 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 05.04.1986 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:10.09.2007
|
|
obiectiv | |
|
Imi doresc un job care sa imi ofere posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata si pentru a invata de altfel lucruri noi si constructive astel incat sa creasca beneficiile companiei pentru care lucrez si pentru a creste satisfactia clientilor.
Salariu: 3.000,00 USD / luna Beneficii: -bonuri de masa
-asigurare medicala
-concedii Tip job: Part time, Full time Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Farmacie, Telecomunicatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Saloane / Clinici frumusete Oras de lucru: Bucuresti, Ramnicu-Valcea Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2020 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: asistent manager / contabil Responsabilitati: -Asigura transmiterea informatiilor primite din afara firmei persoanelor carora li se adreseaza;
-asigura tehnoredactarea diferitelor documente;
-preia si directionaza apelurile telefonice ;
-asigura o buna comunicare cu toate departamentele firmei si transmite in mod corect si in timp util informatiil;
-tine legatura cu clientii imobiliari;
-face vizionari cu potentiali clienti a spatiilor de inchiriat ale societatii;
-se ocupa de buna functionare a spatiilor clientilor;
-tine evidenta primara a documentelor contabile ale societatii in programul SAGA ;
-tine registrul de casa zilnic;
-tine evidenta contractelor cu clientii;
-redacteaza facturi catre clienti;
-tine evidenta incasarilor de la clienti;
-tine evidenta contractelor cu furnizorii de utilitati. |
|
01.04.2017 - 31.01.2020 Departament: medicina umana Titlu Job: receptioner medical Responsabilitati: - ofera informatii medicale clientilor
- urmareste in desfasurare dosarele medicale ale clientilor (situatie analize, comunicare rezultate analize, inscrie formularele in sistemul informatic, etc)
- cauta si comunica informatii medicale publicate international
- sustine prezentari
- intocmeste rapoarte
- asigura feedback in vederea imbunatatirii procedurilor
- alte activitati generale
-receptioneaza probe medicale de la pacienti,inregistrarea lor;
-eliberarea rezultatelor catre pacienti;
-programarea pacientilor la consultatii;
-confirmare programari;
-preluarea apelurilor telefonica;
-relatia cu personalul medical(medici,asistente);
-mentinerea bazei de date cu clienti pe medicina muncii.
-centralizeaza dosarele medicale si fisele de aptitudine dupa efectuarea examinarilor de Medicina Muncii;
- indosariaza dosarele medicale de medicina muncii pe firme. |
|
01.08.2014 - 31.12.2016 Departament: vanzari Titlu Job: consilier clienti Responsabilitati: • Promoveaza colectiile noi privind marfa primita.
• Furnizeaza informatii clientiilor despre reduceri si promoveaza produsele magazinului.
• Identifica nevoile clientilor si oportunitatile de a vinde produsele utilizand tehnicile de vanzari.
• Asigura atragerea de noi clienti si pastrarea lor asigurand consilierea privind produse aflate in magazin.
• Răspunde de bunul mers al lucrărilor si are obligaţia de a preîntâmpina nemulţumirile si reacţiile negative ale clienţilor prin buna cunoaştere a acestora. |
|
01.05.2014 - 31.10.2014 Departament: vanzari Titlu Job: consilier clienti Responsabilitati: • Informarea politicoasa si eficienta a clientilor existeti si potentiali, răspunzând la întrebările acestora referitoare la produsele, serviciile si preturile companiei si contracte.
• Asigurarea cresterii utilizarii serviciilor Vodafone prin activitati de vanzare si retinere a
clientilor in retea.
• Furnizarea de informatii clientilor, atat a celor care folosesc serviciul cu cartele preplatite cat si a celor care folosesc serviciul cu abonament precum si a clientilor potentiali, persoane
fizice, despre caracteristicile produselor si serviciilor, preturile, livrarea, conditiile
contractuale, garantie si asistenta tehnica.
• Identificarea si intelegerea nevoile de comunicare ale clientilor cu scopul de a propune spre
vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor acestora;
• Propunerea clientului o oferta de produse si servicii Vodafone cu
scopul de a incheia cu succes procesul de vanzare, contribuind la realizarea obiectivelor de
vanzare agreate prin acordul individual de performanta; |
|
01.09.2012 - 28.02.2014 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: • Contabilitate primara, gestiune(registru de casa,bonuri de consum,fise de magazie);
• Efectuarea si evidenta platilor catre furnizori;
• Mentinerea legaturii cu clientii;
• Secretariat;
• Preluare apeluri,programari;
• Elaborarea si redactarea documentelor cerute de administrator;
• Promovarea serviciilor si produselor din salon;
• Intretinrea relatiei cu clientii si fidelizarea acestora. |
|
01.04.2011 - 01.08.2012 Departament: farmacie Titlu Job: asistent farmacist (practicanta) Responsabilitati: • Administrarea stocurilor si asumarea gestinuii colective,impreuna cu tot personalul din unitatea farmaceutica;
• Verificarea termenelor de valabilitatea ale stocurilor de medicamente;
• Identificarea nevoilor pacientilor si formularea de recomandari;
• Eliberarea si taxarea retetelor compensate si gratuite;
• Informarea pacientilor despre modul de utilizare a medicamentelor si despre eventualele riscuri si efecte adverse; |
|
01.08.2008 - 31.12.2010 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabila Responsabilitati: • contabilitate primară, gestiune( Evidenta intrarilor si iesirilor firmei, operare casa, banca, registrul jurnal si registru de banca ) Program de lucru SAGA. ;
• intocmirea facturilor catre clienti;
• efectuarea si evidenta platilor catre furnizori;
• încheierea unor contracte de colaborare cu alte firme în scopul creşterii vânzărilor;
• preluarea directă a comenziilor firmei;
• realizarea obiectivelor alocate;
• Raspundere pe departamentul resurse umane ( intocmire contracte de munca cat si intreaga documentatie necesara pentru anagajatii firmei, transmitere Revisal atat la angajare cat si la lichidare )
-bonuri de masa |
| studii | |
|
Facultati: 2009 - 2012 Colegiu / Studii postliceale: Farmacie la Postliceala-Farmacie-Liceul Sanitar ''Antim Ivireanu' din Ramnicu Valcea.
2005 - 2008 Facultate: Management si administrarea afacerilor la Universitatea Lucian Blaga Sibiu-Facultatea de stiinte economice din Sibiu.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Socio-uman la Grup scolar "Ferdinand I" din Ramnicu Valcea.
Facultati in straiatate - Premii Hobby-uri
sport, lectura, cinema, sporturile extreme
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|