Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 08.09.1968

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:18.03.2009

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Asistent manager

Salariu: 700,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Functii publice, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Transport / Distributie, Relatii clienti / Call center, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Baia Mare

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2017 - prezent

Departament: management

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Ma ocup de:
- intocmire si completare dosare de personal
- redactare si semnare diverse adeverinte
- procesare solicitari privind garantia legala pentru pneuri si jante (creare procedura si documente in conformitate cu prevederile legale, corespondenta, colaborare cu expertul autorizat si cu producatorii, introducere reclamatii in platformele online Continental si Goodyear, efectuare constatari personale in cazuri simple si intocmire note de constatare, intocmire rapoarte de diagnoza, evidente electronice, arhivare etc.)
- procesare solicitari de returnare pentru lipsa de conformitate si de retragere din contractul la distanta
- acordare asistenta juridica primara tuturor departamentelor firmei
- aplicare proceduri de protectie a datelor
- deschidere si inchidere puncte de lucru
- comanda si obtinere tichete de masa Up
- gestionare registru cu numere de inregistrare
- gestionare documente masini firma
- gestionare contracte cu partenerii si furnizorii de servicii (verificare, intocmire evidente, arhivare)
- arhivare documente diverse in format fizic si electronic (creare opis etc.)
- recuperare creante
- depunere si obtinere documente la/de la diverse institutii
- redactare corespondenta oficiala cu institutii, autoritati etc.
- deplasare la banca pentru depunere instrumente de plata
- deplasare la vama pentru depunere & ridicare documente
- ocazional, intocmire si stornare facturi, efectuare operatiuni de transfer intre depozite (in programul de gestiune SENIOR ERP)

01.03.2015 - 31.12.2015

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: regizor studio audio

Responsabilitati:

Am regizat înregistrarea ediției lunare a unei publicații periodice. Această responsabilitate a implicat realizarea scripturilor, selectarea cititorilor, acordarea de sfaturi și îndrumări atât înainte de înregistrare, cât și în timpul înregistrării.

01.11.2011 - 31.03.2016

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: traducător

Responsabilitati:

Traducere documente de uz intern, inclusiv cu caracter tehnic.
De exemplu:
- un manual de peste 60 de pagini referitor la siguranța alimentelor
- un manual de 50 de pagini referitor la achiziții, din care 14 pagini conțin o listă de termeni specifici domeniului achizițiilor, transporturilor, operațiunilor vamale etc.
- alte manuale referitoare la construirea și întreținerea clădirilor de cult
- instrucțiuni periodice pentru conducerea în siguranță etc.
Toate acestea au pretins efectuarea de cercetări aprofundate, în special online, atât în română, cât și în engleză.

01.04.2002 - 30.11.2011

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: responsabil biroul juridic

Responsabilitati:

Atribuții:
1) Consiliere juridică pentru toate entitățile locale ale ORMI.
2) Elaborarea Statutului de organizare și funcționare, care a fost recunoscut prin HG nr. 658/2008.
3) Întreținerea corespondenței și a relațiilor cu autoritățile și instituțiile naționale și internaționale din domeniul drepturilor omului și al libertății religioase
4) Construirea de lăcașuri de cult
- verificarea, avizarea și aprobarea tuturor tranzacțiilor imobiliare
- întreprinderea măsurilor juridice necesare pentru apărarea dreptului de a construi lăcașuri de cult
- etc.
5) Îndeplinirea cerințelor legale privind intrarea în țară a misionarilor și obținerea dreptului de ședere
6) Acțiunile civile și în contencios administrativ (întocmire acte procedurale, urmărire termene, colaborare cu avocați etc.).
- Am făcut parte din echipa care a reprezentat cultul religios la CEDO în cauza ORMI și alții împ. României (nr. 63108/00; Decizia CEDO poate fi verificată pe situl http://hudoc.echr.coe.int)
7) Fiscalitate, transport, drepturi sociale etc. (verificare legislație, recomandare soluții etc.)
8) Am avut responsabilitatea de a verifica zilnic toate actele normative publicate în Monitorul Oficial, de a le analiza și de a semnala supraveghetorului competent toate prevederile care afectau într-un fel sau altul activitatea ORMI.
9) Utilizare program Lege4 Professional al Indaco Systems
20) Elaborare și redactare documente de uz intern
- adeverințe, declarații, hotărâri, instrucțiuni, regulamente etc.

01.06.1997 - 31.03.2002

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: responsabil program de construire

Responsabilitati:

Atribuții:
a) evaluare necesități și întocmire recomandări către supraveghetorul competent
b) acordare de îndrumări (în scris și telefonic) entităților locale, în toate etapele proiectelor:
- selectarea și achiziția de terenuri și/sau clădiri
- obținerea de certificate, avize, autorizații etc.
- alegerea proiectelor și verificarea acestora
- alocarea de fonduri și verificarea cheltuielilor efectuate
- repartizarea și coordonarea (de la sediul central) a echipelor de construire alcătuite din voluntari
- întreținerea clădirilor existente etc.
c) Coordonare activitate reprezentanți itineranți în domeniul construirii lăcașurilor de cult

NOTĂ: La un moment dat, această sarcină a implicat urmărirea a peste 50 de proiecte la nivel național.

studii

 

Facultati:

1982 - 1986 Liceu / Școală profesională: Electrotehnică la Liceul Industrial Electroenergetic din Brașov.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close