Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.08.1989

obiectiv

 

Principalul obiectiv este sa lucrez intr-o companie care isi respecta angajatii, clientii si mediul inconjurator, o companie unde pot sa invat, sa ma dezvolt si sa cresc din punct de vedere profesional.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Imobiliare, Vanzari, Marketing, Altele, Farmacie, Constructii / Instalatii, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Productie, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Transport / Distributie, Achizitii, Inginerie, Import - export, Chimie / Biochimie, Controlul calitatii, Petrol / Gaze, IT Software, IT Hardware, Financiar / Contabilitate, Banci, Confectii / Design vestimentar, Auto / Echipamente, Audit / Consultanta, Naval / Aeronautic, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2017 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent comercial

Responsabilitati:

Gestionarea bazei de date furnizori/articole in sistemul de gestiune SAP.
Comunicarea cu furnizorii din Romania si alte tari, comunicarea interdepartamentala (intern si cu alte tari) si comunicarea cu magazinele si depozitele.
Intocmirea de documente comerciale, asigurarea indosarierii acestora precum si a corespondentei, conform reglementarilor interne.
Realizarea de rapoarte/analize comerciale ca suport pentru desfasurarea activitatii.
Respectarea termenelor si insusirea procedurilor specifice.
Suport in planificarea activitatii superiorului.
Informarea periodica a superiorului privind stadiul de indeplinire al sarcinilor de lucru stabilite.
Dezvoltarea cunostintelor profesionale prin activitatea zilnica sau prin participarea la cursuri de instruire.

01.05.2014 - 30.04.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: referent achizitii

Responsabilitati:

- gestionarea bazei de date furnizori/articole în sistemul de gestiune SAP;
- comunicarea cu furnizorii (naționali și internaționali), comunicarea interdepartamentală și comunicarea cu magazinele și depozitul central;
- întocmirea de documente comerciale, asigurarea îndosarierii acestora precum și a corespondenței, conform reglementărilor interne;
- realizarea de rapoarte/analize comerciale ca suport pentru desfășurarea activității departamentului;
- suport în planificarea activității superiorului;
- respectarea termenelor și însușirea procedurilor specifice.

01.01.2011 - 31.05.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

- preluarea şi procesarea comenzilor online și telefonice;
- oferirea de informații și consilierea clienţilor cu privire la produsele comercializate;
- soluionarea reclamațiilor;
- emiterea facturilor și a documentelor de transport;
- actualizarea conținutului website-ului;
- stabilirea necesarului de marfă;
- emiterea comenzilor la furnizori.

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Managementul Calitatii, Expertize si Protectia Consumatorului la Academia de Studii Economice Bucuresti din Bucuresti.
2008 - 2011 Facultate: Facultatea de Comert la Academia de Studii Economice Bucuresti din Bucuresti. Licenta in Administrarea Afacerilor

Premii

Proiecte
Nov 2016 - Feb 2017: Training echipa de achizitii - Kaufland Bulgaria

Traininguri
Jan 2016 - Nov 2016: Training de negociere - Kaufland Romania
Simulari de negocieri reale, in care se primesc feedback-uri de la colegi si de la managerul departamentelor de achizitii.
Prin intermediul acestui training consider ca mi-am imbunatatit abilitatile de comunicare in public (cu audienta) si abilitatile de negociere cu furnizorii.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close