Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.11.1987

obiectiv

 

Sa fac parte dintr-un colectiv profesional , dinamic , in plina dezvoltare.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Turism / Hotel staff, Merchandising / Promoteri, Sport / Wellness, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti, Pitesti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2011 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Mentinerea legaturii permanente intre societate si colaboratorii sai ,
Pariciparea la intalniri si prezentarea rapoartelor referitoare la activitatea agentiei ,
Autorizarea tranzactiilor,
Monitorizarea activitatii angajatilor ,
Efectuarea si transmiterea ofertelor de prestari servicii ,
Mentinerea legaturii cu executori judecatoresti sau persoanele competente in realizarea executarilor silite,
Administrarea dosarelor de lucru din cadrul societatii,
Repartizarea acestora catre agentii ,
Efectuarea rapoartelor de activitate ,
Emiterea facturilor ,
Completarea deconturilor,
Receptionarea apelurilor telefonice , fax , e-mail ,
Rezervari hotel , bilete de avion

01.05.2008 - 01.03.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Asistam activitatea Dir General/ Dir.Comercial si indeplineam sarcinile zilnice atribuite
Gestionam achizitionarea diverselor echipamente si materiale de birotica si papetarie
Gestionarea corespondentei
Orzanizarea documentelor si alte informatii pentru birou
Tinerea si organizarea agendei de lucru a Directorului
Rezervari hotel,bilete de avion
Organizarea ,coordonarea si urmarirea calendarului de evenimente

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Finante/ Finante si Banci la Universitatea din Pitesti - Facultatea de Stiinte Economice din Pitesti.
2005 - 2007 Liceu: Tehnic/ Electrotehnica la Grup Scolar Ferdinand I din Curtea de Arges.

Premii

Hobby-uri
sport,muzica,film,citit

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close