 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 10.02.1967 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:01.11.1997
|
|
obiectiv | |
|
OBIECTIV PROFESIONAL
Integrarea in cadrul unei companii al carei mediu de lucru dinamic si provocator sa imi permita punerea in practica a cunostintelor acumulate si unde sa pot continua dezvoltarea mea profesionala.
PUNCTE TARI
• Responsabila, serioasa, corecta si cu o buna capacitate de auto-organizare
• Suportiva, obisnuita cu munca in echipe mixte, orientata catre obtinerea rezultatelor
• Experienta relevanta in activitati administrative si de secretariat
• Foarte bune competente in asigurarea interfatei cu persoane straine si institutiile statului
• Solide cunostinte de lucru in proiecte finantate prin fonduri europene
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Import - export, Traduceri, Audit / Consultanta Oras de lucru: Piatra Neamt Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.05.2012 - prezent Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent de proiect Responsabilitati: Proiect „Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor pentru Extinderea si Reabilitarea Sistemelor de Apa si Apa Uzata in judetul Neamt” finantat prin POS Mediu (2013-2017)
Responsabilitati:
• organizarea si coordonarea activitatii de administratie si secretariat pentru biroul din Piatra Neamt
• controlul si arhivarea documentelor de proiect si administrative
• asigurarea interfatei intre biroul de proiect, contractori, beneficiar si alte institutii implicate
• pregatirea documentelor prevazute in proiect, inclusiv rapoarte de activitate
• traducerea documentelor |
|
01.02.2004 - 30.04.2012 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent administrativ - traducator Responsabilitati: In perioada februarie 2009 – aprilie 2012, activitati specifice in proiectul „Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor pentru Reabilitarea si Extinderea Sistemelor de Apa si Apa Uzata in judetul Tulcea (CCI 2007 RO161PR 004)”
In perioada decembrie 2006 – ianuarie 2009, activitati specifice in proiectul ISPA 2002/RO/16/P/PE/023 – Piatra Neamt (Reabilitarea retelelor de alimentare cu apa, canalizare si a statiei de tratare a apelor uzate)
In perioada februarie 2004 – noiembrie 2006, activitati specifice in proiectul ISPA 2000/RO/16/P/PE/01 – Piatra Neamt (Sistemul de management al deseurilor solide)
Responsabilitati:
• organizarea si coordonarea activitatii de administratie si secretariat pentru biroul proiectului
• controlul si arhivarea documentelor de proiect si administrative
• asigurarea interfatei intre biroul de proiect, contractori, beneficiar si alte institutii implicate
• traducerea documentelor
• efectuarea operatiunilor de contabilitate primara si de pregatire a variantelor preliminare pentru bugetul lunar al biroului de proiect
• participarea la sedintele operative si intocmirea proceselor verbale aferente in limba romana si engleza
• pregatirea documentelor prevazute in proiect, inclusiv rapoarte de activitate
• asigurarea interfatei cu expertii internationali si autoritati in procesul de emitere a permiselor de sedere
• activitati specifice de recrutare de personal in cadrul proiectului |
|
01.10.1998 - 29.02.2004 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: referent import export Responsabilitati: Responsabilitati:
• efectuarea operatiunilor pentru import – export (intocmirea documentatiei vamale, reprezentarea firmei la institutia vamala, interfata cu declarantii vamali, etc)
• coordonarea activitatii de logistica transporturi si livrare a marfurilor
• intocmirea contractelor cu partenerii
• asigurarea comunicarii cu clientii companiei (transmiterea diverselor rapoarte, implementarea codurilor de conduita specifice clientilor externi, traducerea documentatiei tehnice, organizarea executiei si livrarii mostrelor, organizarea vizitelor clientilor externi si insotirea acestora, supervizarea si controlul receptiei materiilor prime si accesoriilor si a livrarii produselor finite catre clienti\
• contactarea noilor parteneri si identificarea oportunitatilor de colaborare |
|
01.09.1995 - 31.10.1998 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: manager assistant & translator Responsabilitati: Responsabilitati:
• efectuarea lucrarilor de traducere a documentelor uzuale, a comenzilor de lucru, contractelor, specificatiilor tehnice, legi si regulamente, etc
• asigurarea serviciului de interpretare in limbile engleza si romana pentru personalul societatii
• efectuarea aranjamentelor de calatorie, programarea intalnirilor si a activitatilor conexe pentru Directorul General
• asigurarea serviciilor de interfata intre societate si institutiile statului pentru emiterea vizelor si a permiselor de munca necesarea personalului din strainatate
• efectuarea demersurilor pentru identificarea de noi clienti in Romania |
|
01.07.1994 - 30.09.1995 Departament: traduceri Titlu Job: translator Responsabilitati: Responsabilitati:
• realizarea activitatilor de traducere si interpretare pentru managerul organizatiei caritabile si pentru colaboratorii acestuia
• asigurarea relatiilor de interfata intre organizatia caritabila si autoritatile statului
• sustinerea voluntara a activitatilor zilnice din cadrul sectiei de copii (ingrijire, organizare si sustinere a activitatilor educationale si recreative pentru copii)
• intocmirea documentatiilor pentru obtinerea permiselor de munca a voluntarilor si asigurarea comunicarii cu institutiile abilitate
• intocmirea documentelor si realizarea formalitatilor vamale pentru donatiile primite din afara tarii |
|
01.04.1989 - 31.08.1990 Departament: vanzari Titlu Job: librar – libraria casa cartii Responsabilitati: Responsabilitati:
• primirea si gestionarea fondului de carte din cadrul librariei
• recomandarea, promovarea si vanzarea cartilor si a altor produse din categorie catre clientii directi
• distribuirea materialelor informative si a cartilor catre bibliotecile publice si scolare din jud.Neamt
• promovarea produselor noi aparute catre unitatile scolare |
|
01.03.1988 - 30.06.1988 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: profesor suplinitor Responsabilitati: Responsabilitati:
• predarea cursurilor de limba franceza pentru clasele de gimnaziu si realizarea activitatilor educationale specifice |
| studii | |
|
Facultati: 1990 - 1995 Facultate: filologie la Facultatii de Litere si Stiinte, UNIVERSITATEA VASILE ALECSANDRI din Bacau. Licenta in limba si literatura romana si limba si literatura engleza , promotia 1995
1982 - 1986 Liceu / Școală profesională: chimie la Liceul de chimie din Piatra Neamt.
Premii Traininguri
Feb 2016 - Feb 2016: Manager de Proiect
Calificari
Mar 2002: Traducator autorizat pentru limba engleza – Autorizatia 6035/13.03.2002 emisa de Ministerul de Justitie
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|