Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.01.1988

obiectiv

 

Îmi doresc un loc de munca stabil, prin intermediul caruia sa imi dezvolt abilitatile si competentele profesionale

Salariu: nespecificat

Beneficii: salariu fix; tichete de masa;

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager (hr & sales support)

Responsabilitati:

HR support
-realizarea pontajului lunar pentru echipa de vanzari
-evidenta deconturilor echipei de vanzari pentru calcularea numarului de bonuri de masa
-Suport in organizarea de evenimente interne (teambuilding-uri, evenimente anuale, petrecere Craciun, sedinte trimestriale/ anuale, traininguri) si externe (exemplu Indagra): stabilirea meniurilor, negocierea contractelor cu firmele de catering, cu hoteluri si restaurante etc.
-contactarea candidatilor si programarea acestora la interviu

Salles support
-mentinere si actualizare bazei de date de clienti, evidenta perioadei contractuale, precum si a actelor aferente fiecarui client
-redactare contracte, acte aditionale, anexe, fise tehnice sau alte documente specifice si transmiterea acestora catre reprezentantii de vanzari
-introducere clienti noi pe un share point conform fisei de client transmise de reprezentatul de vanzari spre a fi introdusi in SAP
-organizare de sedinte pentru echipa de vanzari
-realizare de diverse rapoarte si transmiterea acestora catre reprezentantii de vanzari

Administrativ
-Legatura cu furnizorii de articole pentru protocol, consumabile, papetarie, curierat, apa potabila si altele.
- rezervari la hoteluri in Sibiu, Bucuresti si Craiova pentru delegatii companiei
-contactarea furnizorilor pentru aprovizionarea cu produsele necesare pentru protocol, papeterie.
-Stabilirea necesarului lunar pentru protocol si papetarie si lansarea comenzilor la furnizor pentru toate cele 3 fabrici din tara (Craiova, Oltenita, Sura Mica)
-rezervari la hotel pentru vizitatorii companiei, in baza solicitarilor scrise
-trimiterea corespondentei prin posta / curierat si distribuirea acesteia la sediul companiei
-Arhivare (suport pentru departamenul de customer service)
-Diverse activitati de suport pentru departamentul de marketing
*Legatura cu colegii de pe vanzari din tara

01.07.2012 - 31.10.2013

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: recruitment assistant/ temporary placement assistant

Responsabilitati:

Recrutare:

• selectia candidatilor prin interviuri telefonice respectand cerintele proiectului
• sourcing si screening de CV-uri pentru proiectele din agentia SMB (recrutarea temporara si permanenta): contabilitate, vanzari, secretariat, call-center, suport administrativ, personal necalificat
• participarea la interviuri fata in fata
• ocazional, intervievarea candidatilor spontani si realizarea de profile
• participare la targurile de job-uri


Administrare de personal:

• administrarea dosarelor de personal si arhivarea corespunzatoare a documentelor
• gestionarea procesului de angajare: programarea la medicina muncii, protectia muncii,
intocmirea contractelor de angajare
• intocmire documente specifice administrarii de personal: acte aditionale, decizii de incetare,
adeverinte
• verificare pontaje si transmiterea acestora catre departamentul salarizare
• intocmire autorizari de plata, verificare deconturi, ordine de deplasare si alte documente specifice
• activitati de secretariat

Secretariat/ Vanzari:

• preluare apeluri si redirectionarea acestora
• evidenta consumabilelor
• protocol - primirea invitatilor, angajatilor sau candidatilor
• gestionarea corespondentei si distribuirea acesteia catre colegii din alte departamente
• gestionare adresa de email a agentiei
• introducere si actualizare baze de date clienti
• ocazional, participarea la intalniri si mentinerea legaturii cu clientii
• mentinerea legaturii cu alte departamente de suport interne
• prospectare piata clienti SMB

03.03.2012 - 01.06.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: junior recruiter

Responsabilitati:

• actualizarea bazei de date cu clienti SMB
• sourcing si screening de CV-uri pentru proiectele din agentia SMB
• contactarea candidatilor si intervievarea telefonica a acestora
• asistarea la interviuri fata in fata
• participarea la targuri de joburi

06.06.2011 - 30.09.2011

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: arhivar pe departamentul administrare de personal/ perioada determinata

Responsabilitati:

• arhivare documente angajati, dosare de personal, precum si alte documente interne
(state de plata, fise CAS, registre de somaj)
• intocmire adeverinte de sporuri pentru pensionare
• contactarea viitorilor angajati in vederea semnarii contractelor
• completarea concediilor medicale cu informatiile puse la dispozitie in fisa medicala
• mentinerea legaturii cu Inspectoratul Teritorial de Munca si Casa de Pensii (depunerea
de cerereri, ridicarea cartilor de munca)
• inregistrare corespondenta
• verificarea dosarelor de personal astfel incat acestea sa fie complete
• activitati administrative

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Resurse umane la Master de Comunicare Manageriala si resurse umane, SNSPA din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate: PR la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Matematica -Informatica la Colegiul National Vlaicu Voda din Curtea de Arges.

Premii

Calificari
Dec 2011: Atestat Inspector de resurse umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close