Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.01.1964

obiectiv

 

Cu o experienta de 10 ani in implementarea proiectelor finantate de UE din fonduri pre- si post aderare ( cu preponderenta Phare si POSDRU) la companii, ONG-uri, din care 3 ani in OI POSDRU- Ministerul Educatiei ( Axa 1 si DMI 2.2) in verificarea si monitorizarea proiectelor doresc sa continui consolidarea carierei care sa-mi permita valorificarea aptitudinilor in domeniul gestionarii si implementarii proiectelor finantate din fonduri europene si sa ma dezvolt profesional odata cu institutia in care lucrez.

Beneficii: Experienţăde peste 5 ani, în activităţi specifice derulării şi implementării proiectelor POSDRU: monitorizarea derularii activităţilor şi rezultatelor realizate în cadrul derulării proiectului şi stabilirea acţiunilor preventive adecvate; participarea la evaluarea proiectului; monitorizarea graficului activităţilor implementate în proiect în perioada de raportare şi elaborarea rapoartelor de monitorizare lunară a activităţilor derulate; pregătirea şi realizarea Raportului tehnico-financiar; furnizarea elementelor necesare pentru raportarea financiară; asigurarea altor acţiuni necesare implementării tehnice corespunzătoare a proiectelor POSDRU;- corelarea informatiilor primite de la departamentele Agentiei ;- întocmirea cererilor de finantare, a cererilor de prefinantare si a cererilor de rambursare - întocmirea raportului de progres al departamentului - întocmirea actelor aditionale la contractul de finantare - întocmirea de rapoarte de monitorizare in diferite etape ale procesului de implementare a proiectelor - propunerea de masuri de imbunatatire/corectare a activitatilor planificate din aceste proiecte - evaluarea rezultatelor si impactului proiectelor implementate Indeplinirea activitatilor specifice proiectelor accesate de ADRB-I in cadrul altor programe de finantare

Tip job: Full time

Departament: Inginerie, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2011 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asistent manager/consultant tehnic in cadrul proiectului posdru/92/3.1/s/61820

Responsabilitati:

-coordonarea activitatiilor proiectului POSDRU/92/3.1/S/61820 cu titlul „Dezvoltarea spiritului antreprenorial si cresterea competitivitatii in afaceri” (Buget - 20.878.785,60 Ron), conform graficului activitatilor definind strategia, principiile de management;
-planificare: Crearea unui plan de proiect care sa cuprinda activitatile intreprinse si resursele utilizate in vederea realizarii indicatorilor proiectului
-elaborarea rapoartelor tehnico-financiare ce insotesc cererea de rambursare, lista expertilor pe termen lung si scurt, Anexa 10 registrului grup tinta ,
-Intocmirea de rapoarte in vederea masurarii calitatii cursurilor de formare profesionala prin intermediul chestionarelor feed-back
-Supervizarea gestionarii eficiente a resurselor financiare, materiale, informationale si umane implicate in proiect; definirea si punerea in practica executarii planului de monitorizare, analizand indicatorii de performanta prevazuti
-Asigurarea relatiilor externe ale proiectului cu partenerii, subcontractorii si grupurile tinta
-Medierea fluxului comunicational intre formatori si structura organizatoare;
-intocmirea rapoartelor tehnice in vederea masurarii progresului proiectului , notificari si acte aditionale la contractul de finantare
-incurajarea identificarii riscurilor si asigurarea ca acestea sunt evaluate corect si gestionate corespunzator
-

Realizari:

-atingerea indicatorilor propusi in cererea de finantare impreuna cu echipa de implementare
-consumarea bugetului 95% in cei 3 ani de implementare

01.03.2010 - 28.02.2011

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consilier tehnic/asistent manager

Responsabilitati:

