Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.12.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.10.2008

obiectiv

 

Acumulare de experienta in domeniu, posibilitate de dezvoltare profesională

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2017 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

- ofertarea clientilor
- trimiterea de oferte catre clientii nostri in functie de solicitarile acestora
- trimiterea zilnica a comenzilor primite din partea clientilor
- inregistrarea zilnica a facturilor primite de la furnizori
- facturare clienti
- trimiterea zilnica a receptiei marfii care trebuie sa ajunga in fabrica de la furnizori
- verificarea situatiei financiare - platile incasate ( emiterea de chitante) si verficarea periodica a soldurilor restante, respectiv anuntarea clientilor referitor la acest aspect
-

01.04.2016 - 30.09.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- achizitii de materiale de constructii pentru constructii noi intr-un ansamblu rezidential
- mentinerea permanenta a legaturii cu inginerul de santie si seful se santier
- relatie stransa cu furnizorii
- relatia cu furnizorii, prezentare de diferite oferte, pentru inlocuirea diversilor furnizori
- negociere preturi
- verificare avize + facturi + introducere facturi contructii in contabilitate
+
- detinerea portofoliului de clienti pe partea de service auto ( flote de masini cu care Mega Group are contract)
- verificare zilnica a platilor facute din partea acestor firme
- apelare clienti pentru incasare solduri trecute de scadenta

01.01.2016 - 30.04.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: operator telesales

Responsabilitati:

- detinerea unui portofoliu de clienti ( farmacii - judetul Bihor)
- apelare zilnica a clientilor pentru promovarea produselor si ofertelor noi aparute
- comenzi zilnice
- indeplinirea targetului lunar

01.03.2015 - 30.11.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care accountant representative

Responsabilitati:

- Detinerea unui portofoliu de clienti persoane juridice
- Coloaborarea si mentinerea relatiilor cu clientii existenti si cei noi
- Reofertarea clientilor existenti
- Promovarea produselor si serviciilor companiei
- Identificarea problemelor clientiilor si incercarea solutionarii lor
- Modificari solicitate de client conform procedurilor interne ale companiei
- indeplinirea targetului lunar (calitate, productivitate, vanzare)
- Vanzarea si promovarea produselor si serviciilor companiei
- Promovarea imaginii companiei prin atitudine, cunostinte si profesionalism

01.05.2013 - 31.03.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care reprezentative

Responsabilitati:

- Indeplinirea targetului lunar ( productivitate, vanzare)
- Preluarea tuturor apelurilor pe segmentul business( persoane juridice) si persoane fizice
- Promovarea si vanzarea serviciilor catre segmentul business si persoane fizice
- Mentinerea relatiilor cu clientii, modificarea in baza de date a cerintelor acestora pe baza procedurilor interne ale companiei, rezolvarea problemelor acestora si colaborarea cu alte departamente in cadrul companiei

01.08.2011 - 30.04.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent in relatii publice si comunicare

Responsabilitati:

- promovarea produselor si serviciilor companiei
- identificarea problemei clientului si incercarea solutionarii problemei , astfel incat sa fie multumite ambele parti
- indeplinirea targetului lunar ( calitate , productivitate, vanzare )
- vanzarea produselor orange

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Economie la Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, Universitatea de Vest din Timisoara.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: MATEMATICA-INFORMATICA la LICEUL MIHAI VITEAZU, VULCAN , HD, SPECIALITATE MATE-INFO , INTENSIV ENGLEZA din VULCAN.

Premii

Traininguri
Sep 2015 - Sep 2015: Training de Brand

May 2015 - May 2018: Training de negociere , tehnici de negociere si vanzare

Aug 2013: Training de Comunicare
- tehnici de comunicare
May 2013 - May 2013: Training de vanzare
-tehnici de vanzare

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close