Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.05.1988

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Mediu de lucru placut

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent director general

Responsabilitati:

Gestionarea eficienta a stocurilor;
Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala.
Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora.
Calcularea preturilor de vanzare.
Stabilirea ofertelor promotionale.
Realizarea ofertei de vanzare.
Suport pentru echipa de vanzari.
Urmarirea livrarilor catre clienti.
Pastrarea relatiei cu clientii mari.

01.07.2017 - 30.06.2018

Departament: banci

Titlu Job: specialist echipa mobila

Responsabilitati:

Desfășurare operațiuni curente

01.04.2014 - 30.06.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

-Efectuarea operatiunile bancare (plati furnizori, ordine de plata bugetare etc)
- Inscrierea in registre operatiunile efectuate (ordine de plata, remiteri bancare, emitere facturi, evidenta incasari);
- Verificarea incasarile, provenienta si distribuirea acestora;
- Pastrarea legaturilor cu bancile, clientii si furnizorii interni
- Verifica seturile de documente din departamentele comerciale, intocmirea deconturile estimative;
- Intocmirea, contabilizarea si verificarea lunara a facturilor fiscale emise;
- Introducerea si verificarea in programul de contabilitate inregistrarile documentelor efectuate de catre alte posturi;
-Intocmirea componentelor soldurilor conturilor si efectuarea reglarilor pe baza acestora;
- intocmirea facturilor
- Intocmirea zilnica a situatiei soldului bancar si a disponibilului propriu al firmei
- Indosarierea documentele cu care se lucreaza si supervizarea arhivarii lor;.

01.02.2011 - 31.03.2014

Departament: imobiliare

Titlu Job: broker imobiliar

Responsabilitati:

