Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.04.1972

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.11.1992

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2014 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Activitate de asistent manager.
Activitate de secretariat - editari documente (adrese, adeverinte, procese-verbale, oferte,decizii, contracte prestati servicii,acte aditionale), mentinerea legaturii cu furnizorii si clientii, preluarea convorbirilor telefonice, efectuarea de comenzi pentru consumabile si piese de schimb pentru aparatura de birou.
Contabilitate primara - emiterea de facturi, inregistrarea in programul de contabilitate a facturilor de la furnizori si a facturilor emise catre clienti, evidenta platilor si a incasarilor (casa, banca , trezoreria) precum si inregistrarea acestora in contabilitate, indosarierea documentelor, relatia cu banca si cu trezoreria (extrase de cont, intocmire ordine de plata).
Resurse umane - intocmirea dosarului personal al angajatului, fisa postului, operare in revisal.
Operator devize.

01.09.2008 - 29.02.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Activitate de secretariat - editari documente (adrese, adeverinte, procese-verbale, oferte,decizii, contracte prestati servicii,acte aditionale), mentinerea legaturii cu furnizorii si clientii, preluarea convorbirilor telefonice, efectuarea de comenzi pentru consumabile si piese de schimb pentru aparatura de birou.
Contabilitate primara - emiterea de facturi, inregistrarea in programul de contabilitate a facturilor de la furnizori si a facturilor emise catre clienti, evidenta platilor si a incasarilor (casa, banca , trezoreria) precum si inregistrarea acestora in contabilitate, indosarierea documentelor, relatia cu banca si cu trezoreria (extrase de cont, intocmire ordine de plata).
Resurse umane - intocmirea dosarului personal al angajatului, fisa postulu

01.08.2007 - 31.08.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator comercial

01.06.2001 - 31.05.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: director

Responsabilitati:

Asigura fundamentarea activitatii decizionale cu privire la definirea si formularea politicii economico-sociale si gestionarea eficienta a resurselor materiale, financiare, informationale si umane in vederea realizarii obiectivelor stabilite.
Elaboreaza si avizeaza planurile de investitii financiare, tehnologice si de resurse umane
Organizeaza structurile organizationale in functie de necesitatile firmei si de activitatile planificate.
Comunica obiectivele generale, specifice si operationale ale firmei personalului la toate nivelele ierarhice inferioare.
Dispune intocmirea planurilor manageriale anuale si semestriale pe baza analizelor efectuate.
Asigura coordonarea tuturor departamentelor din cadrul firmei.
Asigura identificarea oportunitatilor de investitie si obtinere de profit.
Elaboreaza proiectul de buget si proiectul de achizitii tehnologice, in vederea satisfacerii gradului de rentabilitate si competitivitate pe piata ale firmei..
Dispune intocmirea si / sau avizarea documentatiei pentru investitii.
Organizeaza activitatile departamentelor si asigura numirea directorilor de departamente sau a sefilor de birouri.
Incheie actele juridice in numele firmei, conform imputernicirii acordate de catre AGA.
Colaboreaza cu autoritatile locale, regionale si nationale in vederea indeplinirii obiectivelor macroeconomice si a celor organizationale.
Negociaza Contractul Colectiv de Munca si Contractele Individuale de Munca.
Dispune efectuarea evaluarilor performantelor din firma si avizeaza evaluarile individuale anuale.
Organizeaza, controleaza si supervizeaza activitatile Departamentelor de Cercetare-Proiectare, de Productie, de Marketing, Financiar-Contabil, Administrativ, Resurse Umane si / sau ale altor departamente din cadrul firmei.
Asigura respectarea reglementarilor si normelor legale in vigoare in cadrul activitatii decizionale.
Urmareste aplicarea deciziilor luate si evalueaza efectele acestora. Exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar (AGA, CA) in sarcina reprezentantului legal

01.12.1999 - 30.06.2001

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: casier colector

Responsabilitati:

Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei primare privind activitatile de incasari si plati prin casierie.
Intocmeste corect si la zi chitantele pentru sumele incasate;
Incaseaza sumele de bani , prin numarare faptica, in prezenta persoanelor care platesc.
Intocmeste zilnic Registrul de casa fara corecturi, stersaturi sau taieturi, iar daca se fac totusi, din gresala, suma gresit trecuta se bareaza cu o linie si se semneaza de catre casierul care a efectuat corectura.
Preda zilnic in contabilitate primul exemplar din Registrul de casa, pentru operarea incasarilor in programul de contabilitate, impreuna cu documentele de casa.
Ridica zilnic de la banca Extrasul de cont si il preda in contabilitate pentru a fi inregistrat.
Raspunde de depunerea integrala a numerarului incasat in fiecare zi la banca, in contul unitatii.
Respecta plafonul de casa, plafonul de plati/zi si incasarea maxima /client/zi, conform legislatiei in vigoare.
Raspunde de exactitatea calculelor din documentele intocmite.
Elibereaza numerar din caserie numai pe baza unei Dispozitii de plata semnata de contabilul sef si director.
Are obligatia de a permite efectuarea controlului si de a pune la dispozitia organului de control a tuturor documentelor contabile, evidentelor si a oricaror altor elemente materiale sau valorice solicitate pe care le detine, in vederea cunoasterii realitatii obiectelor si surselor impozabile sau taxabile.
Raspunde material si disciplinar pentru pagubele produse, daca prin fapta si in legatura cu munca a cauzat pagube materiale societatii.
Respecta cu strictete procedurile de lucru
Are obligatia sa raporteze in scris conducerii direct si in timp util orice nereguli pe care le observa in modul de executare a sarcinilor ce revin oricarui angajat al institutiei, indiferent de functia pe care o detine, daca din cauza acestor nereguli s-ar putea crea sau s-au creat deja prejudicii institutiei.

01.03.1997 - 31.10.1999

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Răspunde de evidenţa contabilă primară a societaţii.
Asigură întocmirea, circulaţia raţională şi păstrarea documentelor primare care stau la baza înregistrarilor contabile;
Asigură ţinerea la zi a evidenţei intrărilor si ieşirilor, întocmirii corecte şi la timp a documentelor specifice, precum şi a respectării măsurilor stabilite referitor la circulaţia documentelor utilizate la efectuarea înregistrarilor contabile primare.
Asigură evidenţa gestiunilor de valori materiale şi a bonurilor de consum, verifică stocul la sfirsitul lunii şi îl comunică administratorului.
Răspunde de intocmirea registrelor contabile zilnice (Registrul de casă, Nota de recepţie, Raportul de gestiune, Fişa de magazie, Foaia de prezenţă, etc.);
Coordonează operarea documentelor contabile primare primite în firmă : facturi de intrări marfa/materiale/servicii, bonuri fiscale, extrase bancare, deconturi ;
Coordonează operarea documentelor contabile primare de ieşire : avize de expediere, facturi iesite, etc. si tine evidenţa clienţilor neincasaţi precum şi a încasărilor.
Coordonează emiterea documentelor bancare (file CEC,BO,OP etc.) pe care le inaintează persoanei responsabile cu semnarea acestora.
Ţine evidenţa cronologică a facturilor emise si stabileste impreuna cu administratorul numerotarea acestora pe baza deciziei acestuia.
Efectuează inventarierea furnizorilor şi clienţilor pe baza extraselor de cont şi confruntă datele cu evidenţa primară.
Îndosariază documentele cu care lucrează şi supervizează arhivarea lor precum şi salvarea datelor informatice.

01.04.1996 - 31.03.1997

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Elaborarea si controlul aplicarii regulilor si procedurilor administrative;
- Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei;
- Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa
- Colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii.
- Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile.

01.11.1993 - 30.04.1996

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzator

Responsabilitati:

Recepţionează mărfurile conform facturilor şi sesizează în scris neregulile constatate.
Pregăteşte mărfurile pentru expedierea către client
Aranjează produsele pe rafturi, fără deteriorarea acestora.
Marchează cu preţuri produsele din magazin , conform catalogului.
Confirmă cantitativ comanda clientului pentru facturare.
Verifică periodic stocurile din magazin
Conoaşte toate produsele şi utilitatea acestora, fiind în stare să informeze clientul despre toate produsele.
Împacheteză produsele pe care le vinde clienţilor.
Manipulează marfa.
Prezintă oferta firmei la potenţialii clienţi
Vinde produsele firmei atât la clienţii existenţi cât şi la posibili noi clienţi.
Eliberează tuturor clienţilor bonuri de casă.

studii

 

Facultati:

1986 - 2007 Liceu / Școală profesională: mecanica la Lic Mihai Viteazul din ploiesti.
2003 - 2006 Colegiu / Studii postliceale: Sanatate/Asistent medical generalist la F.E.G din ploiesti.

Premii

Certificari
Apr 2020 - Jul 2020: Academia Britanica de Afaceri si Comunicare - Comunicare in afaceri

Apr 2020 - Jul 2020: Academia Britanica de Afaceri si Comunicare - Managementul resurselor umane

Sep 2008 - Dec 2008: Atestat contabilitate generala

Voluntariat
Apr 2012 - Jul 2012: Voluntariat Ambulanta Prahova



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close