Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.10.1991

obiectiv

 

Îmi doresc un job creativ, care să mă țină în priză, unde să interacționez zilnic cu oameni noi, să învăț lucruri noi și să ofer tot ce am mai bun.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Merchandising / Promoteri, Sport / Wellness, Alimentatie / HoReCa, Management, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 01.10.2015

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: sport / wellness

Titlu Job: asistent receptie

Responsabilitati:

Ca asistent la recepţie in cadrul Clinicii de Nutriţie KiloStop interacţionez zilnic cu pacienţii/clienţii clinicii, ofer ajutor prin telefon sau mail, rezolv eventuale probleme care pot apărea, mă ocup de programări şi plăţi utilizând casa de marcat şi softul companiei, sunt responsabilă de curăţenia din clinică, de inventarul şi necesarul produselor tipizate şi consumabilelor. Promovez produsele companiei (prezint oferta, analiza corporală, abonamente sau alte tipuri de consultaţii cu medicii nutriţionişti, pachete de slăbit, cărţi şi alte oferte sau consursuri) şi mă axez pe atingerea targetului de vânzări.

01.09.2017 - 31.10.2018

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Ca asistent manager, îi ajut pe cei trei fondatori ai companiei cu activitățile zilnice, îndeplinesc sarcinile de secretariat/recepție/front-office, mă ocup de protocol, comand consumabile, programez ședințe și întâlniri, organizez delegații ale colegilor, călătorii ale conducerii în străinătate, personale sau în interes de serviciu (cazare la hotel, închiriere apartamente, mașină, bilete de avion, check-in, transfer aeroport, înscrieri la expoziţii şi târguri internaţionale, programări conferinţe etc.).
Sunt responsabilă cu descrierea produselor de pe site, cu crearea şi categorizarea bazei de date a produselor în Google Drive.
Conduc activităţi specifice HR: administrarea conturilor bestjobs, ejobs, myjob, hipo.ro, selectarea CV-urilor pentru posturile libere (din magazinele MUSETTE din București și din țară sau pentru alte posturi vacante), programarea candidaţilor, preselecția lor în urma unui test, programarea interviurilor şi a semnării contractelor de muncă.
Contribui activ la organizarea evenimentelor companiei, facilitez legătura dintre departamente și conducere. Datorită poziției mele, am contact cu toate departamentele companiei și sunt implicată în activitatea acestora: contabilitate, HR, vânzări, online, customer service, producție, achiziții, depozit, administrativ, logistică.

01.10.2015 - 31.08.2017

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- contabilitate primară pentru două firme, operare în programul Ciel contabilitate și Ciel gestiune; operațiuni bancare (plăţi, încasări, urmărirea facturilor scadente); managementul documentelor companiei (administrare contracte clienți și furnizori, dosare angajați: contracte de muncă, evidență pontaje, echipamente protecţie, concedii, deconturi, dosare SSM și PSI);
- gestionare birou şi recepţie, menținerea relației cu clienții și cu furnizorii;
- administrare conturi pentru angajări;
- preluare comenzi, ofertare, administrare magazin on-line, pregătirea coletelor pentru livrare, menţinerea relaţiei cu firmele de curierat;
- achiziţii: comenzi materiale pentru producție și consumabile, protocol, organizare diverse evenimente și deplasări.

01.11.2014 - 31.10.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

- Rembrandt Hobby Centre - magazin cu produse pentru artă, pictură, hobby, craft, modelaj, hand made, axat pe copii și amatori de frumos
- responsabil de vânzare, aprovizionare, gestiune
- oferire de consultanță specializată clienților
- contabilitate primară (menținere registru de casă, întocmire facturi, bonuri consum, transferuri, note intrare recepție etc.)
- participare la inventare, gestionare și planificare buget, plăți furnizori
- mercantizare, expunere, aranjare, prezentare produse
- menținerea relației cu clienții, câștigarea de noi clienți, menținerea relației cu furnizorii și distribuitorii
- training pentru noii colegi
- urmărirea creșterii vânzărilor și a fidelizării clienților

