de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.08.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.02.2013

obiectiv

 

Vreau să mă dezvolt profesional într-o institutie unde pot lucra în echipă și contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor periodice.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Medicina umana

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2018 - prezent

Departament: medicina umana

Titlu Job: asistent medical generalist

01.02.2017 - 30.09.2018

Departament: medicina umana

Titlu Job: asistent medical

Responsabilitati:

a) efectuează triajul zilnic al copiilor;
b) verifică avizele epidemiologice şi cauzele absenţei copiilor, colaborând cu părinţii/reprezentanţii legali ai copiilor;
c) asigură asistenţa medicală de urgenţă şi solicită serviciul de ambulanţă, când este cazul;
d) anunţă imediat părinţii privind situaţia de urgenţă în care se găseşte copilul;
e) colaborează cu medicul de familie al copiilor;
f) administrează copiilor cu acordul părinţilor tratamentul prescris de medicul de familie şi tratamentul în regim de urgenţă prescris de medicul de ambulanţă;
g) întocmeşte şi ţine evidenţa fişelor medicale ale copiilor;
h) întocmeşte meniurile, respectând normativele nutriţionale pentru fiecare categorie de copii în parte;
j) monitorizează modul în care se pregăteşte, se distribuie şi se administrează alimentaţia copiilor, în funcţie de vârsta acestora;
k) controlează zilnic condiţiile de funcţionare a blocului alimentar;
l) controlează rezultatele evaluărilor periodice ale personalului;
m) controlează starea igienico-sanitară a tuturor încăperilor;
n) ţine evidenţa medicamentelor aflate în creşă, prin înscrierea acestora în centralizatorul de consum;
o) răspunde de planificarea si gestionarea ingrijirii copiilor, inclusiv supravegherea altor lucratori colaborând cu medici, psihologi si cu alte persoane pentru punerea in aplicarea practica a masurilor preventive si curative;
p) utilizează, potrivit instructiunilor de utilizare, substantele periculoase, instalatiile, utilajele, masinile, aparatura si echipamentele de lucru;
q) informează de îndată asistenta șefă/medicul despre orice deficienta constatată sau eveniment petrecut;
r) are grijă deosebită in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor;
s) dovedeste in toate imprejurarile o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact.

01.11.2013 - 31.01.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

-Asigurarea comunicari cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor;
-Promovarea si vinderea produselor companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor in scopul indeplinirii targeturilor stabilite, ducand astfel la cresterea veniturilor companiei;
• Furnizarea de informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii) pentru rezolvarea solicitarii clientului;
• Inregistrarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
• Furnizarea solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
• Solicitarea de ajutor a sefului de tura/supervisorului/ managerului ori de cate ori rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competentele proprii;
• Aplicarea strategiei firmei în general si a Diviziei din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si instructiunile de lucru;
• Dovedeste interes pentru atingerea indicatorilor de performanta, atat la nivel individual, cat si la nivelul echipei;
• Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;

01.05.2011 - 31.10.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Promotii sau vanzari de produse sau servicii prin intermediul telefonului
-Preluarea apelurilor telefonice si inregistrarea informatiilor in baza de date utilizand programe specifice
-Solutionarea solicitarilor transmise de catre client.

01.09.2010 - 30.04.2011

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: logoped si consilier in educatie

Responsabilitati:

Depisteam copiii cu posibile tulburǎri de limbaj sau/şi dislexo-disgrafie
Am intocmit fişe de depistare a logopaţilor
Aplicam probe de limbaj: testarea iniţialǎ a vorbirii independente a elevilor depistaţi, set de probe pentru stabilirea vârstei psihologice a limbajului elevilor, probă de rime, probă de aliteraţie, probă de productivitate verbală, probă de ordonare logică, probă de completare lacune sau/şi probe de scris-citit
Realizeazam o evaluare psihologicǎ prin aplicarea unor teste de inteligenţǎ şi de personalitate
Completeazam fişa logopedică pentru fiecare caz în parte
Stabileam un diagnostic şi un prognostic
Elaboram planul de intervenţie personalizat
Stabileam strategiile recuperativ-terapeutice cele mai eficiente fiecǎrui caz în parte
Aplicam programul terapeutic pe o perioadǎ de timp
Realizam examinarea finalǎ a vorbirii sau/şi a scris-cititului pentru copii care au beneficiat de intervenţie logopedică
Monitorizam şi interpretează datele obţinute
Contribuiam la motivarea copiilor pentru activitatea logopedică
Ca logoped am inclus în activităţile cu copiii: ludoterapia, meloterapia, exerciţii de dezvoltare a respiraţiei, a motricităţii generale şi fine, dezvoltarea autonomiei personale.

01.10.2008 - 28.02.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Prezentarea produselor din magazin(accesorii, genti), receptia marfurilor, controlul facturilor de primire a marfurilor.
Incasare, intocmiri facturi fiscale si depunere numerar la banca.
Aranjarea produselor pe rafturi
Eliberarea tuturor clientilor bonurile de casa.
Pastrarea curateniei si aranjarea magazinului.

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Masterat: Psihologie Clinica Evaluare si Interventie la Facultatea de Stiinte ale Educatiei, Stiinte Sociale si Psihologie din Bucuresti.
2015 - 2018 Colegiu / Studii postliceale: Asistent medical generalist la Scoala Postliceala Sanitara Fundeni din Bucuresti.
2007 - 2011 Facultate: Psihologie la Universitatea de Stat, Facultatea de Stiinte Socio-Umane din Pitesti.

Premii

Traininguri
Mar 2012 - Jun 2014: Strategii Vanzari

Certificari
Oct 2008 - Jun 2010: Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic nivel I



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close