Comunicarea efectivă
• Foloseşte metode de comunicare adaptate situaţiilor date: telefon, discuţii de la om la om, rapoarte scrise sau verbale;
• Identifică şi foloseşte sursele de informaţii adecvate scopului urmărit;
• Selectează şi structurează informaţiile primite prin utilizare de tehnici specifice agenţiei şi statistice;
• Utilizează limbajul specific domeniului de activitate al interlocutorului şi de specialitate.
• Dovedeşte capacitate de comunicare prin utilizarea tehnicilor de comunicare adecvate situaţiei date;
• Adresează întrebări pertinente pentru a obţine informaţii cât mai complete;
• Ascultă interlocutorul cu atenţie încurajând libera exprimare a opiniilor urmărind obţinerea de informaţii relevante scopului urmărit;
• Dovedeşte imparţialitate şi confidenţialitate în relaţia cu clienţii.
Comunică cu autorităţile
• Dovedeşte capacitate de comunicare în situaţiile oficiale prin utilizarea tehnicilor şi metodelor de comunicare adecvate;
• Foloseşte o exprimare într-un limbaj adecvat situaţiei date;
• Sintetizează problemele ridicate şi urmăreşte ca acestea să fie rezolvate în timp optim.
DEZVOLTAREA INSTRUIRII PROFESIONALE
Analizează piaţa specifică
• Determină delimitarea geografică / zonală / valorică, respectând criteriile agenţiei, prin studierea tuturor materialelor ce au legătură cu domeniul.;
• Se documentează cu privire la structura fondului imobiliar aferent din punct de vedere al vechimii construcţiei şi al tipului imobilului studiind materialele documentare existente;
• Compară plafoanele de preţ geografic / zonal, prin utilizarea de informaţii cunoscute;
• Evaluează potenţialul clienţilor, conform criteriilor agenţiei şi a studiilor de piaţă existente, precum şi prin comparaţii directe;
• Determină dinamica pieţei generală, temporală şi conjuncturală prin utilizarea studiilor de piaţă;
• Se documentează referitor la concurenţa existentă pe piaţă, prin analiza informaţiilor specifice existente în agenţie;
• Identifică cadrul juridic conex prin studierea legislaţiei conexe.
Cunoaşte şi utilizează formularele de agentie
• Se documentează şi întocmeşte dosarul ofertei prin folosireamaterialelor documentare existente;
• Se documentează şi întocmeşte convenţia firmă / client cu respectarea legislaţiei în vigoare;
• Se documentează şi întocmeşte pre(ante)contractul între părţi cu respectarea legislaţiei în domeniu;
• Se documentează şi întocmeşte contractul de prestări servicii respectând metodologia de agenţie şi legislaţia în domeniu;
• Se documentează în amănunt asupra conţinutului dosarului tranzacţiei apelând la conţinutul cadru al acestuia.
Cunoaşte formularistica legală
• Se documentează asupra modului de completare şi a conţinutului formularelor legale pe tip de activitate (vânzare, cumpărare, închiriere etc.);
• Se documentează asupra modului de completare şi a conţinutului.
OFERTARE
Promovează oferta / cererea pe piata
• Anunţă operativ prin canale proprii agenţiei;
• Anunţă operativ prin canale adecvate ale mass-media;
• Anunţă operativ prin apelarea la alte surse atrase.
Contactează clientul
• Prezintă oferte identificabile utilizând informaţii corecte, verificate;
• Prezintă pe teren sub toate aspectele ofertele agreate;
• Recepţionează decizia clientului.
PRIMIRE ŞI PRELUCRARE CERERI
Procură informaţii comerciale specifice
• Anunţă prin categorii adecvate de mass media;
• Identifică şi preia cererile specifice primite la agenţie apelând la elemente de identificare a cererilor;
• Procură informaţii / cereri prin apelarea la alte surse atrase;
• Iniţiază fişa de lucru conform metodologiei de agenţie.
Prelucrează informaţia
• Verifică şi completează informaţia pe fişa de lucru utilizând criterii de verificare proprii şi specifice agenţiei;
• Încheie convenţia firmă / client respectând legislaţia în domeniu.
Prelucrează analitic cererea
• Analizează comparativ cererea şi oferta din punct de vedere al numărului camerelor, îmbunătăţirilor, poziţiei, utilităţilor, zonei, preţului.
PRIMIRE ŞI PRELUCRARE OFERTE
Procură informaţii comerciale specifice
• Anunţă prin categorii adecvate de mass-media;
• Distribuie operativ direct-mail materiale cerere oferte;
• Realizează contacte cu administratorii imobilelor urmărind obţinereade informaţii corecte;
• Realizează contacte cu proprietarii urmărind obţinerea de informaţiirelevante;
• Identifică şi preia ofertele specifice primite la agenţie apelând laelemente de identificare clare şi precise;
• Procură oferte prin apelarea la alte surse atrase;
• Iniţiază fişa de lucru conform metodologiei de agenţie.
Prelucrează informaţia
• Verifică şi completează informaţia pe fişa de lucru utilizând criterii de verificare proprii şi specifice agenţiei;
• Verifică şi completează informaţiile pe teren utilizând criterii de verificare proprii şi specifice agenţiei;
• Încheie convenţia firmă-client respectând legislaţia în domeniu.
Prelucrează analitic oferta
• Întocmeşte dosarul ofertei aplicând procedeele de lucru şi metodologia agenţiei;
• Caracterizează oferta prin elemente specifice;
• Analizează comparativ cererea şi oferta din punct de vedere al numărului camerelor, îmbunătăţirilor, poziţiei, utilităţilor, zonei, preţului.
TRANZACŢIONARE
Pregăteşte tranzacţia
• Stabileşte planul tranzacţiei pornind de la structura şi metodologia tranzacţiei;
• Pregăteşte la timp documentaţia tranzacţiei;
• Anunţă părţile la timp furnizând date complete privind derularea tranzacţiei.
Derulează tranzacţia
• Organizează tratativele utilizând procedurile specifice agenţiei;
• Conduce tranzacţia prin urmărirea stabilirii: preţului, monedei, modalităţilor şi termenelor de plată, a termenului de eliberare a proprietăţii şi a termenului de semnare a actelor oficiale;
• Întocmeşte pre(ante)contractul între părţi cu respectarea legislaţiei în domeniu;
• Întocmeşte contractul de prestării servicii agenţie / client respectând metodologia de agenţie şi legislaţia în domeniu;
• Urmăreşte şi asistă / pregăteşte dosarul juridic al tranzacţiei respectând legislaţia în domeniu şi interesele părţilor;
• Asigură desfăşurarea tranzacţiei în timp optim şi în condiţiile convenite între părţi;
• Informează corect şi operativ conducerea agenţiei.
Finalizează tranzacţia
• Asigură asistenţă privind îndeplinirea condiţiilor tranzacţiei conform clauzelor convenite între părţi;
• Asigură asistenţă în faza încheierii tranzacţiei conform cadrului legal şi a acordului între părţi;
• Răspunde de încasarea la timp a contravalorii serviciilor prestate;
• Informează corect şi operativ conducerea agenţiei;
• Completează şi arhivează dosarul tranzacţiei respectând procedura de înregistrare şi arhivare a dosarului.

01.06.2009 - 01.11.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: supervisor

Responsabilitati:

Aprovizionarea magazinului cu marfa-comenzi de marfa zilnice , saptaminale (avize
intrare , iesire , niruri gestiune , bonuri transfer) ,.
Urmarire verificare Registrului de casa , depunere numerar , intocmirea actelor ce tin
de contabilitatea primara .
Receptia cantitativa si calitativa a marfii , transfer marfa ,intocmire nota intrare ,
receptie .
Urmarirea evidentei stocului de vanzare .
Asumarea raspunderii asupra gestiunii de vanzare mijloace fixe .
Asigurarea merchaidaising magazin conform standardelor companiei(rafturi , vitrine)
Coordonarea echipei de vanzare pentru atingerea targhetului la vanzari.
Asigurarea curateniei in magazin , spatii expunere , spatii depozitare .

01.08.2008 - 01.06.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Desfasoara activitatile necesare procesului de vanzare ocupandu-se de clienti,prezentarea produselor, incheierea vanzarii, intretinerea magazinului si promovarea
imaginii marcii.

01.02.2004 - 27.03.2007

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Presupune interactionarea cu potentialul client,ghidarea si informarea acestuia cuprivire la campania desfasurata.

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Facultate: Management economic- invatamant distanta la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Tehnician in administratie publica la Liceul Economic Costin C. Kiritescu din Bucuresti.

Premii

Operare PC - WizCount :SAP: Microsoft Office:
Informatii profesionale suplimentare
Proiecte
Am participat la proiectul "English for the World of Work" - British Council
Atestat in secretariat

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(incepator,incepator,incepator)

germană(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close