 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 26.09.1982 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:03.11.2003
|
|
obiectiv | |
|
Angajarea pe o perioada cat mai indelungata intr-un colectiv dinamic,motivat;stabilitatea job-ului;posibilitati de afirmare;mediu de munca profesional,la standarde internationale si oportunitati de dezvoltare profesionala.
Beneficii: bonuri masa Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Medicina umana, Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: 02.12.2009 | experienta profesionala | |
|
01.08.2008 - 12.11.2009 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: -colaborarea si contactul permanent cu biroul din Germania;
-indeplinirea sarcinilor date de catre manager;
-inlocuirea managerului cand acesta lipseste din tara;
-rapoarte saptamanale legate de atingerea scopurilor companiei;
-activitati de contabilitate primara(intocmire facturi,chitante,proforme,registru de casa);
-gasirea si aplicarea unor strategii prorpii(acceptate de manager);
-monitorizarea vanzarilor,in unele situatii interventia in concreetizarea acestora;
-monitorizarea,editarea si creearea materialelor promotionale,precum si a continutului web;
-realizarea si monitorizarea statisticilor referitoare la cereri in raport cu vanzarile existente;
-activitate administrativa(gestionarea corespondentei si documentelor primite,emiterea,clasarea si arhivarea diferitelor documente si dosare);
-sustinerea conferintelor de presa si prezenta la emisiuni tv;
-relationarea cu clientii;
-raspundere generala cu privire la biroul din Bucuresti. |
|
12.05.2007 - 01.07.2008 Departament: banci Titlu Job: consultant financiar bancar-retail banking Responsabilitati: -promovarea si vanzarea proactiva a produselor si serviciilor bancare pentru clientii persoane fizice si juridce;
-administrarea protofoliului de clienti;
-atragerea si pastrarea clientilor prin oferirea de consiliere si servicii conform standaedelor de calitate ala bancii;
-realizarea sarcinilor si obiectivelor dupa reglementarile legale si interne;
-participarea la sesiunile de formare profesionala organizate de catre banca;
-prospectarea si identificarea potentialilor clienti;
-furnizarea informatiilor necesare potentialilor clienti persoane fizice si juridice;
-atingerea targetului lunar/trimestrial/anual;
-raportarea rezultatelor activitatii managerului;
-deschiderea de conturi de debit si credit pentru persoane fizice si juridice;
-consultanta credite de nevoi personale si credite ipotecare;
-analiza dosare credite de nevoi personale si ipotecare;
-contracte asigurare locuinta si Casco;
-activitati organizatorice si administrative.
|
|
01.12.2004 - 15.05.2006 Departament: medicina umana Titlu Job: asistent medical generalist Responsabilitati: -recoltarea probelor biologice;
-efectuarea tratamentelor injectabile;
-pregatirea instrumentarului si aparaturii necesare;
-asistarea medicului la consultatii si proceduri: |
| studii | |
|
Activitati extracurriculare -abilitati de comunicare,relationare;
-capacitate de intelegere;
-orientata spre rezultate;
-persoana organizata,posesoare a unei gestionari perfecte si efeiciente a timpului;
-capacitatea de a evolua si de a lua decizii;
-simt al responsabilitatii;
-capacitate de reactie la situatii neprevazute,spontaneitate;
-capacitate crescuta de asimilare a informatiilor;
-persoana dinamica dornica de afirmare,
-spirit de observatie. Premii Certificat "Contabilitate primara "emis de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei.,Cercetarii si Tineretului.
Certificat "Inspector Resurse Umane" emis de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei,Cercetarii si Tineretului. |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|