de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.02.1989

obiectiv

 

"The essence of all art is to take pleasure in giving pleasure." - Dale Carnegie. I would rather say that the essence of a happy life is to take pleasure in giving pleasure.... And this applies to every aspect of our daily lives. Somehow this idea is stuck in my head for over 10 years and I try to live my life by this statement. I love what I do; it doesn’t matter if I'm playing with abandoned children, teaching prisoners how to write or organizing a workshop for 300 people, if at the end of all the work I can see people satisfied and with a smile on their face this brings me joy. I’m always looking for a challenge because I want to make a difference. I want to learn as much as I can from every person around me and from every situation I find myself in. I want to grow as a person while I grow as a professional.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2011 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager si specialist iso

Responsabilitati:

- Asigurarea unui flux informațional eficient între managerul companiei, departamentele din cadrul sediului central și punctele de lucru;
- Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice;
- Preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați;
- Redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice;
- Asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail;
- Actualizarea bazei de date de documente;
- Inregistrarea si arhivarea contractelor de angajare si a altor documente ce tin de dosarele de personal;
- Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
- Tehnoredactarea diferitelor documente;
- Mentinerea legaturii cu colaboratorii companiei;
- Mentinerea legaturii cu bancile (deschidere conturi pentru angajati noi, inchiderere conturi, rezolvare probleme pentru angajati in relatia cu banca);
- Intocmirea de adeverinte pentru salariati;
- Oferirea de suport directorului administrativ in organizarea diferitelor evenimente (workshop-uri, teambuilding-uri etc.)
- Organizarea intrunirilor.
- Organizarea impreuna cu directorul administrativ, a "Conferintei OSF Global Services" la care au participat toti angajatii companiei (350 persoane din 4 tari).
- Promovarea si punererea in aplicare a mai multe campanii de Corporate Social Responsibility.
Bonuri de masa
Decontare transport
Telefon de serviciu

01.06.2010 - 31.12.2010

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara/asistent manager

Responsabilitati:

- Preluarea și gestionarea apelurile telefonice din / în exteriorul / interiorul laboratorului;
- Efectuarea de comenzi pentru transmiterea lucrarilor prin curier rapid;
- Organizarea lucrarilor si colaborarea cu tehnicienii;
- Oferirea de suport administrativ pentru deplasările colaboratorilor (rezervări hotel / pensiune, achiziție bilete);
- Primirea vizitatorii şi asigurarea activitatilor de protocol;
- Organizarea traseului zilnic al celor 2 curieri.;

01.09.2009 - 31.01.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: chelner/manager

Responsabilitati:

- Intampinarea si servirea clientilor;
- Pastrarea curateniei in bar si in cafenea;
- Efectuarea de comenzi pentru aprovizionare;
- Organizarea de evenimente (intalniri studentesti, workshop-uri etc.);

05.04.2009 - 31.12.2009

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: supraveghetor/educator

Responsabilitati:

Supravegherea unei grupe de copii cu varste cuprinse intre 10 si 16 ani si ajutarea lor la rezolvarea exercitiilor pentru scoala.

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Asistenta Sociala la Universitatea Bucuresti, Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din Bucuresti.

Premii

Certificari
Nov 2013: Auditor Intern ISO 9001:2008

Jan 2013: Specialist ISO 9001:2008

Feb 2012: Specialist ISO 14001:2004

Voluntariat
Mar 2009 - May 2011: Voluntariat Penitenciare Rahova si Jilava si Judecatorie sector 3
Suport administrativ si logistic pentru asistentii sociali al institutiilor.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close