- Planificarea ședintelor și intervențiilor terțelor părți în ședinte,
- Realizarea minutei ședințelor,
- Raportarea și păstrarea comunicării între Pioneer și celelalte comitete,
- Transmiterea comunicatelor oficiale și a deciziilor către populația comercială din companie,
- Efectuarea diverselor alte taskuri administrative încredințate de către membri comitetului,
- Păstrarea confidențialității.

01.10.2019 - 31.12.2020

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: manager eveniment

Responsabilitati:

Organizează şi coordonează toate evenimentele desfasurate in incinta societatii (conferinţe, traininguri, lansări de produse,intalniri de afaceri, congrese,evenimente festive-nunti,botezuri etc.)
- Negociază contracte cu beneficiarii (personal corporate, persoane juridice,persoane fizice)
- Mentine relatia cu clietii ante eveniment;
- Asigura buna desfasurarea a tuturor evenimentelor derulate in toate locatiile societatii;
- Elaborează planificări strategice şi desfăşurătorul evenimentelor;
- Selecteaza si stabileste locatia, detaliaza pachetul de servicii , programul si logistica evenimentelor.
- Proiectează bugetul si prezinta oferta de pret;
- Soluţionează necesităţile tehnice ale derulării evenimentului, concepe şi gestionează serviciile auxiliare;
- Intocmeste fisa evenimentului si crearea unui desfasurator in conformitate cu caietul de sarcini;
- Pregateste contractul cadru pentru fiecare eveniment, negociaza clauzele contractuale si verifica completarea corecta si semnarea contractului;
- Responsabil de soluționarea promptă a cererilor și / sau reclamațiilor clienților ;
- Programeaza evenimentele si gestioneaza agenda de ocupare a tuturor locatiilor;
- Asigura invitarea si urmareste confirmarile de participare din partea publicului la evenimentele organizate de societate;
- Verifica facturile de la furnizori daca sunt conforme cu serviciile solicitate.

01.08.2010 - 31.10.2019

Departament: banci

Titlu Job: retail loan officer

Responsabilitati:

- prospectarea pietei, crearea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti;
- promovarea ofertei de creditare a bancii partenere;
- gasirea celei mai bune solutii de creditare pentru clientii potentiali;
- intocmirea dosarului de finantare;
- urmarirea procesului de aprobare si acordare a finantarii;
- dezvoltarea relatiei cu clientii existenti si potentiali.
Pastrarea si dezvoltarea relatiei cu clientii existenti si atragerea clientilor noi.
Veliscu Simona Madalina, Deputy Branch Manager Piraeus Bank Romania SA Sucursala Iasi Pacurari
Asigurare medicala, bonuri de masa.

08.12.2008 - 16.08.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: universal teller

Responsabilitati:

� Ofera clientilor Bancii servicii operationale predefinite si in conformitate cu procesele si procedurile Bancii;
� Asista clientii bancii in toate tranzactiile: deschideri de cont, ordine de plata, schimburi valutare, depozite la termen, depuneri/retrageri numerar etc.;
� Inregistreaza, proceseaza si distribuie documentele primite de la clientii bancii, dupa caz, in conformitate cu reglementarile si procesele de lucru interne;
� Promoveaza produsele si serviciile Bancii clientilor existenti si potentiali;
� Proceseaza reclamatiile clientilor; reclamatiile cu un grad mai mare de complexitate sunt directionate catre superiorul direct si catre Serviciul Relatii Clienti;
� Asigura servicii de calitate clientilor;
� Este responsabil pentru indeplinirea activitatilor specifice ariei de casierie prin procesarea corecta si prompta a documentelor clientilor referitoare la tranzactiile cu numerar;
� Elaboreaza si verifica rapoarte referitoare la operatiunile cu numerar;
� Isi asuma responsabilitatea de a pastra numerarul si instrumentele de debit in conditii de siguranta;
� Asigura evaluarea riscului operational si prevenirea acestuia prin conformarea la cadrul procedural si legal in vigoare;
� Este responsabil de efectuarea controlului intern in aria sa de activitate.

Realizari:

Aducere de noi clienti si dezvoltarea relatiei existente cu clientii bancii.

studii

 

Facultati:

2017 - 2019 Masterat: Diagnoza si interventie la persoanele cu cerinte speciale la Univ. Al. I. Cuza Iasi din Iasi.
2008 - 2010 Masterat: Economie si gestiune financiar bancara la FIBAS Iasi din Iasi.
2004 - 2009 Facultate: Comunicare Socială si Relatii Publice la Facultatea de Filosofie din Iasi.
2004 - 2008 Facultate: Management la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi. Diploma de licența - Economist
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Matematica Informatica Bilingv la Colegiul Teoretic Costache Negruzzi din Iasi. Diploma de Bacalaureat

Premii

Certificari
Feb 2013 - Mar 2013: Competente comune mai multor ocupații - Competente sociale si civice
Curs organizat de Universitatea Al. I. Cuza Iasi - Diploma obținută
Oct 2010 - Oct 2010: Banking Buying Facilitation
Absolvire curs organizat de ISSM Bucuresti
Jul 2010 - Jul 2010: Curs Vanzari
Organizat de ISSM Bucuresti

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close