 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 18.02.1978
|
|
obiectiv | |
|
gasirea unui job in concordanta cu pregatirea, experienta, aptitudinile si abilitatile personale.
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Full time Departament: Altele, Farmacie, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management Oras de lucru: Brasov, Cluj-Napoca, Sibiu, Alba Iulia Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.12.2007 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Organizarea administrativa a biroului financiar contabil; obtinerea de autorizatii necesare bunei desfasurari a activitatii clinicii; evidenta documente profesioanale a persanalului medico-sanitar, evidenta zile de concediu a personalului clinicii; generarea lunara a necesarului de tichete de masa; mentinerea unei bunei relatii cu medici colaoratori in diverse proiecte ale clinicii; pregatirea unor deplasari a personalului clinicii rezervari cazari, deconturi, organizare transport unde este cazul) pregatirea documentatiilor necesre in vederea incheierii unor contracte de colaborare si prestari servicii, mentinerea relatiilor cu banca in vederea obtinerii de scrisori de garantie bancara, |
|
06.12.2002 - 01.12.2007 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: referent bancar Responsabilitati: decembrie 2002-august 2005-secretara la Cabinetele Conducerii (reponsabilitati: planificarea si indeplinirea lucrarilor de secretariat la nivelul cabinetelor conducerii bancii, asigurarea activitatii de registratura, efectuarea de traduceri la nivelul cabinetelor conducerii, participare la initierea de reglementari privind activitatea de secretariat,asigurarea confidentialitatii lucrarilor, intalnirilor si a discutiilor.
septembrie 2005-prezent-referent bancar (responsabilitati:pregatirea sedintelor, redactarea hotararilor si a proceselor verbale ale Consiliului de Administratie si a Comitetului de Directie, asigurarea unei bune comunicari cu actionarii bancii
septembrie 2006-mai 2007 casier al Centralei BCC
august 2006-prezent membru inlocuitor al Comisiei de selectare a ofertelor pentru achizitie de bunuri |
| studii | |
|
Facultati: 1999 - 2002 Facultate: Filologie-Engleza Romana la Universitatea Lucian Blaga din sibiu.
1996 - 1999 Facultate: Bibliotecar/Arhivist la Universitatea Lucian Blaga;Colegiul de Biblioteconomie si Arhivistica din Sibiu.
Premii Calificari
Aug 2010: Inspector Resurse Umane
Traininguri
May 2005: Curs de Negociere; Curs de Managementul Riscului in Creditarea Persoanelor Fizice
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) franceză(mediu,incepator,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|