Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.07.1995

obiectiv

 

Persoana placuta, energica, rezistenta la situatii de stres. Sunt in cautarea unui job care sa-mi ofere posibilitatea de a pune in aplicare abilitatile dobandite atat la locurile de munca anterioare cat si pe parcursul desfasurarii activitatii mele ca student.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Relatii publice, Altele, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Management

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2019 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent relatii clienti

Responsabilitati:

-Am oferit informatii la cererea clientului despre articolele StarShinerS

- Am oferit suport clientilor
- Am mentinut legatura cu clientii- telefonic, pe chat online sau email
- Am raspuns solicitărilor online a clientilor
- Am transmis spre rezolvare solicitările clienților catre colegii din alte departamente
- Am fost responsabila de corectitudinea datelor si a informatiilor oferite indiferent de mijlocul de comunicare
- Am gestionat intr-o maniera cat mai amiabila situatile dificile/conflictuale cu clientii

01.06.2017 - 31.10.2017

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: food drainerand busser

01.11.2016 - 31.03.2017

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatar

01.11.2014 - 30.04.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Realizarea sondajelor de opinie pe diferite criterii. Colectarea eficienta a datelor din teren.

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Masterat: Managementul Serviciilor Sociale la Universitatea din Oradea din Oradea.
2015 - 2018 Facultate: Facultate Stiinte Socio-Umane la Universitatea din Oradea din Oradea . Studiile in domeniul Asistentei Sociale m-au ajutat sa dobandesc experienta necesara pentru a relationa mai usor cu orice categorie de persoane.

Premii

Voluntariat
Mar 2016 - Jul 2016: Fundatia de Scleroza Multipla
-Terapie ocupationala (ergoterapie) si socializare cu beneficiarii.
-Stimularea autonomiei personale si dezvoltarea increderii in sine a beneficiarilor.
-Activitati instructiv educative
Oct 2015 - Apr 2017: Asociatia Love Bihor
Impreuna cu intreaga echipa Love Bihor desfașuram o serie de activități care răspund nevoilor specifice copiilor, activități de tip educativ și recreativ precum și tabere.  Periodic, desfășuram diverse activități ocazionale ai căror beneficiari erau copii și familii care provin din situații defavorizate.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close