Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.10.1981

Permis conducere:  Cat.B

obiectiv

 

Dezvoltare profesionala, aderarea la o retea de profesionisti.

Salariu: 2.600,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

20.01.2013 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

Asistenta si suport in vederea dezvoltarii si implementarii planului de marketing pentru produse noi: absorbante igienice, absorbante zilnice, scutece bebelusi. Observarea si analizarea pietei, cercetare de piata; monitorizarea si studierea produselor si serviciilor competitorilor; identificare clienti si implementare strategii de comunicare; negociere directa cu potentialii clienti (small clients, distributors, key accounts); verificare contracte; organizare livrare; inregistrare documente; suport administrativ.

Realizari:

Stabilirea portofoliului de produse (in urma studiului de piata); Estimarea cantitatilor de comandat (studii forecast, market trends);
Realizarea designului si a logo-ului (photoshop);
Contactarea clientilor, negocierea si incheierea contractelor comerciale.
Listarea produselor in Cora, Auchan, Mega Image. Implementarea produselor small clients si Distributors.
Studierea contractelor de Platforma, organizare transport, rentabilitate cost/livrare.
Negociere si incheiere contracte curierat.
Inregistrere si evidenta documente Saga.
Redactare documente, fotocopii documente, gestiunea documentelor, pregatirea întâlnirilor, preluare apeluri telefonice, faxuri, e-mail-uri.

01.01.2008 - 01.01.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: responsabil/ logistica

Responsabilitati:

Relationarea cu clientii pe baza comenzilor in curs. Informarea clientilor cu privire la stoc produse, date de livrare comenzi, ridicare retururi.
Urmarirea si inregistrarea comenzilor in sistemul ERP.
Pregatirea actelor de livrare. Pregatirea traseelor. Coordonarea activitatii de livrare.
Livrarea comenzilor cu cost minim si in timp util. Optimizarea transportului catre clienti.
Negocierea si incheierea contractelor cu prestatorii serviciilor de transport.
Participare la inventarul semestrial.
Verificare stocuri pe magazin, solicitare suplimentare comenzi in cazul vanzarilor peste cantitatea previzionata.
Atentionarea clientilor privind minim produs/stoc.
Statistici privind cantitatea vanduta/articol/magazin. statistica retururi/articol/magazin. Statistica comenzi livrate/nelivrate.
Statisticile erau pregatite si lucrate in fisiere generate in ERP.
Colaborarea cu Managerul Key Account privind sustinerea activitatii de vanzari: listare articole(completare fisiere de listare), informare clienti.
Redactare documente, fotocopii documente, gestiunea documentelor, pregatirea întâlnirilor, preluare apeluri telefonice, faxuri, e-mail-uri.
Livrarea comenzilor cu cost minim si in timp util. Optimizarea transportului catre clienti.
Telefon, transport.

25.04.2006 - 18.01.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent achizitii/asistent vanzari

Responsabilitati:

Mentinerea relatiei cu colegii din alte tari, cu persoanele responsabile de achizitionarea articolelor (China), cu agentia de comisionari vamali;
Coordonarea transportului atat extern cat si intern;
Pregatirea si lansarea comenzilor;
Pregatirea si expedierea actele necesare transportului de marfa (extern, intern).
Intocmire avize si facturi; verificarea platilor efectuate in cadrul firmei;
Actualizarea stocului in baza de date existenta in companie. Mentinerea relatiei cu clientii companiei (hypermarketuri).

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Managementul Afacerilor in Comert la Universitatea Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2000 - 2004 Facultate: Ecologie la Universitatea Ecologica Bucuresti, Facultatea de Ecologie din Bucuresti.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Matematica-Fizica la Liceul Jean Bart, Matematica-Fizica din Sulina.

Premii

Curs de contabilitate, Curs operare PC

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close