Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.01.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.07.2007

obiectiv

 

Sunt o persoana responsabila, cu un spirit de echipa dezvoltat, flexibila si atenta la detalii, reusesc sa gestionez toate situatiile cu profesionalism si cu diplomatie. Cu o experienta de mai bine de zece ani in domeniul bancar, stiu ca abilitatile mele vor aduce aduce un plus pentru echipa din care voi face parte.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Banci

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent receptie clienti

Responsabilitati:

Intampinarea clientilor, efectuarea retururilor de produse prin inlocuirea cu alte produse sau restituirea banilor, solutionarea reclamatiilor. Operatiuni cu numerar: verificarea numerarului de la casele de marcat, inchiderea si deschiderea zilnica a caselor de marcat, identificarea si remedierea erorilor de numerar, mentinerea relatiei cu banca in ceea ce priveste remiterea si alimentarea cu numerar, rezolvarea oricarei probleme intampinate de catre colegi la casele de marcat . Instruirea noilor colegi in ceea ce priveste incasarea corecta si eficienta. Mobilizarea intregii echipe la casele de marcat in functie de fluxul de clienti, utilizarea sistemului de anunturi publice in cadrul magazinului, preluarea apelurilor telefonice, pregatirea rezervarilor on-line. Completarea registrului de casa zilnic, emiterea facturilor fiscale, suportul oferit clientilor pentru emiterea de carduri de fidelitate si pentru efectuarea comenzilor de produse la bornele din cadrul magazinului. Gestionarea departamentului alocat, aprovizionarea departamentului prin intermediul aplicatiei specifice, aranjarea produselor la raft, cresterea vanzarilor produselor din departament. Gestionarea programului de fidelizare la nivelul orasului Constanta, proiect ce vizeaza promovarea sportului prin incheierea de parteneriate cu diverse sali de sport ce vor accepta ca metoda de plata, punctele de fidelitate acumulate de catre clientii Decathlon in cadrul cumparaturilor.
Gestionarea arhivei magazinului, trimiterea acesteia catre centrul de pastrare.
Respectarea normelor si procedurilor astfel incat rezultatele auditului anual sa fie cat mai aproape de 100%

01.05.2014 - 30.11.2017

Departament: banci

Titlu Job: administrator operatiuni curente– persoane juridice

Responsabilitati:

Procesarea si verificarea documentelor aferente operatiunilor clientilor persoane juridice in lei si valuta: instrumente de credit / debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri barate, ordine de vanzare / cumparare valuta, dispozitii de plata externa, depozite la termen. Eliberarea extraselor de cont la cerere, actualizarea dosarelor clientilor persoane juridice, procesarea salariilor transmise de catre clienti. Construirea unei bune relatii profesionale cu societatile aflate in portofoliul de clienti.

01.05.2007 - 31.05.2014

Departament: banci

Titlu Job: operator ghiseu universal – persoane fizice

Responsabilitati:

Vanzarea si promovarea produselor cu exceptia celor de creditare, fidelizarea clientilor prin calitatea serviciilor si produselor oferite, ideplinirea obiectivelor comerciale personale, efectuarea operatiunilor cu numerar in lei si valuta (plati, incasari, schimb valutar, Western Union, etc), arhivarea documentelor aferente operatiunilor efectuate.

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Managementul calitatii la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2003 - 2007 Facultate: Comert la Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Premii

Calificari
May 2018: Administrator Imobile

Traininguri
May 2016 - May 2016: Curs de acordare a primului ajutor - Crucea Rosie



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close