 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 13.10.1987
|
|
obiectiv | |
|
Dorinta mea este aceea de a lucra profesional, in echipa, alaturi de oameni seriosi si experimentati.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Relatii clienti / Call center, Alimentatie / HoReCa, MLM / Vanzari directe Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.06.2020 - prezent Departament: administrativ / logistica Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: - Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;
- Capacitate de a respecta termene limită;
- Atenție la detalii;
- Plăcerea și abilitatea de a învăța lucruri noi;
- Responsabila, ordonata, corecta și serioasa;
- Indeplinirea activităților zilnice de secretariat;
- Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
- Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din asociatie;
- Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice;
- Preluarea, înregistrarea, îndosarierea și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați;
- Redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice;
- Asigurarea transmiterii documentelor prin poștă si e-mail;
- Actualizarea bazei de date documente;
- Rezervări hotel parteneri externi, etc;
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei. |
|
01.08.2017 - 30.06.2020 Departament: farmacie Titlu Job: asistent tehnic program farmacii (medarp) Responsabilitati: Atributii:
- Asistenta tehnica onine;
- Preluare apeluri;
- Preluare email-uri;
- Rezolvare prompta a problemelor diverse in aplicatie;
- Rapoarte zilnice pe medicamente;
- Actualizarea listei de produse;
- Actualizarea abonamentelor de parteneri (telefon, punct lucru, email, etc...);
- Incheierea conventiilor(contractelor) cu utilizatorii MedArp;
- Adaugarea partenerilor in aplicatie;
- Adaugare produse noi si maparea lor;
- Monitorizare si verificare comenzi plasate;
- Trimiterea anumitor comenzi catre furnizorii asignati;
- Respectarea regulamentului intern;
- Buna intelegere si comunicare cu colegii si superiorul;
- Efectuarea platilor catre furnizori;
- Trimiterea plicurilor si/ sau a coletelor catre colaboratori; |
|
01.04.2017 - 31.07.2017 Departament: internet / e-commerce Titlu Job: client service manager Responsabilitati: Atributii:
- Preluarea comenzilor telefonice, online, e-mail dar si in rețelele de socializare Facebook, Mylivechatinc.com, precum si din platformele: Marketplace, Biz.shopmania si Magento;
- Trimiterea comenzilor catre depozit din platforma B2B;
- Transmiterea comenzilor către departamentul de coletare;
- Furnizarea de informații privind caracteristicile produselor;
- Consilierea clienților telefonic si in mediul online;
-Gestionarea si soluționarea situațiilor neprevazute , dar si a problemelor in ceea ce privea calitatea, livrările si retururile;
- Facturare;
- Creare awb-uri;
- Spirit de echipa;
- Buna colaborare cu colegii din showroomuri;
- Buna înțelegere cu superiorii. |
|
01.09.2016 - 28.02.2017 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: receptioner Responsabilitati: Responsabilitati:
- Inregistrarea clientilor, vizitatorilor si curierilor conform cerintelor dar si îndrumarea acestora;
- Intampinarea vizitatorilor si a clienților dar si însoțirea acestora către departamente;
- Preluarea si gestionarea corespondenței societății;
- Preluarea apelurilor telefonice;
- Intocmirea proceselor verbale ;
- Respectarea ordinelor superiorilor;
- Administrarea corecta a bazei de date;
- Mentinerea unei bune legaturi cu superiorii din cadrul institutiei. |
|
01.03.2016 - 31.05.2016 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: secretara, dispecer centru alarma Responsabilitati: Responsabilitati:
- Intocmirea documentelor necesare muncii de secretariat;
- Supravegherea sistemelor de
alarma;
- Utilizarea aparatelor de birou;
- Colaborarea cu toti angajatii firmei pentru asigurarea circuitului de informatii;
- Colaborarea cu personalul de conducere tehnic;
- Colaborarea cu departamentul resurse umane;
- Colaborarea cu clientii societatii;
- Asigurarea legăturilor telefonice în interiorul şi exteriorul societatii;
- Tehnoredactarea documentelor, clasarea şi ţinerea evidenţei stricte a acestora;
