Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 15.03.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.12.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie unde pot lucra în echipă și contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor periodice.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Medicina umana

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2018 - prezent

Departament: medicina umana

Titlu Job: asistent medical

01.04.2018 - 31.07.2018

Departament: medicina umana

Titlu Job: asistent medical generalist

Responsabilitati:

Anamneza copiilor, adulți aflați în centru;
Îndrumarea acestora catre diverse investigații în funcție de patologie;
Coordonarea centrului împreuna cu directorul centrului;
Administrarea tratamentului prescris de medic;
Întocmire fișă medicala;

01.12.2017 - prezent

Departament: medicina umana

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Efectuare EKG;
Montarea branula;
Administrarea tratamentului;
Anamneza pacientului;
Ajutarea echipajului în manevrele de resuscitare;
Adminstarea pacientilor CO2;

01.09.2013 - 30.11.2018

Departament: altele

Titlu Job: assistent manager

Responsabilitati:

Responsabilități și sarcini:
- asigură funcționarea corectă a fiecarui departament ( receptie, bar, plasatori, proiecție) în timpul
programului de lucru;
- supraveghează activitățile fiecărui angajat;
- se asigură că angajații sunt prezenți la munca în conformitate cu programul de lucru, întârzierile
nemotivate nefiind tolerate;
- se asigură că angajații au un aspect îngrijit și uniformele curate ( nu se acceptă ca angajații să poarte
bijuterii în timpul programului de lucru);
- este responsabil cu întreținerea cinematografului și a echipamentelor din interior;
- se asigură că toate departamentele cinematografului funcționează corect înainte de primul spectacol;
- verifică în permanență desfășurarea activităților din întregul cinematograf pe parcursul programului de lucru;
- verifică prin sondaj venitul din casierii;
- verifică încasările la sfârșitul fiecărei zile și compară sumele încasate cu raportul zilnic;
- transferă de 4 ori pe săptămâna încasările din ziua precedentă în contul bancar al angajatorului;
- este responsabil cu conținutul casei de valori din cinema;
- se asigură ca procedura privind anularea biletelor cumpărate, a invitațiilor sau a voucherelor este
respectată ( orice bilet poate fi anulat cu maxim 15 minute după începutul spectacolului, atunci când nu este rupt și este insotit de bonul fiscal.
- este responsabil cu primirea și transmiterea la timp a tuturor materialelor conexe la cererea
distribuitorului de film;
- se asigură ca toate pliantele ce conțin programul sunt distribuite corespunzător;
- menține în stare bună iluminatul de urgență și semnalizările din cinematograf;
- este responsabil cu verificarea echipamentelor și utilităților tehnice, acordând o atenție specială sistemului de aer condiționat, sistemului de alarmă, sistemului de control al publicului și sistemului de urmărire video;
- anunță problemele tehnice apărute și acorda suport în rezolvarea acestora;
- raspunde de situația materialelor promoționale (postere, standee-uri sau alte materiale pentru filme care nu sunt incluse în program) precum și de situația materialelor publicitare ale partenerilor;
- monitorizează reacțiile, dorințele ți remarcile făcute de catre clienți în momentul în care aceștia cumpară bilete, stau la
rând sau solicită infomații de la casieri;
- evaluează stocul de produse și se asigură că sunt suficinte pentru a satisface cererile clieților ( verifica
stocul de popcorn, băuturi racoritoare, dulciuri etc.) precum și stocul de recipiente necesare pentru servire;
- verifică faptul că toate produsele sunt expuse corespunzator pentru vanzare;
- monitorizează modul de servire a clientilor;
- se asigură că rândul de așteptare din fața casieriei nu este foarte mare și dacă este cazul acordă personal suport prin deschiderea altui punct de încasare;
- elaborează și redactează documentele cerute de către sefii ierarhici superiori;
- urmărește îndeplinirea condițiilor igienico-sanitare, de protecție a muncii, de prevenire și stingere a
incendiilor, prevăzute de reglementările și normele legislative în vigoare;
- este responsabil cu controlul și supervizarea activității tuturor angajaților din subordine;
- negociază și conciliază situațiile conflictuale apărute în relațiile interpersonale;
- asigură respectarea normelor interne de funcționare de către personalul din subordine, asigurandu-se caacestia nu dezvăluie clienților informații din interiorul companiei;
- este reponsabil de disciplina angajaților la locul de munca;
- urmarește aplicarea întocmai a deciziilor luate și evaluează efectele acestora;
- iși asumă responsabilitatea pentru deciziile eronate sau nefondate;
- asigurarea implicării în activitatea organizațională a propriei persoane, cât și a personalului din subordine;
- stabilește obiectivele persoanelor din subordine, termenele limită și modalitățile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor;
- se asigură că în interiorul cinematografului există în permanență o trusă de prim ajutor;
- în cazul producerii de accidente, va prezenta conducerii un raport de descriere a situație apărute;
- acordă departamentului resurse umane suportul necesar în ceea ce privește obținerea actelor necesare dosarului de personal pentru angajații din subordine;
- la sfarsitul programului încuie și armează toate zonele din cinema;
- orice alta sarcina trasată de superiorii ierarhici, în funcție de necesitățile organizaționale.

studii

 

Facultati:

2019 - prezent Masterat: Management Public la Facultatea de Administratie Publica din Bucuresti.
2014 - 2017 Liceu / Școală profesională: Asistent Medical Generalist la Fundatia Ecologica Green din Bucuresti.
2010 - 2013 Facultate: Licentiat in Stiinte Economice la Universitatea ,,Spiru Haret din Bucharest.

Premii

Certificari
Apr 2016 - May 2016: Societatea de Salvare Bucuresti- Ilfov
Basic Life Support BLS
Jun 2013 - Jul 2013: Certificat de absolvire a programului de instruire și formare a specialiștilor cu atribuții în domeniul calității în învățământul superior
POSDRU
Oct 2012 - Dec 2012: Certificat de absolvire a programului de instruire și formare a specialiștilor cu atribuții în domeniul calității în Universități.
Tehnician asigurarea calității.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close