Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.01.1988

obiectiv

 

Sa am un job care sa imi ofere un mediu de lucru placut iar la sfarsitul unei zile de munca sa simt ca am facut ceva bun si ca a meritat efortul.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Confectii / Design vestimentar

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Introducerea in programul SAGA a documentelor
Activitati de secretariat
Lucrari pentru Registrul Comertului si Administratia Financiara

01.09.2015 - 30.04.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager/ casier/ vanzator

Responsabilitati:

Casier
Asistent vanzari
Asistent manager
Facturare, comenzi furnizori, receptie marfa, aranjare marfa, Gestiune, Contabilitate primara

01.09.2013 - 31.08.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: gestionar colectare

Responsabilitati:

- Asigurarea integritatii produselor pe parcursul activitatilor de receptie, depozitare, colectare si livrare;
- Realizarea normei de colectare / verificare (numar minim de linii produs/ zi);
- Colectarea si verificarea produselor incluse in comenzi, conform graficului de livrare si listelor de colectare;
- Preadarea documentelor insotitoare a marfii;
- Incadrarea in numarul maxim admis de greseli de colectare / verificare in conditiile realizarii normei zilnice;
- Inexistenta greselilor de colectare in cazul produselor depozitate in SEPARANDA;
- Intocmirea avizelor de insotire a marfii;
- La predarea comenzilor, verificarea corespondentei dintre numarul de cutii pregatite pentru livrare si cele mentionate in avizele de insotire(facturi) si solutionarea oricarei nereguli privind pregatirea acestora
- Lipsa neconformitatilor la receptie, colectare, livrare (loturi, termene de expirare, etc);
- Etichetarea rafturilor aflate in responsabilitate;
- Aranjarea produselor in rafturile aflate in responsabilitate;
Bonus de performanta
Bonuri de masa

01.01.2011 - 01.05.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil depozit si gestionar

Responsabilitati:

Asistent in relatii publice si comunicare
- Contactarea telefonica a clientilor / potentialilor clienti
- Prelucrarea comenzilor
- Asistenta din punct de vedere tehnic si comercial a clientilor si potentialilor clienti
- Indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor
- Supravegherea procesarii comenzilor.
- Prelucrarea si actualizarea stocurilor.
- Facturarea si incasarea contravalorii pentru comenzile cu ridicarea de la sediul firmei.
- Activitati de secretariat

Responsabil achizitii
- Mentinerea unei bune relatii cu furnizorii
- Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii
a problemelor uzuale.
- Inregistrearea si transmiterea comenzilor la furnizori
- Identificarea potentialilor furnizori
- Coordonarea procesului de comenzi si de reaprovizionare a stocurilor
- Gestionarea eficienta a stocurilor
- Urmarirea si executia retururilor catre furnizori
- Informarea permanenta asupra ofertelor acordate de furnizori
- Urmarirea respectarii contractelor cu acestia
- Participarea activa la sedinte interne si colective
- Actualizarea produselor pe site
- Adaugarea produselor si descrierea produselor pe site
- Buna intretinere a relatiei cu un numar mare de furnizori.

Responsabil depozit
- Coordonarea tuturor activitatilor dintr-un depozit.
- Motivarea, organizarea,incurajarea si coordonarea echipei formate din 4 oameni
- Instruirea personalului si monitorizarea performantei si a progresului lui.
- Responsabila cu tot procesul de gestiune -receptionare marfa, inregistrare in sistem, adaugare in stoc, depozitare, inventar lunar, scoatere din stoc, retur
- Verificarea cantitativa si calitativa a marfurilor pe baza documentelor insotitoare ale acestora
- Raportarea superiorului ierarhic a diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii in depozit
- Facturarea comenzilor
- Intocmirea documentele de transport
- Verificarea pregatirii coletelor si predarea lor impreuna cu documentele de tranport, firmelor de curierat
- Raspunderea de asigurarea in permanenta a curateniei in depozit
- Identificarea si solutionarea oricarei probleme aparute
- Programarea pentru concediu de odihna a personalului din subordine
- Procesarea retururilor de la clienti.
- Predarea marfii retur la furnizori in baza documentelor necesare.
- Pastrarea unei bune relatii cu departamentul customer care.
- Impartasind din experienta mea, am reusit sa formez din punct de vedere profesional 4 persoane
Edgar Damo

