Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.09.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.03.2009

obiectiv

 

Vreau sa ma dezvolt profesional si sa contribui alaturi de colegii mei la indeplinirea obiectivelor periodice stabilite in conformitate cu viziunea, misiunea si valorile companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Management, Personal calificat

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2018 - 31.12.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager companie transport international

Responsabilitati:

- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei ( intocmire de rapoarte, activitati de data entry, programari delegatii);
- pastreaza legatura cu furnizorii existenti pentru comenzi noi/sesizari;
- identifica oferte si furnizori noi in vederea optimizarii costurilor;
- pastreaza legatura cu departamentul legal;

01.06.2017 - 31.12.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service limba rusa

Responsabilitati:

- Suport vanzari (produse bancare)
- Suport tehnic si informational clientilor (online/telefonic)
- Sustinerea, dezvoltarea si promovarea produselor, serviciilor si imaginii companiei catre clientii curenti/noi
- Completarea rapoartelor periodice

01.01.2012 - 30.11.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef secretariat general

Responsabilitati:

- Asigurarea interfetei instituționale între Rectorul AMTAP și mediul academic, public și privat extern;
- Asigurarea suportul administrativ (organizare) pentru desfăşurarea activităţilor Consiliului de administrare si Senatului AMTAP in conformitate cu Regulamentele de organizare si functionare a acestora;
- Asigurarea implimentarii a deciziilor strategice ale Senatului, Consiliului de Administraţie în conformitate cu reglementările legale în vigoare;
- Asigurarea suportului logistic, material si uman in organizare de evenimente in institutie;
- Asigurarea realizarii managementului si conducerii operative a departamentului Secretariat General si arhiva institutiei;
- Organizarea si coordonarea intregului proces de recrutare si selectie de personal din departamentul Secretariat General, numirea si detasarea personalului;
- Coordonarea activitatii si delegarea responsabilitatilor subalternilor departamentului;
- Coordonarea activitatatii de secretariat de la nivelul universităţii şi a facultăţilor;
- Intocmirea rapoartelor si prezentarilor (in calitate de membru al diferitor comisii- Comisia de repartizare a absolventilor, Comisia de repartizare a resurselor, Comisia de admitere etc);
- Coordonarea şi controlarea întocmirii diverselor situaţii de către secretariatele facultăţilor;
- Oganizarea cursurilor de perfectionare pentru secretarele institutiei;
- Redactarea si eliberare actelor (hotarari, procese verbale, rapoarte, confirmari);
- Asigurarea evidenței, selecționarea, păstrarea și arhivarea tuturor actelor institutiei;

01.12.2008 - 31.12.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef departament secretariat general

01.05.2006 - 30.11.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent coordonator proiect acreditarea institutiei

Responsabilitati:

Asistent coordonator proiect Acreditarea Academiei de Muzica, Teatru si Arte Plastice
(in conformitate cu Planul Bologna)

01.01.2002 - 30.04.2006

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent rector

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Masterat: Antreprenoriat, Ingineria si Administrarea afacerilor la Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti din Bucuresti.
2006 - 2010 Facultate: Stiinte politice si administrative, Spec. Administratie publica la Universitatea de Stat din Chisinau din Chisinau, RM.
1997 - 2002 Facultate: Spec. Limba si Literatura Romana/Franceza la Universitatea I. Creanga din Chisinau, RM.

Premii

Certificari
Oct 2016 - Nov 2016: Picon Training Center, Bucuresti
Certificat Inspector Resurse Umane (autorizat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei)
Voluntariat
Mar 2015 - Dec 2019: Armata Salvarii Bucuresti
Voluntar in cadrul programelor pentru copii si tineret in cadrul Armata Salvării (mişcare internaţională de binefacere)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close