de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.06.1996

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Relatii clienti / Call center, Crewing / Casino / Entertainment, Sport / Wellness, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate;
- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice;
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați;
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice

01.02.2017 - 31.05.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: sales consultant

Responsabilitati:

Receptionarea marfii si distribuirea acesteia in magazin;
Asigurarea necesarului de marfa la raft;
Aranjarea produselor intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibila clientilor;
Actualizarea etichetelor in functie de pretul/promotia din ziua respectiva;
Cunoasterea produselor/colectiilor brand-ului si prezentarea acestora clientilor;
Pregătirea, verificarea și transmiterea documentelor contabile;
Furnizarea rapoartelor catre management;
Intocmirea documentelor fiscale si efectuarea monetarului.

01.12.2016 - 31.01.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Evidenta banilor din casa la deschiderea si inchiderea magazinului;
Intocmirea registrului de casa;
Operarea tuturor tranzactiilor in calculator si tinerea evidentei in programul specific activitatii;
Intocmirea de rapoarte specifice companiei, scanare documente si trimiterea acestora catre biroul central;
Operarea retururilor si a schimburilor de produse;
Incasare contravaloarea produselor si emitere de bon fiscal;
Buna cunoastere a tuturor produselor, in special a celor aflate la promotii, reduceri si lichidari de stoc; Participarea activa la vanzarea zilnica si atingerea targetului;
Raportarea neconcordantelor catre seful de magazin;
Despachetarea/impachetarea marfii si pregatirea ei pentru receptie/expediere;
Indeplinirea tuturor sarcinilor date de asistenti manageri/ manager.

01.03.2016 - 31.08.2016

Departament: au pair / babysitter / curatenie

Titlu Job: bona

Responsabilitati:

respectarea programului stabilit de parinti privind ingrijirea, masa, orele de somn si plimbat;
ingrijirea si supravegherea copilului;
plimbari in parc, jocuri cu alti copii;
pregatirea meselor acestuia.

01.11.2015 - 31.03.2016

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: responsabil punct vanzare

Responsabilitati:

- asigurarea necesarul de marfa la raft;
- servirea clientilor;
- asistarea la vanzare si vanzarea produselor fornetti
- intocmirea documentelor necesare ( NIR, verificarea marfii cantitativ si calitativ);
- respectarea fluxului tehnologic al prepararii produselor ( depozitare, coacere, servire);
- raspunde de incasarea zilnica;

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Facultate: la din Bucharest.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close