01.07.2010 - 14.01.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari si casier

Responsabilitati:

- Prezentam si vindeam produsele oferind toate informatiile necesare depre acestea
- Stabileam si gaseam solutii pentru cerintele clientilor
- Ma asiguram ca produsele sa fie vandute intr-un mod profesional
- Dezvoltam relatii cu clientii respectand politicile si procedurile companiei
- Receptionam produsele potrivit instructiunilor date de supraveghetor si politicii interne a magazinului.
- Curatenie
- Merchandising
- Participam la inventarele lunare
- Incasam contravaloarea produselor
- Introduceam facturile in sistemul de gestiune
- Faceam facturi, avize, dispozitii de plata
- Participarea le diverse targuri si expozitii

01.02.2010 - 05.04.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: casier si asistent vanzari

Responsabilitati:

- Prezentam si vindeam produsele oferind toate informatiile necesare depre acestea
- Stabileam si gaseam solutii pentru cerintele clientilor
- Ma asiguram ca produsele sa fie vandute intr-un mod profesional
- Dezvoltam relatii cu clientii respectand politicile si procedurile companiei
- Receptionam produsele potrivit instructiunilor date de supraveghetor si politicii interne a magazinului.
- Curatenie
- Merchandising
- Participam la inventarele lunare
- Incasam contravaloarea produselor
- Introduceam facturile in sistemul de gestiune
- Faceam facturi, avize, dispozitii de plata

16.03.2009 - 20.11.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

- Prezentam si vindeam produsele oferind toate informatiile necesare despre acestea
- Stabileam si gaseam solutii pentru cerintele clientilor
- Ma asiguram ca produsele sa fie vandute intr-un mod profesional
- Dezvoltam relatii cu clientii respectand politicile si procedurile companiei
- Receptionam produsele potrivit instructiunilor date de supraveghetor si politicii interne a magazinului.
- Curatenie
- Merchandising
- Participam la inventarele lunare
- Responsabil depozit

29.05.2008 - 29.12.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

- Prezentam si vindeam produsele oferind toate informatiile necesare despre acestea
- Stabileam si gaseam solutii pentru cerintele clientilor
- Ma asiguram ca produsele sa fie vandute intr-un mod profesional
- Dezvoltam relatii cu clientii respectand politicile si procedurile companiei
- Receptionam produsele potrivit instructiunilor date de supraveghetor si politicii interne a magazinului.
- Curatenie
- Participam la inventarele lunare

Realizari:

Am contribuit la cresterea vanzarilor si a numarului de clienti.

01.10.2007 - 03.03.2008

Departament: altele

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Firma de prestari servicii, autorizatii de constructie, avize, acte, inscrieri.
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- Asistarea directorul general in probleme de comunicare, documentare si coordonare interna;
- Primirea corespondentei (trimisa prin posta, electronic sau fax), inregistrarea, distribuirea si prezentarea acesteia directorului general si/sau personalului caruia i-a fost repartizata;
- Expedierea corespondentei societatii, prin posta, electronic sau fax, dupa caz;
- Redactarea de scrisori sau raspunsuri la scrisori, la indicatia directorului general;
- Primirea persoanelor care vin in contact cu directorul general
- Asigurarea activitatatii de protocol in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
- Tehnoredactarea materialelor cerute de directorul general;
- Activitati de secretariat

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Relatii Internationale si Studii Europene la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti.
2004 - 2007 Liceu: Filologie la Colegiul National Dinicu Golescu din Campulung.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close