-coordonarea activitatiilor proiectului conform graficului de activitati definind strategia, principiile de management; coordonarea unui nr de 14 subordonati
-elaborarea rapoartelor tehnico-financiare ce insotesc cererea de rambursare, lista expertilor pe termen scurt, Anexa registrului grup tinta
-Intocmirea de rapoarte in vederea masurarii calitatii cursurilor de formare profesionala prin intermediul chestionarelor feed-back
-Supervizarea gestionarii eficiente a resurselor financiare, materiale, informationale si umane implicate in proiect; definirea si punerea in practica executarii planului de monitorizare, analizand indicatorii de performanta prevazuti
- asigurarea relatiilor externe ale proiectului cu partenerii, subcontractorii si grupurile tinta
-Medierea fluxului comunicational intre formatori si structura organizatoare;
-intocmirea rapoartelor tehnice in vederea masurarii progresului proiectului
-Alte atribuţii delegate de managerul de proiect;
- consilier tehnic in cadrul proiectului POSDRU/45/5.1/G/32941 cu titlul „ Fii activ pe piata muncii in sectoarele turism si comert in judetele Tulcea, Braila, Galati!”
-consilier tehnic in cadrul proiectului POSDRU/45/5.1/G/17102 cu titlul „ Panificatie si patiserie, comert si restauratie- califica-te pentru piata muncii !”
-consilier tehnic in cadrul proiectului POSDRU/24/2.3./G/39076 cu titlul „Angajati calificati si competitivi intr-o economie bazata pe cunoastere-Formare Profesionala Continua in domeniile mecanica, servicii si constructii de masini’
-asistent manager in cadrul proiectului POSDRU/80/2.3/S/46538, cu titlul „Alege o carieră în turism–ospitalitate - calificarea și recalificarea angajaților în regiunile Sud Est, Sud Muntenia și Bucuresti Ilfov”
-asistent manager in cadrul proiectului POSDRU/82/5.1/S/58409, cu titlul „Calificarea si integrarea pe piata muncii a somerilor in domeniul turismului din regiunile de dezvoltare Sud-Est Sud-Muntenia, Bucuresti-Ilfov”

Realizari:

- atingerea indicatorilor propusi in cererea de finantare alaturi de echipa de implementare
-consumarea bugetului in medie 90-95 %

01.11.2006 - 01.01.2010

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: consilier i a, ofiter verificare proiecte

Responsabilitati:

monitorizarea tehnică şi financiară a unui numar de 8 proiecte strategice repartizate care sunt implementate în cadrul domeniilor majore de intervenţie 1.1.-1.5; 2.2 din POS DRU;
- verificarea administrativ, pe baza listelor de verificare specifice, a rapoartelor tehnico-financiare întocmite de beneficiari pentru proiectele strategice şi de grant repartizate, implementate în cadrul domeniilor majore de intervenţie delegate OIPOSDRU -MECI;
- elaborarea scrisorilor de aprobare a rapoartelor tehnico-financiare pentru proiectele reaprtizate,
- elaborarea propunerilor de soluţionare a contestaţiilor beneficiarilor POS DRU cu privire la rapoartele tehnico-financiare şi rapoartele de vizită pentru proiectele strategice şi de grant repartizate;
- solicitarea de informaţii şi/sau clarificări beneficiarilor cu privire la stadiul implementării proiectelor strategice şi de grant implementate în cadrul domeniilor majore de intervenţie POSDRU delegate;
- organizarea si efectuarea de misiunii de verificare la faţa locului (vizitei de monitorizare) pentru 12 proiecte strategice;
- întocmirea Notificărilor către beneficiari şi corespondenţa specifică cu beneficiari POS DRU pentru proiectele POS DRU strategice şi de grant repartizate necesare pentru aplicarea corectă a procedurilor de monitorizare;
- elaborarea raportului vizitei de monitorizare şi măsuri corective propuse
- monitorizarea îndeplinirii de către beneficiar a măsurilor corective stabilite ca urmare a vizitelor de monitorizare;
- evaluare cereri de propuneri proiecte de grant (65) aferente DMI 1.1- 1.5; 2.2 in cadrul Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurserlor Umane (CCI): 2007RO051PO001, in perioada: iulie -decembrie 2008
- evaluare cereri de propunere proiecte strategice (8) aferente DMI 1.1.in cadrul Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (CCI): 2007RO051PO001, in perioada: martie-aprilie 2008
- lector in cadrul proiectului “Dezvoltarea competitivităţii angajaţilor prin formare profesională continuă în contextul integrării europene ”, Phare/ 2005/ 017 – 553.04.02.02.01.216. a cursului „Manager de proiect” pe o perioada determinată, de 2 luni, pe perioada cuprinsă între data de 01.10.2008 şi data de 30.11.2008
b) lector in cadrul proiectului “Dezvoltate-te profesional cu noi!”, Phare/2006/018–147.04.02.02.01.205.a cursului “Manager proiect” pe o perioada determinată, de 1 lună, pe perioada cuprinsă între data de 15.05.2009 şi data de 15.06.2009

