de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 13.03.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.08.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Obiectivul meu este sa lucrez ca si manager administrativ/de proiect/office in cadrul unei companii multinationale, rol prin care sa imi dovedesc cunostintele practice obtinute de la job-ul curent si cele anterioare si sa imi aplic cunostintele teoretice obtinute in cadrul studiilor superioare (facultate si masterat).

Salariu: 6.000,00 USD / luna

Beneficii: - eventuale bonusuri - tichete de masă - decontare transport (dacă este cazul) - telefon (depinde de job) - maşină de serviciu (depinde de job)

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Protectia muncii, Controlul calitatii, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2016 - prezent

Departament: management

Titlu Job: asistent manager administrativ

Responsabilitati:

Planificarea bugetelor si estimarea costurilor
Planificarea si implicarea in diferite proiecte operationale de centru
Supervizarea activitatilor zilnice ale departamentului administrativ
Instruirea si supervizarea reprezentantului Front Office
Suport/Asistenta si back-up pentru Office Managerul din centrul din Londra
Mentinerea centrului in conditii optime de functionare
Suport pentru functionarea centrului in punct de vedere al echipamentelor si a stocurilor de produse lunare
Supervizarea reprezentatilor firmelor de mentenanta si curatenie
Mentinerea unor relatii stranse si profesionale cu toti furnizorii actuali
Colaborarea cu reprezentatii administrativi ai celorlalte centre europene
Participarea la toate sedintele si call-urile legate de departamentul administrativ si de dezvoltare a centrului
Evaluarea semestriala si anuala a subalternilor
Cautarea de noi oportunitati/contracte si furnizori pentru serviciile zilnice ale centrului
Urmarirea bugetelor estimate vs celor efective: propuneri de reducere a costurilor

01.10.2014 - 31.05.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: office manager - delegatie

Responsabilitati:

Servicii Administrative: - managementul stocurilor pentru buna functionare a centrului
Relocarea si renovarea centrului
Managementul vizitelor de clienti
Organizarea calatoriilor pentru Vice Presedinti si membrii Adunarii Generale a companiei (rezervari de bilete de avion, cazare, transferuri aeroport si taxiuri)
Suport pentru alte departamente
Standardizarea politicilor companiei in concordanta cu celelalte centre europene
Management de proiect de relocare: cautarea furnizorilor, analiza costurilor, respectarea termenelor de livrare, design-ul planurilor de nivele, instalarea acces controlului
Contabilitate: inregistrarea si arhivarea facturilor lunare, deconturi de transport, coordonare cu departamentul financiar, evidenta cheltuieli marunte si deconturile lunare
Suport IT: reinstalare Windows laptopuri, reinstalare software-uri, instalare si implementare server-uri, managementul sistemelor telefonice, organizare retelistica

01.04.2014 - 31.07.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ senior

Responsabilitati:

Front Office:
- atributii de receptie precum: preluarea apelurilor, managementul invitatilor, organizarea vizitelor de clienti, respectarea standardelor de access control, securitate, agende vizitatori
Calatorii:
- servicii de calatorii precum: rezervari hoteluri, zboruri, asigurari de calatorie, transferuri aeroport
Securitate:
- managementul sistemului de access control, generarea rapoartelor, crearea de carduri de acces , respectarea politicilor de securitate
Administrativ si Intretinere:
- orientare spre cerintele clientilor si asigurarea unui timp rapid de raspuns pentru toate cerintele acestora;
- supervizarea activitatilor zilnice de curatenie, intretinere si mentenanta;
- intruirea noilor angajati cu privire la domeniul administrativ si al securitatii si sanatatii in munca;
- colaborarea profesionala cu furnizorii pentru toate achizitiile lunare si de proiecte intr-o stransa legatura cu departamentul comercial;
- managementul temperaturii, schimbarea filtrelor A/C si verificarile regulate la aceste sisteme
Activitati de suport resurse umane:
- pentru targuri de joburi, postere, activitati Fun@Work, newsletter-ul european trimestrial (design si redactare), petreceri si activitati extrajob.
Cross Training: - transferul actvitatilor de Office Manager, supraveghere si suport constant oferit pentru acele activitati
Managementul furnizorilor: - coordonarea activitatilor/proiectelor in colaboarea cu acestia pentru centrele din Londra si Romania

