Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.06.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.09.2013

obiectiv

 

Salariu: 2.200,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Functii publice

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2019 - 30.04.2020

Departament: management

Titlu Job: asistent de proiect : pocu – măsuri privind creșterea participării la educație si prevenirea abandonului, cod proiect 10688

Responsabilitati:

Sprijină echipa de proiect și participă la implementarea activităților desfășurate în cadrul organizației:

• tine legatura cu managerul de proiect si restul echipei de management,
• asigura preluarea, transmiterea,gestionarea si securitatea informaþiilor, corespondenta, întocmeste si administreaza documente;
• participa la sedintele echipei de management/implementare si întocmeste minutele acestora;
• organizeaza întâlnirile echipei de management a proiectului, în functie de necesitati;
• participa la elaborarea si actualizarea planului de actiune si stabilirea procedurilor delucru pentru managementul echipei, al activitatilor, al informatiilor, al documentelor, al riscului si al calitatii;
• contacteaza si transmite (la cerere) informatii prestabilite de echipa de implementare catre grupul tinta, parteneri si alte persoane terte;
• centralizeaza toate documentele elaborate la nivelul proiectului;
• asigura transmiterea la timp a raportarilor/materialelor elaborate în cadrul proiectului catre Autoritatea de Management/Organismul Intermediar

01.06.2019 - 31.01.2020

Departament: management

Titlu Job: expert monitorizare

Responsabilitati:

• colectarea de la nivelul autorităților publice locale și centrale a datelor privind finanțarea activităților nonprofit
• identificarea rapoartelor realizate de autoritățile publice în baza legii 350/2005 publicate în Monitorul Oficial
• Realizare baze de date
• responsabil de colectarea de date privind finanțarea activităților nonprofit de la nivelul autorităților publice locale și centrale
• identifica și colecta informații despre beneficiarii finanțării publice (ONG-uri, culte religioase, sindicate, patronate și alte organizații nonprofit
• identifica rapoartele realizate de autoritățile publice în baza legii 350/2005 publicate în Monitorul Oficial
• realizarea bazei de date cu finantarile publice pentru ONG-uri
• Preluarea de date din diverse surse, de ex: Registrul Național al ONG-urilor gestionat de Ministerul Justiție, registrul furnizorilor de servicii sociale

01.01.2012 - 31.12.2016

Departament: functii publice

Titlu Job: Șef de cabinet birou parlamentar

Responsabilitati:

Realizarea comunicatele de presa si coordoneaza relatia cu mass media (programari interviuri, organizeaza conferintele de presa .
Coordonare relatiei cu structurile teritoriale administrative si politice.
Monitorizare presa locala.
Elaborarea bilantul activitatilor parlamentare si situatia deplasarilor efectuate in teritoriu.
Gestionare activitatile de pregatire si verificare a tuturor documentelor care urmeaza sa fie supuse atentiei deputatului.
Verificarea modul de conformare a avizarii documentelor supuse aprobarii demnitarului cu documentele interne de avizare.
Asigura gestionarea si managementul programului zilnic al deputatului;
Urmarirea si controlul stadiului rezolvarii lucrarilor si raspunsurilor, in termenul legal, catre petenti,autoritati, institutii sau persoane juridice, referitoare la activitatea specifica;
Asigurarea si raspunderea de selectia, ierarhizarea si indicarea temelor relevante din documentele cu caracter informativ si a celor din mapa de corespondenta a deputatului;
Raspunde de gestionarea operativa a documentelor informative cu caracter special destinate demnitarului;

01.04.2011 - 31.08.2017

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: specialist relații publice

Responsabilitati:

Mentinerea relatiei cu institutiile din administratia nationala, centrala si locala ;
Intocmirea listei cu invitatii, a ordinii de zi si a comunicatelor de presa.
Realizarea materialelor pentru sedinta neguvernamentale.
Realizarea proceselor verbale pentru sedinta.
Preluarea apelurilor telefonice si a corespondentei;
Centralizarea si arhivarea documentelor;
Mentinerea relatiei cu diversi furnizori.
Mentinerea necesarului de consumabile, aprovizionarea cu materiale si echipamente de birotica;
Gestionarea corespondentei si a documentelor; primire,transmitere,inregistrare, repartizare, arhivare, gestionarea transmiterii documentelor prin curier .
Coordonator de campanii in domeniul sanatatii si educatiei, organizator de evenimente si pregatirea logisticii (seminarii, simpozioane, mese rotunde) in urmatoarele domenii: educatie, sanatate, drepturile omului.

studii

 

Facultati:

2017 - 2018 Masterat: Master universitar in drept - Studii ale Uniunii Europene la Universidad da Coruña -Spania din A Coruña. Cunoașterea aprofundată a dreptului internațional; coexistența dintre state, soluționarea conflictelor și menținerea securității și a păcii mondiale.
Familiarizarea cu aspectele teoretice si practice ale functionarii structurilor administratiei publice locale, regionale, nationale si comunitare si dezvoltarea unei culturi a managementului prin proiecte si a competentelor de a elabora si gestiona proiecte europene;
Întelegerea sistemului de functionare a Uniunii Europene si a procesului decizional si dezvoltarea capacitatii de utilizare a teoriilor integrarii in studiul sistemului politic, economic, juridic al Uniunii europene si o intelegere aprofundata a abordarilor teoretice pertinente ale Uniunii Europene.
2016 - 2018 Masterat: Master in Drept -Drept si Guvernare Europeană la Școala Națională de Studii Politice și Administrative din Bucuresti. Aprofundarea cunoștințelor juridice privind guvernarea și utilizarea limbajului specific în comunicarea juridică privind spațiul public;
Dezvoltarea capacității de analiză și sinteză a proceselor și mecanismelor specifice organizării și functionării instituțiilor și autoritătilor publice europene;
Dezoltarea capacității de soluționare a problemelor juridice specifice guvernării europene și de asigurare a interesului public;
Întărirea capacității de a recomanda factorilor de decizie soluții optime în procesul guverării la nivel central și local;
Capacitatea de a promova și respectă reglementările naționale și europene, precum și standardele de bună practică în materia drepturilor omului.
2009 - 2012 Facultate: Administrație Publică la Școala Națională de Studii Politice și Administrative din Bucuresti. Cunoştinţe generale de bază necesare funcţiei publice, capacitatea de analiză şi sinteză a fenomenelor administrative, dezvoltarea de aptitudini manageriale şi formarea unei gândiri logice privind fenomenul administrativ



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close