Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.04.1984

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Banci, Medicina alternativa, Saloane / Clinici frumusete, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2017 - 30.11.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vânzări magazin online

Responsabilitati:

-urmarirea comenzilor ( email,telefon,chat,site : www.insha.ro );
- gestionarea relatiei cu clientii companiei ( confirmarea comenzilor,suport call center pentru diferite probleme- retururi,fise de sesizare pentru service,status comenzi,inlocuiri produse,etc. );
- intocmeste avize,niruri,facturi ( program de contabilitate SMART BILL ),stocuri;
- procesarea comenziilor, intocmirea awb urilor,pregatit colete;
- asigura analiza periodica a stocurilor de marfa;
- urmareste comenzile,livrarile,notificarile si avizarile curente;
- prezinta directorului de vanzari documente/situatii ( vanzari lunare );
- identifica si comunica superiorilor cerintele privind calitatea serviciilor solicitate de clienti;
- urmareste situatia retururilor,intocmind/generand liste cu acestea;
- urmareste situatia produselor deteriorate si intocmeste/genereaza liste cu acestea.

01.03.2017 - 31.05.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: operator facturare vanzari online

Responsabilitati:

-urmarirea comenzilor ( email,telefon,chat,site : www.chicco.ro );
- gestionarea relatiei cu clientii companiei ( confirmarea comenzilor,suport call center pentru diferite probleme- retururi,fise de sesizare pentru service,status comenzi,inlocuiri produse,etc. );
- intocmeste avize,niruri,facturi ( program de contabilitate CHARISMA ERP ),stocuri;
- verifica facturile de marfa sub aspectul corectitudinii si completitudinii lor;
- asigura analiza periodica a stocurilor de marfa;
- urmareste comenzile,livrarile,notificarile si avizarile curente;
- prezinta directorului de vanzari documente/situatii ( vanzari lunare );
- identifica si comunica superiorilor cerintele privind calitatea serviciilor solicitate de clienti;
- urmareste situatia retururilor,intocmind/generand liste cu acestea;
- urmareste situatia produselor deteriorate si intocmeste/genereaza liste cu acestea.

01.11.2014 - 31.03.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: operator facturare vanzari online / receptie

Responsabilitati:

- urmarirea comenzilor ( email / telefonic / site/chat-www.vonino.ro ) primite de la clienti, emiterea documentelor aferente acestora (facturi, avize,documente de calitate si conformitate,program de contabilitate Borg); - sunat clientii pentru confirmare comenzi; - impachetarea coletelor pentru curier,intocmit awb-uri; - dezvoltarea si conducerea catre o relatie de baza cu clientii profitabili; - sa anticipeze si sa raspunda dorintelor clientului; - sa verifice periodic daca clientul este multumit de serviciile care i s-au oferit; - sa pregateasca rapoarte saptamanale de activitate referitoare la fiecare client in parte si sa progreseze in atingerea obiectivelor propuse; - asigura o buna comunicare cu toate departamentele firmei in vederea satisfacerii la nivel inalt a necesitatilor clientilor. - raspunde de gestiunea pe care o are;
Receptie:
- reprezinta interfata dintre client si companie; - receptioneaza apelurile telefonice primite pe linia de call center a companiei si ofera informatiile solicitate; - receptioneaza e-mailurile primite de la clienti si ofera informatii cu privire la produsele aflate in service; - receptionarea produselor ( telefoane,tablete ) pentru service; - predarea produselor reparate catre clienti si magazine; - mentine relatia cu clientii prin telefon si email; - intocmeste devize estimative privind costurile reparatilor,conform procedurilor interne; - inregistreaza si rezolva reclamatiile clientilor primite prin email; - receptioneaza sesizarile primite in legatura cu produsele aflate in perioada de garantie; - urmareste corectitudinea inscrisurilor din documentele care insotesc produsele; - transmiterea notelor de constatare catre client; - informeaza departamentul service cu privire la produsele primite de la clienti spre constatare si depanare.

01.11.2013 - 01.10.2014

Departament: banci

Titlu Job: operator introducere,validare si prelucrare date - bcr

Responsabilitati:

-completeaza in aplicatia dedicata situatia constatata in dosarele de credit,respectand intructiunile scrise si verbale de la supervizori;
- comunica promt catre supervizori orice neclaritate constatata;
- marcheaza cu post-it uri documentele in dosar;
- executa orice alte sarcini primite in legatura cu activitatea sa.

03.06.2013 - 31.08.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: arhivar

Responsabilitati:

- arhivarea fizica a documentelor atat cronologic cat si alfabetic;
- cautarea de contracte in arhiva;
- inventarierea contractelor;
- rezolvarea problemelor ce apar in departamentul arhivei

01.06.2012 - 18.05.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptionera / secretariat

Responsabilitati:

- asigura pastrarea registrului unic de intrari/iesiri ale companiei;
- asigura activitatea de telefonie centrala a companiei;
- asigura activitatea de informatii generale pentru clienti;
- stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare (papetarie);
- pastreaza confidentialitatea tuturor informatiilor referitoare la companie;
- duce la indeplinire orice sarcina trasata de superiorul direct sau directorul general;
- raspunde de preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri,faxuri,oferte);
- raspunde de buna circulatie a corespondentei;
- asigura si raspunde de expedierea in bune conditii a tuturor faxurilor si scrisorilor;
- asigura informarea asupra oricarui numar de telefon cerut de catre angajatii companiei;
- preia toate apelurile telefonice si le directioneaza in functie de cererea interlocutorului,afland identitatea acestuia pe care trebuie sa o comunice;
- primeste persoanele din afara si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri;
- furnizeaza cu amabilitate informatiile solicitate;
- intocmeste situatii la cererea superiorului direct;
- raspunde de inregistrarea documentelor si de evidenta lor;
- asigura arhivarea in ordine a documentelor care ii sunt inmanate,a faxurilor trimise si primite;
- face copii xerox pentru documentele care ii sunt inmanate.

