de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.07.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.10.2009

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: posibilitatea de a putea face schimb de tura, concediu anual

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Banci, Saloane / Clinici frumusete, Confectii / Design vestimentar

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent manager, contabilitate primara

Responsabilitati:

-inregistrarea datelor de contabilitate primara si gestiune contabila
-mentinerea relatiei cu banca( depunere numerar, depunere o.p , ridicare extras de cont )
-evidenta stocului
-inregistratea incasarilor si platilor conform extrasului de cont

01.11.2016 - 31.07.2019

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: operator date-contabilitate primara

Responsabilitati:

-analiza documentelor economice
-evidenta facturilor , chitantelor, dispozitiilor de plata
-depuneri de numerar in contul societatii
- asigurarea unei bune activitati economice a firmei
- analizarea documentelor colectate
-analizarea activitatii economice si umana a firmei, in vederea deciziilor optime economic
- transmiterea documentelor specifice
-organizarea locului de munca
- transmiterea raportului de informatii
- arhivarea documentelor specifice
-aducerea la cunostinta administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
-cooperarea cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca.

01.09.2013 - 29.02.2016

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

-Înregistrarea programărilor telefonice;
-Întâmpinarea clientilor
-Coordonarea angajatilor
-Amenajarea salonului
-Promovarea produselor de intretinere din salon
-Mentinerea unei atmosfere cat mai placute la locul de munca

01.05.2013 - 30.09.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

- repartizarea camerelor in functie de cerintele si solicitarile clientilor
- intampinarea oaspetilor
- solutionarea plangerilor si solicitarilor oaspetilor
- indeplinirea anumitor servicii speciale, cum sunt apelurile telefonice pentru trezirea oaspetilor, transmiterea de mesaje etc.
- munca specifica de birou
- organizarea folosirii eficiente a spatiilor din hotel
-contactarea bancilor, birourilor de schimb valutar
- acceptarea monedei straine si carduri de credit.

01.05.2012 - 31.07.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- Activităţi cu caracter specific de secretariat (preluare, transmitere mesaje telefon, stenografierea, multiplicarea, redactarea înscrisurilor dictate de şefi, clasarea documentelor, înregistrarea corespondenţei).
- Activităţi prin care duc la îndeplinire sarcinile şi atribuţiile prevăzute în fişa postului (documentare, corespondenţă, protocol, organizarea manifestărilor, etc.)
- Activităţi pe care le decid, le iniţiază singure (cursuri de perfecţionare, instruire a secretarelor din subordine),
- Activităţi de reprezentare a şefilor lor (primiri oficiale, participare la discuţii cu parteneri de afaceri, etc.)

01.08.2007 - 30.11.2010

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: casiera

Responsabilitati:

-Acceptarea documentelor de incasare
- acceptarea numerarului depus
- efectuarea platilor in numerar
- eliberarea documentelor de plata
-inchiderea caselor in incasari si plati
- predarea/preluarea zilnica a banilor personali si a obiectelor personale, avand raspunderea materiala a valorilor incredintate.

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate / Colegiu: FINANTE/ BANCI la UNIVERSITATEA SPIRU HARET din CONSTANTA. MANAGEMENT FINANCIAR CONTABIL
2004 - 2007 Liceu: TEHNICIAN IN ACTIVITATI FINANCIARE SI COMERCIALE la COLEGIUL COMERCIAL CAROL 1 din CONSTANTA.
2001 - 2004 Scoala Profesionala: COMERCIANT VANZATOR MARFURI NEALIMENTARE la COLEGIUL COMERCIAL CAROL 1 din CONSTANTA.

Premii

CERTIFICAT DE COMPETENTE PROFESIONALE :TEHNICIAN IN ACTIVITATI FINANCIARE SI COMERCIALE , domeniul SERVICII
CERTIFICAT DE COMPETENTA LINGVISTICA pentru comunicarea de specialitate in limba ENGLEZA



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close