01.02.2013 - 31.03.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

Front Office:
- atributii de receptie precum: preluarea apelurilor, managementul invitatilor, organizarea vizitelor de clienti, respectarea standardelor de access control, securitate, agende vizitatori
Calatorii:
- servicii de calatorii precum: rezervari hoteluri, zboruri, asigurari de calatorie, transferuri aeroport
Securitate:
- managementul sistemului de access control, generarea rapoartelor, crearea de carduri de acces , respectarea politicilor de securitate
Administrativ si Intretinere:
- orientare spre cerintele clientilor si asigurarea unui timp rapid de raspuns pentru toate cerintele acestora;
- supervzarea activitatilor zilnice de curatenie, intretinere si mentenanta;
- intruirea noilor angajati cu privire la domeniul administrativ si al securitatii si sanatatii in munca;
- colaborarea profesionala cu furnizorii pentru toate achizitiile lunare si de proiecte intr-o stransa legatura cu departamentul comercial;
- managementul temperaturii, schimbarea filtrelor A/C si verificarile regulate la aceste sisteme
Activitati de suport resurse umane:
- pentru targuri de joburi, postere, activitati Fun@Work, newsletter-ul european trimestrial (design si redactare), petreceri si activitati extrajob.

01.12.2011 - 31.01.2013

Departament: management

Titlu Job: asistent director

Responsabilitati:

Supravegherea angajatilor, supravegherea respectarii standardelor de preparare si de pastrare a alimentelor, preluari de incasari, inchideri de luna, gestiunea stocurilor de marfa, creari de necesare de aprovizionare, comenzi la furnizori, rapoarte lunare si saptamanale, depuneri de numerar la banca, inregistrare in contabilitate a produselor, etc.
Fazecas Cristian - Restaurant Manager Pizza Hut Iulius Mall
Raluca Nasui - Asistent Director Pizza Hut Iulius Mall

02.12.2009 - 30.11.2011

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: bucatar

Responsabilitati:

Preluarea comenzilor, urmărirea bonurilor de comandă, aprovizionarea magaziei, preluarea mărfurilor, prelucrarea preparatelor pentru pizza, prepararea cantităţii optime de aluat, conlucrarea in echipă cu personalul, respectarea clienţilor şi a cerinţelor acestora, respectarea procedurilor şi a metodelor de fabricaţie, curăţenia la locul de muncă, realizarea inventarierilor.

Realizari:

Munca in echipa in conditiile de stres din timpul sarbatorilor de iarna 2009-2010.
Realizarea unui punctaj de 100% la testele de evaluarea si perfectionare a postului, ridicand astfel nivelul de competenta in clasificarea restaurantelor Pizza Hut din tara.
Obtinerea punctajelor mari la evaluarile Champs si Customer Mania Service care au ridicat restaurantul in primele 10 din Europa.

01.07.2008 - 01.05.2009

Departament: publicitate

Titlu Job: distribuitor/sortator pliante publicitare

Responsabilitati:

Livrarea la domiciliu a materialelor publicitare adresate şi sortarea acestora in fucţie de străzi.

01.07.2008 - 01.08.2008

Departament: transport / distributie

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Distribuirea materialelor publicitare şi promovarea programelor şi a ofertelor in materie de şcolă de şoferi, atragerea noilor clienţi şi promovarea facilităţilor oferite de campanie
Am crescut numarul de solicitari pentru scoala de soferi categoria B cu un numar de 100 de cereri de admitere.
Vasile Ruscovan - Manager pe partea de Rent A Car si fondatorul campaniei de promovare a Rodna Trans in randul tinerilor in special al studentilor, dar si randul celorlalte clase sociale.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Contabiliaate si Audit la Facultatea de Stiinte Economice din Cluj Napoca. Diploma de Dizertatie in domeniul Auditului Contabil si al Controlului Financiar in cadrul UBB
2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca. iplomă de licenţă in domeniul Contabilitate şi Informatică de Gestiune in cadrul UBB
2003 - 2007 Liceu: Mate-Info Bilingv Romana-Engleza la Colegiul National Vasile Lucaciu din Baia Mare. Diploma de Bacalaureat

Premii

Calificari
Mar 2007: Operator pe Calculator - Diploma ECDL (European Computer Driving License) - Modul Ofiice si Internet Full
Certificari
Mar 2005 - Jun 2007: Cursuri Cambridge - Nivel Avansati - Lb. Engleza

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close