 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 08.08.1989 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:21.09.2007
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Beneficii: program de munca L-V Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Educatie / Training / Arte, Turism / Hotel staff Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.11.2017 - prezent Departament: administrativ / logistica Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: - preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervari hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei |
|
01.01.2015 - 30.09.2017 Departament: tipografii / edituri Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Preluarea si onorarea comenzilor – (utilizarea programelor specifice activitatilor in Print Shop – Photoshop, Corel, etc.)
Respectarea termenelor si verificarea calitativa a comenzilor
Activitate zilnica de secretariat, birotica, papetarie, inventariere, stocuri/comenzi. Administrarea bugetelor
Pastrarea bazei de date a clientilor, crerea si implementarea de programe de fidelizare |
|
01.07.2013 - 30.11.2013 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: manager Responsabilitati: Studii de marketing ale produselor turistice din Romania
Realizarea, promovarea si comercializarea ofertelor turistice
Conceperea de programe la cerere, pachete de servicii, simpozioane, asigurari medicale etc. |
|
01.03.2013 - 31.07.2013 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: agent de turism Responsabilitati: Planificarea, organizarea si coordonarea de programe turistice
Conceperea si realizarea de oferte promotionale
Vanzarea de pachete turistice
Analiza, planificare si urmarirea finalizarii sarcinii profesionale |
|
01.08.2012 - 31.12.2012 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: receptionist Responsabilitati: Intampinarea si indrumarea vizitatorilor, furnizarea de informatii intr-un mod profesionist si amabil, activitati de secretariat; preluarea de apeluri telefonice – asigurarea unei bune comunicari în cadrul firmei, Birotica; intocmirea de situatii sau documente la cerere, redactarea si pastrarea registrului, arhivarea documentelor |
|
01.02.2012 - 31.07.2012 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: receptionist Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor, Primirea si indrumarea clientilor, Promovarea serviciilor |
|
01.10.2011 - 01.11.2011 Departament: achizitii Titlu Job: operator informatii clienti Responsabilitati: Preluarea informatiilor prescrise de catre medicii de familie in urma chestionarii telefonice, si introducerea acestora in baza de date. |
|
01.06.2011 - 31.10.2011 Departament: achizitii Titlu Job: trainee Responsabilitati: Practica internationata in turismul hotelier pe baza unui contract dintre Agentia ICEP ROMANIA si Hotelul ATLANICA AEGEAN PARK din Grecia, in urma careia am avut sansa de a pune in practica notiunile teoretice acumulate in facultate, luand parte la activitatile departamentelor din cadrul hotelului.
Certificat de practica internationala precum si recomandare eliberate de catre Managerul Hotelului Atlantica Aegean Park 2011 |
| studii | |
|
Facultati: 2012 - 2014 Facultate: MANAGEMENT la USAMV BUCURESTI din BUCURESTI. MASTER
2008 - 2012 Facultate: MANAGEMENT la USAMV BUCURESTI din BUCURESTI.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Turism si Alimentatie Publica la Liceul Industrial Energetic Campina din Campina.
Premii Detin Brevet de Turism eliberat in august 2012
Certificat de practica internationala precum si recomandare eliberate de catre Managerul Hotelului Atlantica Aegean Park 2011
Certificat de Practica din partea Agentiei ICEP Romania 2011
Atestat „Tehnician in turism” eliberat de catre Liceul Industrial Energetic Campina
-Certificat De Absolvire – Departamentul Pentru Pregatirea Personalul Didactic nivelul – 1 - |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|