Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.12.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.06.2004

obiectiv

 

Un job in care sa-mi folosesc experienta acumulata, sa-mi perfectionez abilitatile si calitatile din punct de vedere profesional.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Internet / e-Commerce, Achizitii, Banci

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2018 - 30.06.2020

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

*indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
*preluarea, inregistrarea, distribuirea catre compartimentele implicate a corespondentei si mesajelor zilnice primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
*urmarirea indeplinirii task-urilor pe platformele de task management alese de conducerea societatii;
*centralizarea timpilor de lucru din platforma de task management, in vederea facturarii;
*pregatirea facturilor lunare pentru contabilitate si intocmirea registrului de casa;
*intocmirea facturilor lunare pentru clienti in programul smartbill;
*realizarea bugetului de venituri si cheltuieli lunar si evidentierea cauzelor care au dus la modificarile aparute, fata de aceeasi luna din anul precedent precum si alte rapoarte financiare;
*redactarea documentelor (contracte, acte aditionale, fisa postului) din dosarele angajatilor, verificarea periodica a dosarelor si actualizarea lor;
*redactarea contractelor pentru clienti precum si efectuarea platilor zilnice;
*redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii acivitatii zilnice;
*asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
*realizarea de situatii diverse la solicitarea superiorului direct.

01.09.2018 - 30.11.2018

Departament: banci

Titlu Job: administrator de cont

Responsabilitati:

*realizarea operatiunilor de incasari si plati cu numerar atat in numele clientilor cat si in contul bancii, cu avizul persoanelor desemnate in acest sens;
*verificarea casei la finalul zilei precum si intocmirea tuturor documentelor zilnice specifice (arhivarea lor la anumite perioade de timp);
*coordonarea monitorizarii transportului de numerar de la sediul central catre punctele de lucru;

01.03.2006 - 31.07.2018

Departament: achizitii

Titlu Job: agent contractari achizitii

Responsabilitati:

* martie 2006 – septembrie 2008 – Departament Carne / Preparate din carne / Produse Congelate;
* octombrie 2008 – iulie 2013 – Departament Lactate & Delicatese
* iulie 2015 – iulie 2018 – Departament Conserve & Alimente de baza

- mentinerea permanenta a relatiilor cu furnizorii (actualizare sortiment de produse, modificare date logistice, retururi etc) ;
- indeplinirea procedurilor de elaborare a reclamei, urmarirea si corectarea acesteia pana la plecarea la tipar;
- colaborarea cu colegii din magazine si informarea acestora despre eventualele modificari de sortiment (articole noi in sortiment, comenzi centrale, oferte promotionale acordate de furnizori in anumite perioade, informari diverse primite de la furnizori) si layout;
- analiza si prelucrarea datelor legate de sortimentul departamentului;
- predarea la timp a situatiilor interne cerute de catre superiori;

01.07.2005 - 31.03.2006

Departament: altele

Titlu Job: reprezentant comercial

Responsabilitati:

Responsabilitati principale:
- prezentarea ofertelor de produse / pret potentialilor clienti si influientarea acestora in scopul luarii deciziei de cumparare.

01.07.2002 - 31.12.2004

Departament: altele

Titlu Job: inspector asistenta sociala - perioada determinata

Responsabilitati:

Responsabilitati principale:
- administarea bazei de date a alocatiilor pentru copii;
- retineri de la plata drepturilor;
- recuperari debite;
- verificarea fundatiilor (din punct de vedere economic dar si al respectarii procedurii de lucru) care primesc subventii de la bugetul de stat.

studii

 

Facultati:

1997 - 2011 Facultate: marketing la Facultatea de Stiinte Economice si Adminstrative cadrul Universitatii „Dunarea de Jos Galati” din Galati.
1993 - 1997 Liceu / Școală profesională: informatica la Liceul „Radu Negru” din Galati. Atestat - ajutor programator in tehnica de calcul



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close