Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.05.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.08.2003

obiectiv

 

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Altele, Medicina umana, Turism / Hotel staff, Sport / Wellness, Medicina alternativa, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2020 - 31.05.2020

Departament: medicina umana

Titlu Job: asistent medical generalist

01.03.2017 - 31.10.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator vanzari

Responsabilitati:

• Asigurarea unui flux permanent de vânzare;
• Implementarea strategiilor de promovare;
• Coordonarea personalului implicat în promovarea şi vânzarea produselor;
• Asigurarea răspunderii activităţii personalului din subordine;
• Oferirea suportului (consilierea, furnizarea informaţiilor) clienţilor din magazin;
• Urmărirea realizarii planului de vânzări;
• Realizarea recepţiei, vânzarea, încasarea produselor;
• Distribuirea şi expunerea produselor conform planului;
• Solicitarea necesarului de produse care trebuie livrate din depozit.

01.11.2011 - 31.03.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: supervizor lucrări construcție

Responsabilitati:

• Responsabil cu organizarea, coordonarea şi controlul activităţilor din teren;
• Urmărirea zilnică a activităţii personalului aflat în subordine pentru asigurarea aplicării corecte a procedurilor operaţionale de achiziţii şi aprovizionare/livrare;
• Semnarea actelor fara caracter special;
• Urmărirea încadrării stricte a termenelor de execuţie ale lucrărilor;
• Stabilirea unor relaţii bune cu clienţii firmei şi furnizorii de materiale de construcţii.

01.08.2008 - 31.08.2010

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: reprezentant firma-operator comercial

Responsabilitati:

• Vizitarea clienţilor conform rutei zilnice;
• Realizarea planului de vânzări şi generarea comenzilor;
• Aranjarea produselor la raft prin utilizarea maximă a spaţiului;
• Realizarea stocului şi a inventarului pentru produselor mercantizate;
• Monitorizarea promoţiilor, verificarea preţurilor, completarea raportului de activitate studii de piaţă, monitorizări de preţuri şi alte tipuri de rapoarte, la cererea şefului direct cu respectarea termenelor limită;
• Menţinerea şi dezvoltarea relaţiilor de colaborare cu clienţii deja existenţi;
• Acordarea sprijinului echipei pentru realizarea activităţilor promoţionale;
• Urmărirea derulării comenzilor.

01.09.2007 - 31.12.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

• Vânzarea materialelor de construcţie;
• Vizitarea clienţilor conform rutei zilnice;
• Dezvoltarea şi menţinerea portofoliului de clienţi (constructori, revânzatori, clienţi finali);
• Negocierea condiţiilor de livrare, modalităţilor de plată, termenelor de livrare şi de plată, respectând procedurile firmei;
• Generarea comenzilor şi urmărirea derulării acestora;
• Încasarea contravalorii facturilor şi creditelor din piaţă.

01.02.2002 - 30.09.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari-gestionar

Responsabilitati:

• Asigurarea informării clienţilor asupra caracteristicilor calitative ale produselor oferite;
• Promovarea produselor firmei şi respectarea metodelor de prezentare şi comercializare;
• Cunoaşterea şi respectarea promoţiilor şi procedurilor magazinului;
• Distribuirea şi expunerea produselor conform planului;
• Întreţinerea curăţeniei şi a ordinii în magazin;
• Participarea, împreună cu şeful de magazin, la recepţia mărfii;
• Solicitarea necesarului de produse care trebuie livrate din depozit;
• Încasarea contravalorii produselor şi emiterea bonul fiscal şi a facturilor;
• Întocmirea raportului de gestiune, notei de recepţie şi inventar;
• Participarea la inventarierile lunare şi anuale ale produselor din magazin şi depozitul aferent;
• Răspunderea securităţii valorilor băneşti (în timpul desfăşurării activităţii), înregistrarea corectă a încasărilor, predarea lor.

studii

 

Facultati:

2016 - 2019 Colegiu / Studii postliceale: ASISTENT MEDICAL GENERALIST la SCOALA POSTLICEALA HIPOCRATE din CONSTANTA.
2009 - 2011 Masterat: ADMINISTRAREA SI AUDITUL PROIECTELOR DE AFACERI la UNIVERSITATEA OVIDIUS din CONSTANTA.
2005 - 2008 Facultate: ADMINISTRAREA AFACERILOR la FACULTATEA DE MANAGEMENT TURISTIC SI COMERCIAL din CONSTANTA.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close