Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.08.1968

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.12.2013

obiectiv

 

Perfectionarea si dezvoltarea cunostintelor proprii. Lucrul intr-un mediu dinamic, profesional, care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor acumulate pana in prezent. Utilizarea cunostintelor personale in avantajul companiei, in scopul dezvoltarii afacerilor acesteia. Punerea in practica a aptitudinilor si a cunostintelor mele in scopul atingerii obiectivelor pe care compania si le-a propus. Locul de munca sa reprezinte o provocare continua si sa imi ofere posibilitatea aplicarii de idei si de metode noi de rezolvare a situatiilor aparute in procesul muncii.

Salariu: 3.200,00 USD / luna

Beneficii: Compania care apreciaza OMUL.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Medicina umana, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
- preluarea, inregistrarea, sortarea, scanarea si distributia catre cei interesati a corespondentei;
- transmiterea de documente-comunicari prin e-mail, fax, posta, curier;
- elaborarea, editarea de adrese, comunicari si documente destinate clientilor, furnizorilor, etc.;
- arhivarea, indosarierea corespondentei, evidenta electronica si fizica a documentelor;
- mentinerea evidentei electronice si fizice a documentelor contabile;
- contabilitate primara (inregistrare facturi, urmarire scadente, BO-uri-emitere, delegatii, deconturi, dispozitii plata, etc.);
- prezenta, evidenta si comanda tichete de masa;
- urmarirea receptionarii facturilor conform comenzilor lansate, onorate;
- fotocopiere, scanare, print, distribuire documente;
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
- evidenta consumabilelor de birou si lansarea de comenzi pentru refacerea stocurilor;
- mentinerea contactului cu furnizorii de utilitati;
- mentinerea evidentei electronice a stocurilor, actualizarea lor in functie de intrari-iesiri;
- arhivare-indosariere documente aferente transporturilor efectuate - importuri-exporturi, vama;

01.03.2018 - 30.04.2018

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: gravor mecanic

Responsabilitati:

Convertirea unor imagini in bitmap, in fisiere vectoriale, vectorizarea imaginilor, setari diverse pentru transformarea in fisier vectorial. Gravura laser/mecanica/termotransfer pe trofee, plachete si alte materiale dedicate personalizarii pentru comenzile diversilor clienti ai companiei.

01.09.2016 - 31.03.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Departamentul: Secretariat | Industria: Protectie la foc
Agenda zilnica a directorului general/directorului financiar-administrativ; efectuarea rezervarilor (hotel, bilete avion); corespondenta (fax, e-mail, posta) - preluarea, inregistrarea, distribuirea si organizarea documentelor/corespondentei conform procedurilor interne ale companiei; indosarierea si arhivarea corespondentei; preluarea si directionarea apelurilor telefonice; preluarea si distribuirea mesajelor primite; primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din companie; asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor; redactarea corespondentei; contabilitatea primara a companiei (deconturi, NIR-uri, etc.); inregistrarea/urmarirea contractelor; situatia zilelor de concediu (de odihna, de boala, fara plata); situatia invoirilor, prezentei si absentei angajatilor; asigurarea necesarului de birotica, consumabile si produselor de protocol; elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; actualizarea bazei de date a companiei; asigurarea suportului financiar si administrativ pentru toate compartimentele firmei; urmarirea licitatiilor deschise pe site-ul public de licitatii (SEAP); evidenta/urmarirea contractelor cu furnizorii de servicii, etc.

- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
- preluarea, inregistrarea, distribuirea catre compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- actualizarea bazei de date / documente;
- rezervari hotel parteneri externi/interni, rezervari auto, bilete de avion, etc.;
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
- alte sarcini trasate de management.
Bonuri de masa, tichete cadou, telefon mobil, decont transport.

01.05.2014 - 30.09.2016

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: grafician

Responsabilitati:

Gravura laser sau mecanica in functie de cerintele clientilor companiei.

Adobe Photoshop
Prelucrarea de imagini/ajustari de culoare; transformari; introducerea textelor si lucrul cu texte, fonturi, transformari ce se pot realiza pe fonturi, alineri, stiluri, rasterizarea fonturilor, etc.
Realizarea layerelor, mastile layerelor, prelucrarea layerelor in imagini, stilurile layerelor, tipurile de blending ale layerelor. Efecte de blending ce se pot aplica layerelor - umbre, lumini, contururi - drop shadow, emboss, transparency, glow, texture.
Aplicarea diverselor tehnici de retusare pe imagini alb-negru/color, etc.
Prelucrari de imagini cu layere, trucuri de folosire si prelucrare a unor imagini, decupare si lipire dintr-o imagine in alta a unor elemente grafice.

