Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.05.1969

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.04.2013

obiectiv

 

Salariu: 600,00 USD / luna

Beneficii: tichete de masa;prima de vacanta;prime Paste/Craciun

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Medicina umana, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Inginerie, Protectia mediului, Chimie / Biochimie, Controlul calitatii, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti, Braila, Constanta, Tulcea, Sulina

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2012 - 30.09.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent de manager/ofertare/secretariat

Responsabilitati:

1.Asistent de manager inclusiv asistent proiecte în desfășurare sau în pregătire ; ofertarea serviciilor firmei pe piata de interes ; translator
2.Ofertare- căutare în SEAP de proiecte noi ; analiză/rezumat proiect , propunere către departamentul de vânzări al firmei ; elaborare ofertă ; interfața cu proiectanții sau alți specialiști ; traduceri tehnice
3. Secretariat - activități tipice de secretariat, corespondență bilingvă RO-EN sau EN - RO ; administrare documente proiect
Introducerea firmei pe piața românescă ; participarea la licitații publice
Ticulescu Teodor , Director General

01.12.2009 - 31.12.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager assistant/sales/ office administration - ginzler stahl-u anlagenbau

Responsabilitati:

1.Manager Assistant - asistent manager inclusiv asistent proiecte în desfășurare sau în pregătire ; interfaţa
între personalul firmei (Austria) și autorităţile Române ; promovarea firmei pe piaţa românească ; activităţi de
marketing ; translator
2.Sales - căutare în SEAP de proiecte noi ; analiză/rezumat proiect , propunere către departamentul de
vânzări al firmei ; elaborare ofertă ; interfaţa cu proiectanţii sau alţi specialiști ; traduceri tehnice
3. Office administrator - activităţi tipice de secretariat, corespondenţă bilingvă RO-EN sau EN - RO ;
administrare documente proiect
Introducerea firmei pe piaţa românescă ; participarea la 16 licitaţii publice
Dipl.-Ing. Thomas Neubacher
Leiter Vertrieb / Head of Sales and Distributions

01.07.2004 - 01.10.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretar

Responsabilitati:

evidenta contabila primara a asociatiei (registru casa,relatia cu banca -depuneri,extrase de cont) ; intocmirea documentelor de plata a cotizatiei (facturi fiscale) ; evidenta plati/restante;activitate de secretariat
Presedintele Asociatiei-relatie de subordonare

01.06.1999 - 31.10.2009

Departament: altele

Titlu Job: sef serviciu personal/salarizare/secretariat

Responsabilitati:

activitatea de resurse umane:imbunatatirea continua a activitatilor tuturor angajatilor in scopul realizarii activitatii zilnice si obiectivelor firmei ; personal (recrutare, selectie, incadrare si promovare, gestionarea cartilor de munca, evidenta salariatilor,relatia cu ITM, intocmire/depunere declaratii lunare;
invatamant (pregatirea/specializarea/perfectionarea personalului conform legislatiei in vigoare); salarizare (intocmire pontaje,state de plata stabilirea drepturilor salariale, motivare, promovare);
activitatea de secretariat,operare Lex expert,relatii cu media
4. normarea muncii (elaborarea si revizuirea normelor de munca locale, evaluarea performantelor);
5. analiza muncii (la nivel individual si pe ansamblul organizatiei);

Realizarile mele in firma au fost de natura organizatorica
Directorul Executiv
Relatia de subordonare
Bonuri de masa,asigurare de accidente

studii

 

Premii

Certificari
May 2012 - Jun 2012: Centrul pentru formare profesionala si dezvoltare regionala - curs de perfectionare
Inspector in domeniul SSM

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,incepator,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close