03.03.2008 - 31.05.2012

Departament: banci

Titlu Job: arhivar

Responsabilitati:

- preluarea actelor ce formeaza dosarul de credit,atat opisul
de preverificare cat si actele originale provenite din punctele de lucru;
- verificarea actelor dosarului fiecarui titular raportat la grila de acte necesare fiecarui dosar de credit,dar si verificarea platii fiecarui dosar intrat in cadrul departamentului arhiva;
- acordarea de asistenta angajatilor tbi credit din teritoriu si colaboratoriilor tbi credit,cu privire la necesitatea de a consulta anumite acte intrate in custodia departamentului arhiva;
- arhivarea dosarelor si contractelor de credit in ordine crescatoare in functie de numarul de contract de credit;
- predarea spre arhivare a dosarelor in cadrul unei arhive profesionale,colaboratoare reprezentata de Iron Muntain;
- intocmirea rapoartelor ce tin evidenta intrarilor si iesirilor de acte din cadrul departamentului arhiva.

23.04.2007 - 14.02.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial magazinul nautica&timberland

Responsabilitati:

- cunoasterea detailata a gamei de produse din cadrul magazinului;
- prezentarea produselor catre client;
- oferirea de optiuni si alternative de produse realizate pe comanda;
- incheierea vanzarii;
- mentinerea in magazin a aranjarii produselor;
- mentinerea relatiilor cu clientii si fidelizarea acestora.

01.11.2006 - 02.04.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: shop assistant in magazinul time out

Responsabilitati:

- raspunde de aprovizionarea gestiunilor din magazinele companiei,urmarind rulajul fiecarei gestiuni;
- raspunde de intocmirea comenzilor de catre furnizori,tinand seama de stocurile existente;
- raspunde si urmareste ca in gestiuni sa nu intre produse necomandate sau necorespunzatoare calitativ de la furnizori carora in prealabil,nu li s-a aprobat conditiile de colaborare;
- acorda asistenta tehnica sefilor de nivel si gestionarilor in ceea ce priveste calitatea produselor,marcarea,etichetarea,functionarea etc;
- restituie sau schimba marfurile cu vanzare lenta;
- analizeaza si propune conducerii companiei casarea produselor degradate,reducerea preturilor la marfuri si intocmeste documentatia in vederea casarii sau reducerii preturilor acestora;
- urmareste ca toate marfurile intrate in magazin sa fie insotite de documentele conform legislatiei in vigoare;
- urmareste preturile practicate de concurenta analizand posibilitatea modificarii preturilor proprii in functie de cele ale concurentei in scopul obtinerii de profit maxim prin cresterea vanzarilor;
- intocmeste fisa cu cerintele postului pentru personalul din subordine,precizand atributiile,raspunderiile si conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca cel care ocupa postul respectiv;
- respecta programul de lucru.

10.11.2003 - 12.10.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial in magazinul g'market,mall vitan

Responsabilitati:

- raspunde de asigurarea volumului de marfa corespunzator,in rafturi;
- raspunde de valabilitatea produselor expuse;
- raspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi,furturi);
- raspunde de conditiile de igiena a marfii;
- raspunde de informarea clientilor;
- raspunde de rezolvarea problemelor si de satisfacerea cerintelor clientilor;
- raspunde de supravegherea raioanelor;
- informeaza superiorii cu privire la vanzarile din raioane;
Aranjeaza produsele in raft si raspunde de alimentarea permanenta a raionului;
Lipeste etichete si coduri de bare pentru produsele receptionate;
Cunoaste magazinul si produsele din zona sa de responsabilitate

- identifica acele produse care nu se vand si raporteaza Asistentului Manager pentru masuri adecvate;
- respecta instructiunile verbale si scrise date de superiori.

studii

 

Facultati:

 Facultatea de psihologie "TITU MAIORESCU"
 Liceul Industrial "Unirea"

Activitati extracurriculare

Calitati personale:

- receptivitate;
- comunicativitate;
- spirit de responsabilitate si de echipa;
- putere de munca;
- seriozitate;
- capacitatea de integrare rapida in colectiv;
- dorinta permanenta de imbogatire a cunostintelor.

Profil:


- Sunt o persoana foarte ambitioasa,pozitiva si cinstita,de incredere, punctuala,rezistenta la conditii de stres,receptiva la metode si experiente noi.
Scopul meu este sa lucrez intr-un mediu dinamic cu standarde inalte ,contribuind la succesul companiei cu care ma identific.

Premii

 Atestat in specializarea "Tehnician operator tehnica de calcul;
 Absolvirea cursului spaniola pentru incepatori cu calificativul foarte bine
 Absolvirea certificatului de calificare profesionala de TEHNICIAN MASEUR,
in cadrul S.C. CASA DE SANATATE DRAGOMIR S.R.L. :
• masajul somatic – masajul de intretinere si relaxare,masajul anticelulitic;
• masajul reflexogen – reflexoterapia;
• specializare in masajul medical,balneofiziokinetoterapie si recuperare medicala.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close