de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.08.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.12.2006

obiectiv

 

Sa obtin un job intr-o organizatie care ofera provocari si oportunitati de dezvoltare a carierei mele si in acelasi timp sa contribui la dezvoltarea companiei angajatoare. Mi-as dori, de asemenea sa dobandesc noi abilitati intr-un mediu pozitiv de lucru.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Import - export

Oras de lucru: Bucuresti, Craiova

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2016 - prezent

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: asistent training

Responsabilitati:

- Solicitarea documentelor personale ale insotitorilor de bord nou angajati pentru intocmirea dosarelor de personal
- Transmiterea datelor personale (ale insotitorilor nou angajati) catre instructori pentru pregatirea cursurilor de conversie
- Asigurarea transportului si cazarii pentru noii angajati sositi pentru cursuri din afara Bucurestiului
- Actualizarea dosarelor cu documentele reinnoite
- Planificarea instructorilor pentru sustinerea cursurilor
- Planificarea cursurilor de conversie si recurrent
- Pregatirea deconturilor pentru instructori in vederea predarii la departamentul financiar
- Actualizarea bazei de date la finalizarea cursurilor de recurrent
- Emiterea documentelor interne necesare insotitorilor de bord pentru prezentarea la zbor
- Pregătirea contractelor pentru piloți care au aplicat la programul de formare pe Boeing737;
- Solicitarea facturilor conform contractelor incheiate și transmiterea acestora către piloții care vor începe cursurile de pregatire in cadrul organizatiei;
- Urmarirea platilor conform Contractelor incheiate de pilotii participanti la cursul de formare;
- Colaborare cu furnizorii externi pentru stabilirea detaliilor legate de transport si cazare;
- Introducerea datelor personale in sistemul de operare al companiei pentru pilotii aflati in pregatire in cadrul companiei

01.03.2016 - 30.06.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent administrativ

Responsabilitati:

Contactarea candidatilor pentru planificarea interviurilor
- Rezervarea salii pentru sustinerea interviurilor
- Planificarea in Outlook a candidatilor pentru sustinerea interviurilor cu HR Manager si Directorul de productie
- Trimiterea email-urilor de instiintare catre candidati in vederea sustinerii interviului
- Notificarea angajatilor la expirarea contractelor incheiate pe perioada determinata (semnarea actelor aditionale in vederea prelungirii contractului sau incetarea activitatii)
- Inregistrarea facturilor in registrul de evidenta
- Mentinerea colaborarii cu managerii de proiect pentru confirmarea facturilor
- Asigurarea unei relatii bune cu furnizorii companiei
- Predarea facturilor inregistrate si
confirmate catre departamentul financiar
- Pastrarea evidentei documentelor,
arhivarea fizica si electronica
- Gestionarea documentelor din arhiva companiei
- Comanda consumabile birou
- Asigurare suport pentru departamentele HR si Financiar
- Activitati de protocol
- Mentinerea unei bune olaborari cu diversi furnizori ai companiei
- Pregatirea corespondentei pentru expediat si distribuirea corespondentei primite

01.09.2013 - 30.06.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

-gestionarea corespondentei;
-administrarea registrului de intrari-iesiri;
-pregatirea documentelor de livrare prin curierat;
-intampinarea vizitatorilor si asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
-asigurarea suportului administrativ.

01.06.2012 - 01.06.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

-activitati de protocol,
-mentinerea registrului de evidenta intrari-iesiri,
-preluarea apelurilor telefonice,
-preluarea solicitarilor tehnice de la chiriasi si instiintarea echipei tehnice in vederea solutionarii,
-pregatirea corespondentei.

13.10.2010 - 31.05.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: arhivist

studii

 

Facultati:

2015 - 2017 Masterat: Managementul resurselor umane si pshihologie organizationala la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Istorie, Arhivistica la Academia de politie A.I. Cuza, Facultatea de arhivistica din Bucuresti.

Premii

atestat de bibliotecar

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close