Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.05.1994

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.08.2012

obiectiv

 

Obiectivul meu principal, in ceea ce priveste viata profesionala, este atingerea unui nivel cat mai inalt in domeniul resurselor umane, precum si posibilitatea de a invata mereu lucruri noi ce ma pot ajuta la dezvoltarea profesionala .

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Protectia muncii, Sport / Wellness, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2017 - 31.05.2017

Departament: marketing

Titlu Job: asistent marketing/ organizator evenimente

Responsabilitati:

- Comunicare cu clienții și evaluarea nevoilor și specificațiilor acestora
- Crearea rapoartelor , analiza și interpretarea dateleor cu amănuntul
- Coordonarea operațiunilor
- Asistarea managerului în organizarea, planificarea și implementarea strategiei
- Organizarea si gestionarea tuturor detaliilor evenimentului, cum ar fi decorarea, cateringul, divertismentul, transportul, locația, lista invitaților, oaspeții speciali, echipamentele, materialele promoționale etc.
- Planificarea, designul și producția evenimentelor, gestionarea tuturor elementelor de livrare a proiectului în limitele de timp
- Indeplinirea nevoilor clientilor si asigurarea satisfactiei acestora
- Studii de piață, adunarea informațiilor și negocierea contractelor înainte de a încheia orice tranzacție
- Oferirea feedback-ului și rapoarte periodice părților interesate
- Propunerea ideilor pentru a îmbunătăți serviciile și calitatea evenimentului
-Colaborare cu marketingul și PR pentru a promova și publica evenimentul

01.09.2016 - 31.03.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: client care representative mobility (french and english)

Responsabilitati:

- Rezolvarea în timp util a solicitărilor clienților ca punct de contact pentru clienții TELUS Mobility, inclusiv solicitări de activare, service, facturare și echipament
- Cercetarea proactivă și anticiparea nevoilor viitoare ale clienților, cu capacitatea de a recomanda și educa clientul cu privire la serviciile și produsele cu valoare adăugată
- Introduce și promovează utilizarea opțiunilor de self-service relevante nevoilor clienților
- Confirmarea informațiilor personale ale clientului
- Solutionarea problemelor de serviciu tehnic și determinarea cauzelor profunde ale problemelor și găsirea rezoluțiilor adecvate

01.07.2014 - 31.07.2016

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: referent registratura bcr

Responsabilitati:

• Primirea și distribuirea corespondenței
• Pregătirea și expedierea corespondenței
• Inregistrarea documentelor în registrul de intrare-ieșire
• Evidenta documentelelor
• Arhivare
• Efectuare apeluri telefonice, corespondență e-mail
• Realizarea pontajului
• Completarea fiselor SSM




studii

 

Facultati:

2013 - 2016 Facultate: Managementul Resurselor Umane la Universitatea Bucuresti, Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din Bucuresti.
2012 - 2012 Liceu / Școală profesională: la din Galati.
2011 - 2011 Liceu / Școală profesională: la din Galati.

Premii

Voluntariat
Nov 2013 - May 2014: MEMBRU AS-SAS (Asociația Studenților – Facultatea de Sociologie și Asistență Socială)
• Servirea intereselor organizației privind o mai bună înțelegere, comunicare și cooperare între membri în vederea organizării eficiente și la un nivel calitativ superior al activităților organizației
• Asigurarea calității serviciilor furnizate în vederea atingerii scopului evenimentelor organizate
• Perfecționarea profesională continuă
• Menținerea spiritului de echipă
• Respectarea principiilor şi a statutului organizaţiei
Sep 2011 - Dec 2011: Fundatia "Inima de copil"
Ajutarea copiilor la teme
Desfasurarea diferitelor activitatii cu copii din centru
Program de afterschool pentru copii proveniti din familii nevoiase
Certificari
Oct 2013 - Jul 2015: Curs de pedagogie "Facultatea de psihologie", Universitatea din Bucuresti

May 2012 - May 2012: Delf- B1,B2

Hobby-uri
calatoriile, kangoo jumps, activitati sportive, activitati in aer liber, echitatie, Skiing



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close