01.08.2014 - 30.11.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

- vânzări prin telefon în cadrul departamentului de call – center, pentru proiectul
auxiliarelor școlare 2014, prezentarea ofertei de carte școlară, consultanță, negocieri, crearea și menținerea relației cu clienții;
- urmărirea finalizării comenzilor, verificarea traseului, menținerea relației cu firma de curierat, pregătire colete pentru livrare;
- activități de tip secretariat;
- lucrul în echipă, îndeplinirea targetului de vânzări;
- participarea la traininguri axate pe comunicare, vânzări, negociere
- integrarea noilor colegi în echipă

01.05.2013 - 31.05.2015

Departament: jurnalism / editorial

Titlu Job: redactor, editor, traducător webtext

Responsabilitati:

- part time
- lucrul de acasă, online; uneori întâlniri în echipă pentru discutarea etapelor următoare și stabilirea strategiilor de lucru; în mare parte comunicare prin skype și e-mail
- traducerea și adaptarea unor site-uri străine pentru varianta lor în limba română
- crearea conținutului unui site, în ceea ce privește textul
- cercetare, studiu de piață, identificarea și analizarea concurenței
- explorarea mediului on-line și întocmirea de rapoarte cu scopul promovării serviciilor companiei, urmărirea creșterii PageRank-ului și a numărului de vizitatori/potențiali clienți, promovarea și actualizarea continuă a site-ului pentru aducerea sa în topul motoarelor de căutare
- editare HTML, operațiuni specifice SEO, Dreamweaver, Microsoft Word, Excel,
- activitățile principale: redactare text specific pentru domeniul companiei, traducere și adaptare (greacă-română, cu ajutorul unui program; română-engleză, engleză-română), editare, corectură, completare, îmbunătățire text și imagine, rescriere articol, descriere, prezentare și detalii produse, traducere manuale de instrucțiuni, scrierea articolelor bazate pe cuvinte-cheie etc.

01.02.2013 - 30.06.2013

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor de limba și literatura română / studentă practicantă

Responsabilitati:

Practică pedagogică desfășurată în cadrul modulului psihopedagogic absolvit. Am pus în practică toate cunoștințele teoretice dobândite în primii doi ani de curs. Cursanții, în calitate de studenți practicanți, au fost repartizați pe grupe la diferite școli din capitală. Am asistat la lecțiile mentorului din interiorul școlii și la lecțiile colegilor, m-am implicat în organizarea claselor și a orelor. Am predat lecții de literatură la clasele a V-a și a VI-a, abordând diferite metode de predare-învățare, în funcție de specificul clasei și de programă.

01.01.2012 - 31.08.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vânzări

Responsabilitati:

- afacere de familie, magazin cu materiale de construcții, gresie, faianță, parchet, amenajări interioare
- lucru part time/ ocazional/ voluntariat
- întâmpinarea clienților și prezentarea ofertei în funcție de buget și preferințe
- consultanță, ajutarea clienților, astfel încât aceștia să facă cea mai bună alegere pentru amenajarea locuinței sau a spațiului comercial, negocierea și calcularea ofertei finale, stabilirea datelor de contact și a detaliilor legate de livrare
- activități de tip secretariat, menținerea relației cu clienții și cu furnizorii
- amenajarea biroului și a spațiului de tip showroom
- lucrul în echipă

01.08.2011 - 01.12.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: suport tehnic/ telemarketing agent / agent relații clienți/ operator bază de date

Responsabilitati:

- preluarea apelurilor venite din partea clienților Boom TV sau a instalatorilor de pe teren
- oferire de informații/ suport tehnic - remedierea diferitelor probleme de ordin tehnic (lipsa semnalului, calitatea slabă a imaginii etc.), rezolvarea problemelor legate de costul abonamentului, explicarea facturilor
- vânzare prin telefon, prezentarea ofertelor
- consilierea clienților, astfel încât aceștia să ia cea mai bună decizie în ceea ce privește alegerea abonamentelor de televiziune, în funcție de dorințele și interesele fiecăruia sau de posibilitățile materiale
- introducerea clienților în baza de date/ prelucrare bază de date
- mutarea abonamentelor de la Boom TV la Romtelecom Dolce, negocierea și semnarea noilor contracte - sporirea numărului de clienți
- lucrul cu informații cu caracter personal, lucrul în echipă
- participare la traininguri și alte activități de grup