01.06.2006 - 31.10.2006

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: consultant in management

Responsabilitati:

• pregatire propunerii de proiecte (elaborarea cererilor de finantare, planuri de afaceri) pentru IMM-uri in vederea accesarii surselor de finantare nerambursabile si credite in cadrul programelor finantate de la bugetul de stat sau organizatii internationale
• acordare consultanta in implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila Phare, fonduri guvernamentale (proceduri de achizitii bunuri, servicii, lucrari, raportari tehnice si financiare, etc.)
• elaborare cereri de finantare si implementare de proiecte finantate in cadrul unor programe finantate de la bugetul de stat sau organizatii internationale (Banca Mondiala, Uniunea Europeana , Peace Corps, etc) proiecte realizate in beneficiul intreprinderilor mici si mijlocii, someri
• asistent manager –proiect „Masuri active de ocupare” finantat prin programul Phare 2003 -Coeziune Economica si Sociala-Dezvoltarea Resurselor Umane;

01.04.2003 - 30.05.2006

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: director executiv/consultant in management

studii

 

Facultati:

1982-1987 -licentiata in inginerie - specializare Utilajul si Tehnolgia Sudurii - Universitatea "Dunarea de Jos" Galati, Facultatea de Mecanica.

Activitati extracurriculare

-Managementul timpului si al prioritatilor, capacitati de comunicare, capacitate de analiza si sinteza, abilitati bune de organizatorice, inovare,gandire strategica, capacitati de colaborare si de lucru in echipa
-Experienta de lucru cu diferiti actori locali-administratie publica, ONG-uri, IMM_uri
-corectitudine, disponibilitate la deplasari si participare la diferite evenimente interne si internationale

Premii

23.02.2008-01.03.2008 certificat absolvire in cadrul programului de formare profesionala "Manager de proiect" -emis de Institutul National de Administratie- Centrul de formare Continua pentru Administratie Publica Locala -Cluj Napoca
05-09.11.2007 certificat participare "Comunicare interinstitutionala si relatii publice-emis" de Institutul National de Administratie, Bucuresti
12-16.11.2007 -certificat de internship despre Instrumentele structurale ale Uniunii Europene- vizita studiu Lisabona, portugalia- Programa Operational do Potential Humano, emis de Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale
12-15.02.2007 - certificat participare la cursuri de instruire privind Instrumentele Structurale-programarea fondurilor structurale in Romania, Evaluarea si selectarea proiectelor, monitorizarea , evaluarea si informare &publicitate- emis ACIS
07-09.07.2005 -certificat participare "Analiza economica si financiara si evaluarea riscurilor"- sustinut de Consortiul Formez Italia si Ministerul Integrarii Europene, in carul proiectului "Programarea si implementarea asistentei de pre-aderare pentru Phare CES si tranzitia spre Fondurile Structurale" -finantat prin programul Phare CES 2002



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close