Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.01.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.08.2008

obiectiv

 

Dezvoltarea departamentului in care activez , realizarea unor performante in domeniu , imbunatatirea experientei in domeniu si nu numai,realizarea unor noi satisfactii profesionale,un contact cu alti oameni,un venit material bun.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2017 - 30.11.2017

Departament: altele

Titlu Job: asistent personal

Responsabilitati:

Activitati specifice fisei postului.

01.09.2012 - 31.10.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: specialist logistica

Responsabilitati:

Asigurarea gestiunii stocului de marfa in baza documentelor de intrare/iesire;
Asigurarea miscarii stocurilor;
Intocmirea actelor pentru expedierea marfurilor;
Efectuarea inventarului ;
Asigurarea de efectuarea corecta a inventarului din depozit;
Verificarea preturilor de achizitie la introducerea in gestiune a facturilor conform marjei agreate si reglarea neconcordantelor;
Urmarirea incasarilor pentru coletele expediate.

01.09.2005 - 28.02.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: ajutor gestionar

Responsabilitati:

Responsabilitati
Gestionare incaltaminte si accesorii,marochinarie ,aprovizionare magazine proprii din tara si din afara tarii(Bulgaria),buna desfasurare a operatiunii de intrare-iesire de marfa.
Coordonarea si organizarea intregii activitati echipei de lucru;
Asigurarea gestiunii stocului de marfa in baza documentelor de intrare/iesire;
Asigurarea miscarii stocurilor;
Expedierea marfurilor catre magazine conform comenzilor si prioritatilor;
Verificarea miscarilor si stocurilor de marfa;
Depozitarea corecta a marfurilor in depozit dupa regulile prestabilite;
Asigurarea ca produsele sunt pastrate in conditii optime;
Supravegherea si verificarea angajatilor din subordine in pregatirea comenziilor pentru magazine;
Verificarea operatorilor in inregistrarea, prelucrarea si pastrearea informatiilor referitoare la situatia stocurilor;
Efectuarea periodica, prin sondaj, a inventarului pentru unele articole, grupe, sau familii de produse;
Participarea la efectuarea inventarului din depozit de catre comisia de inventariere;
Asigurarea de efectuare corecta a inventarului din depozit;
Coordonarea, manipulantilor pentru desfasurarea optima a activitatii din depozit;
Asigurarea securitatii depozitului (verificarea la plecare daca toate usile din depozit sunt incuiate, armarea alarmei de efractie la plecare);
Respectarea legislatiei de gestiune a stocurilor;
Raspundere in livrarea marfii catre clienti in timpul cel mai scurt si in conditii optime;
Cunoaşterea şi respectarea procedurilor de urgenţă şi de evacuare, atunci când este nevoie, utilizarea echipamentului de intervenţie conform normelor de securitate şi sănătate în muncă şi a normelor P.S.I.

01.04.2002 - 30.09.2005

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

Preluarea datelor de la magazine,prelucrarea acestora si transmiterea lor catre superiori,intocmirea de rapoarte de gestiune zilnice,modificari de preturi,urmarirea stocului,fise de magazie,avize de insotirea a marfii catre magazine,incarcarea in gestiune a facturilor de la furnizori si a avizelor de insotire a marfii de la magazine si de la depozitul din Oradea,urmariea facurilor de retur de la furnizori,arhivarea actelor.

01.10.2000 - 31.12.2001

Departament: achizitii

Titlu Job: jurist la sc doriam comimpex srl -09.10.2000 - 01.12.2001

Responsabilitati:

Sc Doriam Comimpex SRL
Frima cu 10-20 angajati
Restaurante si cofetarii

Responsabilitati
Activitati specifice postului pe care l-am ocupat(reprezentarea in fata instantei juecatoresti si a altor organe ale statului,intocmirea de contracte,consemnari in cartile de munca ale angajatilor intretinerea legaturilor si cu institutiile statului cum ar fi ITMB,CAS,Somaj,CASS si Circa Financiara de sector.

studii

 

Facultati:

1995 - 1999 Facultate: Drept la Universitatea Hyperion - Fcaultatea de Drept din Bucuresti.

Premii

Operator calculatoare electronice si retele

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,mediu,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close