- Asigurarea ordinii si curateniei in interiorul societatii;
- Respectarea ordinelor din partea superiorilor;
- Revisal. |
|
01.03.2015 - 29.02.2016 Departament: marketing Titlu Job: gestionar Responsabilitati: Responsabilități :
- Asezarea si ordonarea produselor la rafturi;
- Asigurarea stocului la rafturi;
- Aducerea produselor din depozit;
- Servirea clientilor;
- Ordonarea rafturilor pe categorii si tipuri de produse ;
- Actualizarea etichetelor in functie de pretul din ziua respectiva;
- Schimbarea etichetelor la produsele care intrau in promotie;
- Asigurarea igienei rafturilor;
- Supravegherea rafturilor pentru a interveni prompt in cazul unui incident;
- Menținerea si asigurarea curateniei la locul de munca;
- Verificarea termenului de valabilitate al produselor;
- Consultanta si informatii clientilor despre promotiile existente;
- Informarea clientilor cu privire la schimbarile ce au avut loc in privinta produselor;
- Incasarea banilor;
- Primirea, predarea si preluarea comenzilor telefonice, online dar si in magazin;
- Administrarea si promovarea produselor online;
- Respectarea instructiunilor verbale si scrise date de superior;
- Imi asumam toate greselile si stiam ce responsabilitati am, respectand fiecare sarcina in parte rapid,corect si cu indemanare;
- Intocmirea de nir-uri, facturi si chitante;
- Arhivarea si pastrarea documentelor;
- Raspundeam de gestiunea magazinului, a marfii si monetar. |
|
01.07.2014 - 30.11.2014 Departament: marketing Titlu Job: vanzator/casier Responsabilitati: Responsabilitati:
- Asezarea si ordonarea produselor in vitrine si la rafturi;
- Asigurarea stocului in vitrine si la rafturi;
- Servirea clientilor;
- Raspundeam solicitarilor clientilor;
- Informarea clientilor de schimbarile ce au avut loc in privinta produselor;
- Scanarea produselor si incasarea banilor de la clienti;
- Ordonarea rafturilor;
- Compararea, sortarea si verificarea marfii;
- Actualizarea etichetelor in functie de pretul din ziua respectiva;
- Schimbarea etichetelor o data pe luna la acele produse care intrau in promotie;
- Inlocuirea afiselor din promotia veche cu afise din promotia noua;
- Asigurarea igienei vitrinelor si a rafturilor;
- Supravegherea rafturilor pentru a interveni prompt;
- Verificarea termenului de valabilitate al produselor;
- Scotearea de la vanzare a acelor produse care urmau a expira inainte cu o zi;
- Respectarea instructiunilor verbale si non verbale, date de catre superiori;
- Mentinerea si asigurarea curateniei la locul de munca;
- Respectarea fiecarei sarcini in parte rapid, corect si cu indemanare. |
|
01.12.2013 - 30.11.2015 Departament: mlm / vanzari directe Titlu Job: agent vanzari Responsabilitati: - Incheierea contractelor de asigarari : asigurare de viata sau cele non viata;
- Am reusit sa stabilesc telefonic intalniri cu clientii pentru a le putea face cele mai bune oferte de care ei erau interesati;
- Comunicarea si modul de abordare telefonica erau punctul cheie atunci cand vorbeam despre promovarea produselor sau a unui produs de care clientul era interesat;
- Clientii au fost multumiti in urma ofertelor facute si eu la randul meu am fost multumita ca am reusit sa am realizari bune dar si de atingerea targetelor;
- De altfel, am tinut cont si de tinuta office ce era impusa de catre societate;
- Mereu un aspect fizic curat si ingrijit;
- Am dat mereu dovada de seriozitate, punctualitate si corectitudine;
- Am fost si sunt mereu o fire vesela, deschisa si optimista;
-Am invatat ca trebuie sa ma port si sa fiu cu adevarat o profesionista pentru a avea cu adevarat succes in ceea ce fac.
- O alta multumire este ca am reusit sa stabilesc relatii bune de colaborare cu unii clienti fideli. |
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2011 Facultate: Psihologie la Universitatea Spiru-Haret din Bucuresti.
2003 - 2008 Liceu / Școală profesională: Mecanic auto la Grupul Scolar de Constructii Montaj ''Elie Radu'' din Bucuresti.
Premii Calificari
Mar 2014: Institutul de management in asigurari
Hobby-uri
Fotografii in natura, Pictura, Muzica, Gatitul
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|