01.06.2011 - 01.09.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent call center

Responsabilitati:

- vânzări prin telefon, prezentarea diverselor oferte din domeniul media/televiziune; oferirea informațiilor necesare clienților
- contactarea clienților în vederea schimbării abonamentelor, în ceea ce privește îmbunătățirea serviciilor, înnoirea contractelor sau întocmirea de noi contracte (referitor în mare parte la serviciile Romtelecom)
- completare de chestionare/sondaje de piață prin telefon
- menținerea relației cu clienții, obținerea feedbackului
- participarea la traininguri și ședințe de tip brainstorming pentru fiecare nou proiect
- lucrul în echipă; part time

01.06.2010 - 30.06.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager / consultant vânzări

Responsabilitati:

- tipul de vânzare : vânzări directe; ramura: Zepter Medical
- program flexibil, în primele luni activitatea s-a desfășurat full time, apoi part time (în perioada cursurilor din anul I de facultate, iar în sesiunile de examene doar ocazional)
- participarea la traininguri interne
- participarea la ședințe și la îmbunătățirea metodelor de promovare a produselor
- crearea unei baze de date, pe teren sau telefonic, completarea de chestionare de tip cercetare de piață sau chestionare axate pe nevoile personale și starea de sănătate, obținere feedback
- contactarea persoanelor, a potențialilor clienți, programarea și invitarea la sediu sau la diverse evenimente organizate de companie
- întocmirea unui portofoliu propriu de clienți
- prezentarea produselor, consilierea clienților, aflarea problemelor de sănătate sau a nevoilor, intereselor și posibilităților materiale ale acestora, negocieri, semnarea contractelor
- menținerea relației cu clienții, lărgirea bazei de date
- susținerea unor conferințe de prezentare a produselor
- lărgirea echipei, publicarea anunțurilor de angajare și administrarea lor, selectarea candidaților, programarea și organizarea interviurilor
- training pentru începători și integrarea lor în echipă

studii

 

Facultati:

2014 - 2015 Masterat: Jurnalism Tematic la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din Bucuresti.
2010 - 2014 Facultate: Departamentul de Formare a Profesorilor la Universitatea din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației din București. Curs de certificare pentru profesia didactică: Nivelul I - pentru învățământul preuniversitar obligatoriu
2010 - 2014 Facultate: Limba și literatura română - Limba și literatura rusă la Universitatea din București, Facultatea de Litere din București.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: uman, filologie la Liceul Teoretic Benjamin Franklin din București.

Premii

Traininguri
Aug 2014 - Sep 2014: Traininguri de comunicare, negociere si vanzari la Editura Niculescu

Aug 2011 - Sep 2011: Cursuri axate pe tehnici de vânzare și pe consilierea clienților, pe help desk și lucrul în echipă, în cadrul companiei Boom TV.

Jun 2011 - Jun 2011: „Comunicare și orientare către client” - training în cadrul companiei Valoris Center

Jun 2010 - Sep 2010: „În lumea vânzărilor directe” la compania Zepter International, precum și alte training-uri sau cursuri din cadrul companiei, concentrate pe marketing, management, vânzări, integrare în companie și în echipă, sănătate, client, profit, prezentare de produs etc.

Premii si Distinctii
May 2009: Locul I la Campionatul Național de Scrabble, categoria juniori

May 2008: Locul I la Concursul Național de scrabble pentru juniori

Hobby-uri
lectură,scris,desen,fotografie,muzică rock,jocul de scrabble,fitness,aerobic,înot,cercul hula-hoop,nutriție,conversație,călătorii,reportaj



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close