Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.09.1986

obiectiv

 

Vizez domeniul financiar-bancar, contabil, economic si de comert.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2018 - 31.12.2019

Departament: asigurari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
Tinerea evidentei primare a documentelor contabile
Preluarea si directionarea apelurilor telefonice, preluarea corespondentei
Asigurarea protocolului in cadrul intanirilor
Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
Actualizarea bazei de date documente
Elaborarea, pregatirea, organizarea, redactarea si arhivarea documentelor cerute
Comunicarea cu partenerii

01.05.2014 - 31.05.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Contabilitate generala, incepand cu inregistrarile si contarile documentelor primare pana la balanta de verificare
Operarea in sistemul contabil implementat in companie;
Arhivarea fizica si electronica a documente primite (facturi, contracte);
Intocmirea si transmiterea declaratiilor fiscale, relatii cu organele de control ANAF, locale, bancare
Intocmirea contractelor clientilor
Intocmirea bilantului si a inventarierii
Preluarea solicitǎrilor venite din partea celorlalte departamente.

01.01.2014 - 31.05.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Customer Support : preluarea apelurilor clientilor in vederea identificаrii nevoilor si solutionаrea аcеstora intr-un mod profеsionist; oferirea informatiilor catre clienti;
Inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice;
Implicarea activa si eficienta in gestionarea solicitarilor clientilor conform procedurilor interne;
Asigurarea comunicarii cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), tratand cu profesionalism toate solicitarile;
Furnizarea de informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie) pentru rezolvarea solicitarii clientului;
Inregistrarea solicitarilor clientilor si procesarea acestora in conformitate cu instructiunile de lucru specifice.

01.12.2011 - 31.05.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent procedural/ operator introducere, validare si prelucrare date

Responsabilitati:

Gestionarea unui portofoliu alocat de debitori
Contactarea telefonica a debitorilor
Negocierea conditiilor si modalitatilor de plata
Culegerea de informatii din diverse baze de date
Introducerea datelor intr-un soft specific, verificarea datelor introduse
Validarea noilor informatii obtinute
Actualizarea bazei de date

01.12.2010 - 30.06.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator comercial

Responsabilitati:

Oferirea de informatii corecte si complete clientilor sau potentialilor clienti, in ceea ce priveste produsele si serviciile companiei, intr-o maniera profesionista si prietenoasa
Identificarea, analizarea si rezolvarea problemelor clientilor utilizand calculatorul, bazele de date si procedurile in vigoare
Inregistrarea tuturor aspectelor importante ale conversatiei, inclusiv reclamatiile clientilor in baze de date specifice, in timpul desfasurarii conversatiei telefonice
Operarea tuturor modificarilor necesare in contul clientului, in timpul desfasurarii conversatiei telefonice
Respectarea tututor procedurilor aplicabile in activitatea de call center

01.01.2009 - 31.10.2010

Departament: asigurari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Incheierea de contracte cu colaboratorii;
Recrutarea fortei de munca;
Instruirea agentilor;
Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
Elaborarea si redactarea documentelor si a situatiilor cerute de managerul direct si de catre sefii de departamente;
Preluarea apelurilor telefonice si gestionarea lor;
Sortarea si arhivarea zilnica a corespondentei;
Inregistrarea si evidenta documentelor.

01.07.2006 - 31.10.2006

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

Centralizarea pontajelor pe activitati (ore efectiv lucrate, ore suplimentare, ore de noapte)
Operare in Revisal (Regim de evidenta al salariatilor pe suport electronic)
Asigurarea relatiilor firmei cu Camera de Munca
Intocmirea de adeverinte de salariat
Intocmire de adrese catre clienti
Prospecatarea pietei in domeniul de activitate (trimitere de oferte catre potentiali clienti; identificarea potentialilor furnizori din domeniul materiilor prime folosite de catre societate)
Vizite impreuna cu inspectorul de calitate in sectiile de productie in vederea controlului tehnic de calitate al productiei
Inregistrarea in Registrele proprii ale compartimentelor (Registre de evidenta a receptiilor materiilor prime/ produselor finite)
Intocmirea documentelor primare: Note de intrare receptie, emitere facturi, emitere avize de expeditie, intocmire bonuri de consum, intocmire Registru de casa, verificarea jurnalului de vanzari, de cumparari
Nica Dorin - Director general

01.06.2005 - 31.10.2005

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Scanarea produselor, mentinerea relatiei cu clientii

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Economie Europeana la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2005 - 2008 Facultate: Economie la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Finante Contabilitate la Colegiul Economic din Buzau.

Premii

Calificari
Apr 2013: Cursuri Contabilitate Financiara – cunoasterea programului Saga

May 2011: Cursuri Operator introducere, validare si prelucrare date/EXCEL- nivel mediu

Jun 2005: Certificat de atestare a competentelor profesionale, specializarea "Tehnician in activitati comerciale si financiare".

Hobby-uri
Lectura, Muzica, Calatoriile, Poezia

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

spaniolă(incepator,mediu,incepator)

franceză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close