Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 12.06.1988

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Publicitate, Functii publice, Achizitii, Relatii clienti / Call center, IT Hardware, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2016 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent relaţii publice şi comunicare orange românia

Responsabilitati:

Rezolvarea reclamatiilor primite de la clienti
Oferirea de asistenta pentru colegii din front line
Redactarea de raspunsurilor scrise si trimiterea lor la clienti
Acordarea de compensari conform procedurilor departamentului
Comunicarea cu celelalte departamente implicate
Identificarea posibilelor situatii perturbative si propunerea de solutii de rezolvare
Efectuarea de modificari in profilul clientilor

01.05.2015 - 31.01.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: analist servicii call center

Responsabilitati:

Responsabilitati/Activitati de Executie
Oferirea de informaţii si solutii complete si corecte clienţilor, prin intermediul liniei dedicate de apel,
promovarea si vanzarea de servicii si produse.
Atribuţii si responsabilităţi:
- comunica direct cu clienţii prin telefon;
- răspunde prompt la intrebările clienţilor;
- tratează reclamaţiile clienţilor;
- furnizează feedback asupra eficienţei proceselor de servicii clienţi;
- înregistrează actiunile intreprinse;
- înregistrează detaliile solicitărilor, comentariilor si reclamaţiilor;
- ine evidenta interacţiunilor şi tranzacţiilor clienţilor; ț
- trimite solicitari directe şi situatii nerezolvate în atenţia persoanelor/departamentelor implicate;
- urmăreşte interacţiunile cu clienţii;
- preluarea apelurilor de la clienţi/magazine partenere;
- scaladarea situaţiilor de altă natură către departamentele competente pentru soluţionarea lor;
- participarea activă la rezolvarea sarcinilor echipei;
- alte activităţi specifice fişei de post.

01.05.2013 - 31.05.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent call-center

Responsabilitati:

- Informarea clientilor cu privire la oferta.
- Rezolvarea situatiilor de criza aparute in relatiile cu clientii;
- Relationarea cu departamentele telemarketing si vanzari in relatia directa a acestora cu clientii;
Escaladarea problemelor deosebite la alte departamente;
Diseminarea informatiei catre clienti;
Alte activitati specifice domeniului de activitate conform fisei de post

15.06.2011 - 01.09.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent call-center

Responsabilitati:

- Informarea clientilor cu privire la oferta.
- Rezolvarea situatiilor de criza aparute in relatiile cu clientii;
- Relationarea cu departamentele telemarketing si vanzari in relatia directa a acestora cu clientii;
Escaladarea problemelor deosebite la alte departamente;
Diseminarea informatiei catre clienti;
Alte activitati specifice domeniului de activitate conform fisei de post

14.05.2009 - 01.12.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: lucrator comercial

10.04.2007 - 10.12.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: relatii cu clientii

Responsabilitati:

Raspundeam la telefoanele clientilor, si incercam pe cat posibil sa le rezolv problema.

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Masterat: Masterand Istorie şi Tradiţie Creştină la Universitatea Bucuresti Facultatea de Teologie Ortodoxă din Bucuresti.
2013 - 2013 Facultate: Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale din Bucureşti la Universitatea Creştină „Dimitrie Cantemir” din Bucuresti.
2008 - 2012 Facultate: Teologie la Facultatea de Teologie Ortodoxă „Justinian Patriarhul” din Bucureşti, Bucuresti din Bucuresti.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Teologie la Seminarul Teologic Liceal Ortodox " Nifon Mitropolitul" din Bucuresti, din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jun 2012 - Jul 2012: Piraeus Bank
Practica IT
Jun 2011 - Jul 2011: Practica Front Office
Practica credite persoane fizice



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close