de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.08.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.09.1995

obiectiv

 

Persoana comunicativa, organizata si motivata, cu abilitati de negociere, gandire pozitiva si strategica si totodata cu experienta de munca in diverse medii de afaceri, dotata cu simtul raspunderii si cu o puternica orientare spre detaliu.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa, Auto / Echipamente, Personal calificat

Oras de lucru: Sibiu, Cisnadie, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager cu atributii logistica

01.09.2016 - 30.04.2019

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: responsabil receptie

Responsabilitati:

Primirea si cazarea oaspetilor, implementarea platii, supravegherea desfasurarii in bune conditii a desfasurarii activitatii de receptie, urmarirea ocuparii capacitatii de cazare, elaborarea strategiilor de vanzare.

01.10.2014 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Conducerea executiva si operationala a agentiei de turism

01.08.2004 - 31.08.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: functionar

Responsabilitati:

Dezvoltarea si implementarea de noi politici de munca bazate pe studii si cercetari validate, rapoarte si analize in vederea implementarii de noi politici ale companiei, initierea, indrumarea si supravegherea noilor membri ai echipei, asistarea clientilor pe durata contractului cu compania, rapoarte referitoare la miscarea logistica a companiei, rapoarte privind costuri si consumuri ale departamentului logistic al companiei, raportari bancare si de casierie.

01.04.2003 - 30.04.2004

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator date

Responsabilitati:

Introducerea, analizarea si validarea datelor pentru agentii de vanzari, rapoarte de vanzare, activitati specifice de casierie, emitere de facturi, contabilitate primara.

01.07.2002 - 31.10.2002

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Activitati specifice de secretariat, monitorizare rapoarte de vanzare, organizarea protocoalelor pentru oaspetii interni si externi

01.11.2001 - 31.07.2002

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager marketing

Responsabilitati:

Activitati specifice de secretariat, monitorizare rapoarte vanzari, organizare protoacoale cu ocazia vizitelor clientilor/furnizorilor

01.04.2001 - 30.09.2001

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara productie

Responsabilitati:

Activitati specifice de secretariat, asistenta si traducere pentru directorul de productie in cadrul sedintelor, monitorizarea rapoartelor de productie.

01.11.2000 - 31.03.2001

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Activitati specifice de casierie, monitorizare relatia cu banca, raportarea instrumentelor de plata

01.01.2000 - 30.11.2000

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

Analiza, verificare, inregistrare si validare deconturi de cheltuieli, analiza, verificare, inregistrare si validare facturi de achizitii, rapoarte lunare privind cheltuielile pe departamente, rapoarte lunare privind facturile de achizitii pe departamente, rapoarte privind tranzactiile bancare, platile numerar si instrumentele de plata.

01.01.1999 - 31.01.2000

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Activitati specifice de secretariat, organizarea protocoalelor pentru oaspeti, organizare evenimente, monitorizarea rapoartelor de productie, vanzari, costuri si cheltuieli

01.02.1997 - 28.02.1998

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: impiegat auto

Responsabilitati:

Rapoarte cheltuieli coloana auto, costuri de mentenata, verificare si validare consumuri coloana auto raportat la km efectuati.

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: ECONOMIA COMERTULUI TURISMULUI SI A SERVICIILOR la UNIVERSITATEA LUCIAN BLAGA din Sibiu. Licentiat in stiinte economice in domeniul administrarii afacerilor

Premii

Certificari
Feb 2019 - Feb 2019: Metropolitan Academy Sibiu
Inspector Resurse Umane
Calificari
Mar 2014: Brevet manager in turism

May 2013: contabil certificat



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close