Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.07.1987

obiectiv

 

Gasirea unui loc de munca care sa ma motiveze si sa imi aduca satisfactii.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Protectia mediului, Chimie / Biochimie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2018 - 31.05.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent comunicare

Responsabilitati:

Comunicarea eficienta cu clientii si furnizorii;
Preluarea si prelucrarea comenzilor clientilor;
Salvarea documentelor in format electronic, realizarea si organizarea dosarelor cu documentele necesare contabilitatii;
Realizarea documentelor de transport marfa si transmiterea acestora catre persoanele avizate;
Evidenta stocurilor atunci cand este necesar si raportarea oricaror nereguli catre superiori.

01.11.2017 - 31.01.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: referent resurse umane

Responsabilitati:

Postarea anunturilor de angajare in diverse medii;
Colaborarea cu toate departamentele in vederea stabilirii profilului cautat;
Screening-ul CV-urior in functie de criteriile stabilite pentru post;
Contactarea candidatilor selectati pentru interviu si sustinerea interviurilor;
Prezentarea listei scurte catre factorii de decizie;
Efectuarea programărilor la medicina muncii;
Semnarea contractelor cu viitorii angajați, cereri de concediu etc.

01.05.2017 - 31.07.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: referent resurse umane

Responsabilitati:

Postarea anunturilor pentru locurile de munca vacante;
Utilizarea tuturor resurselor disponibile pentru atragerea candidatilor;
Sustinerea interviurilor si stabilirea programarilor pentru proba;
Mentinerea legaturii cu candidatii pe parcursul analizelor si a examenului clinic de medicina muncii pana la aducerea actelor si a semnarii contractului;
Gestionarea echipamentelor angajatilor noi si vechi;
Predarea tichetelor de masa catre angajati.

01.02.2017 - 31.03.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: referent resurse umane

Responsabilitati:

Postarea anunturilor pentru locurile de munca vacante;
Screeningul CV-urilor in functie de profilul cautat dupa actualizarea fisei postului impreuna cu sefii departamentelor redactiei;
Scurt interviu telefonic cu candidatii pentru lamurirea anumitor neconcordante din CV-uri si stabilirea interviurilor fata in fata la sediul firmei;
Sustinerea interviurilor si realizarea listei scurte de candidati in functie de profilul cautat si de rezultatele testarilor specifice posturilor;
Tinerea evidentei contractelor de proba ale noilor angajati, inductia si instruirea acestora in privinta procedurilor interne ale companiei, sustinerea exit interviurilor;
Realizarea pontajelor lunare si mentinerea unei bune legaturi cu departamentul contabilitate.

01.06.2016 - 30.09.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: reprezentant servicii clienti

Responsabilitati:

Preluarea comenzilor de terminale si procesarea acestora conform procedurilor interne stabilite de catre conducatorii ierarhici;
Verificarea cu strictete a informatiilor preluate si procesate in sistemele interne ale companiei;
Inserarea comenzilor de terminale in SAP dupa verificarea informatiilor clientului persoana juridica in baza de date a companiei si a documentelor trimise si finalizarea comenzilor;
Inlocuiri de SIM in sistemele interne pe contul clientului persoana juridica;
Respectarea programului de lucru stabilit prin contract.

01.02.2016 - 31.03.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator introducere prelucrare si validare date

Responsabilitati:

Realizarea de interviuri telefonice pentru diverse proiecte.
Respectarea procedurilor de lucru pentru fiecare proiect in parte.
Comunicarea eficienta in vederea finalizarii proiectelor desfasurate in cadrul companiei.

01.03.2015 - 30.06.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti/recuperare amiabila

Responsabilitati:

Organizarea, efectuarea si urmarirea recuperarii pe cale amiabila a creditelor restante;
Preluarea apelurilor de tip Incoming ale clientilor si comunicarea informatiilor legate de credit clientului, actualizarea datelor de contact;
Identificarea motivului neplatii, verificarea situatiei clientului si realizarea analizei financiare a clientului;
Propunerea solutiei optime in vederea recuperarii pe cale amiabila a sumelor restante;
Urmarirea implemetarii solutiilor propuse si acceptate de catre client si a contractului pe toata durata mentinerii in portofoliu.

01.03.2012 - 31.01.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call-center

Responsabilitati:

Realizarea sondajelor de opinie pentru diverse proiecte;
Completarea chestionarelor pe calculator cat mai corect si exact;
Respectarea regulilor si normelor impuse de catre superiori.

01.05.2011 - 30.11.2011

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: intern departament recrutare munca temporara

Responsabilitati:

Realizarea screening-ului CV-urilor conform cerintelor diferitelor fise ale postului;
Introducerea CV-urilor in baza de data a companiei;
Contactarea candidatilor in vederea stabilirii unui interviu;
Realizarea CV-urilor in format corespunzator in limba romana sau engleza pentru a fi trimise clientilor companiei;
Participarea la interviuri impreuna cu recrutorul responsabil de proiect;
Mentinerea unei bune relatii cu toti colegii departamentului in vederea finalizarii proiectelor.

01.11.2010 - 31.03.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator introducere date

Responsabilitati:

Introducerea datelor din chestionare in baza companiei pentru diverse proiecte;
Raportarea oricaror nereguli catre superiorul direct;

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Psihologie la Universitatea Titu Maiorescu, Facultatea de Psihologie din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu: Matematica/ Informatica la Liceul George Calinescu din Bucuresti.

Premii

Certificari
Mar 2018 - Mar 2018: Curs Inspector salarii
Calcul salarial; Declaratia 112; Recupararea sumelor de la FNUASS, FAAMBP; Utilizarea Saga C pentru salarizare.
Nov 2016 - Jan 2017: Curs Limba engleza de afaceri
Utilizarea termenilor de afaceri in conversatii, scrisori, emailuri etc.
Nov 2016 - Nov 2016: Curs Contabilitate primara
Crearea documentelor specifice de contabilitate primara si administrarea acestora ; impactul tuturor activitatilor de contabilitate asupra patrimoniului unei societati.
Oct 2016 - Oct 2016: Curs Excell
Tabele, calcule si formule.
May 2016 - Jun 2016: Curs Limba engleza nivel 4
Aprofundarea gramaticii limbii engleze la un nivel mai ridicat care sa permita constructia de fraze mai complexe, redactarea diferitelor tipuri de texte uzuale pentru viata de zi cu zi, folosirea adecvata a expresiilor, dezvoltarea discutiilor pe marginea a diferite subiecte.
Nov 2015 - Dec 2015: Operator introducere, validare si prelucrare date/Operator PC
Competente profesionale dobandite: intoducerea si validarea datelor; prelucrarea datelor; gestionarea suporturilor/dispozitivelor de stocare date/documente; aplicarea procedurilor de calitate; asigurarea securitatii datelor/documentelor; organizarea activitatii proprii.
Oct 2015 - Nov 2015: Manager Resurse umane/Tehnici de recrutare si selectie a personalului
Competente profesionale dobandite: consilierea celorlalti manageri in probleme de resurse umane; coordonarea desfasurarii activitatilor de resurse umane; coordonarea personalului din departamentul de resurse umane; elaborarea strategiei de resurse umane; organizarea activitatii departamentului de resurse umane; reprezentarea compartimentului de resurse umane.
Nov 2010: Inspector Resurse Umane
Competente profesionale dobandite: intocmirea documentelor de evidenta a personalului si gestionarea acestora; intocmirea registrului general de evidenta a salariatilor; intocmirea statului de plata pentru personalul angajat; administrarea bazei de date de evidenta a personalului.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20