COREL DRAW
Realizarea diverselor aplicatii si lucrari de graphic-design; desenarea in Corel, prin curbe, linii (imagini, forme geometrice, etc.).
Modificarea si transformarea desenelor, liniilor construite, formelor geometrice in forme tridimensionale, etc.
Lucrul cu textul, fonturile, instalarea fonturilor, redimensionarea si modificarea textelor (scrierea pe coloane, in chenare de text, in paragrafe), cu imagini inauntru, efecte ce se pot aplica textelor, scrierea textelor pe o anumita forma, curbura, forma geometrica, etc.
Realizarea machetelor de layout pentru personalizarile solicitate de diversi clienti, etc.
Editarea curbelor Bezier, lucrul cu aceste curbe, nodurile.
Transformarile si aranjarea elementelor din Corel, multiplicarea, distribuirea in functie de anumiti parametri, convertirea diverselor elemente cu care se lucreaza. Realizarea efectelor in Corel; ajustari, transformari, corectii de culoare, efecte tridimensionale (extrude, blend, etc), efecte artistice, clonari succesive, realizarea de gradienti, combinari de obiecte, aplicari ale umbrelor pe obiecte, gradiente intre obiecte, transformarea si aducerea in perspectiva, plasarea unei imagini intr-un cadru invizibil (place-insider), copierea efectelor, clonarea lor.
Convertirea unor imagini in bitmap, convertirea unor imagini in fisiere vectoriale, vectorizarea imaginilor, setarile diverse pentru transformarea in fisier vectorial. Gravura laser/mecanica/termotransfer pe trofee, plachete si alte materiale dedicate personalizarii pentru comenzile diversilor clienti ai companiei.
Bonuri de masa, telefon mobil si decont transport (RATB/metrou).

01.04.2008 - 30.11.2010

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Agenda zilnica a directorului general/directorului financiar-administrativ; efectuarea rezervarilor (hotel, bilete avion); corespondenta (fax, e-mail, posta) - preluarea, inregistrarea, distribuirea si organizarea conform procedurilor interne ale companiei; indosarierea si arhivarea corespondentei; preluare si directionare apeluri telefonice; preluarea si distribuirea mesajelor primite; primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din companie; asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor; redactarea corespondentei; contabilitatea primara a companiei (deconturi, registru de casa, plati interne si externe); legatura cu firma de contabilitate, cu banca, cu firma de avocatura si cu firma de HR; efectuarea fiselor de pontaj; situatia zilelor de concediu (de odihna, de boala, fara plata); situatia invoirilor, prezentei si absentei angajatilor; intocmirea dosarelor de angajare; asigurarea necesarului de birotica si consumabile; elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; actualizarea bazei de date a companiei; asigurarea suportului financiar si administrativ pentru toate compartimentele firmei; urmarirea licitatiilor deschise pe site-ul public de licitatii (SEAP); intocmirea documentelor de eligibilitate pentru licitatii conform OUG nr.34; traduceri diverse; intocmire contracte cu furnizorii de servicii, etc.
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
- preluarea, inregistrarea, distribuirea catre compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- actualizarea bazei de date / documente;
- rezervari hotel parteneri externi/interni, rezervari auto, bilete de avion, etc.;
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
- alte sarcini trasate de management.
Patrick Van de Schoor, Director Administrativ-Financiar
bonuri de masa

09.10.2006 - 21.04.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Agenda zilnica, corespondenta, rezervari, protocol, relatia cu clientii/furnizorii, pontaj, dosare de angajare, adeverinte, dosare de vanzare-cumparare pentru cabinetele notariale, evidenta diverselor documente (autorizatii, cadastru, PUG, PUZ).

Realizari:

Am ajutat la marirea numarului de clienti si am organizat in mod eficient documentele firmei.

01.11.2004 - 03.03.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Agenda zilnica; protocol; aprovizionare; emitere facturi si chitante; urmarire plati; urmarire contracte; corespondenta; diverse situatii, elaborare documente pentru finantare tip POSDRU, finantari fonduri nerambursabile, organizare evenimente cultural artistice (targuri de carte, expozitii, festivaluri).

Realizari:

Organizarea targului "Carte si Arte" la Teatrul National.

01.01.2004 - 31.08.2004

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent director

Responsabilitati:

Agenda zilnica; protocol; rezervari; aprovizionare; emitere facturi si chitante; urmarire plati; ofertare; urmarire contracte; arhivare contracte; corespondenta; diverse situatii.

30.04.1999 - 31.01.2004

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent director financiar-contabil

Responsabilitati:

-efectuarea platilor in lei.
-bilete la ordin, file CEC.
-arhivare contracte.
-diverse documente bancare.
-protocol.
-agenda zilnica.
-corespondenta.
-legatura cu banca.
-diverse situatii.
-urmarire si inregistrare incasari

01.09.1997 - 30.04.1999

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-preluare apeluri telefonice.
-corespondenta clienti din tara si strainatate.
-protocol.
-arhivare documente.
-agenda zilnica.
-rapoarte.
ANCA PANTA, DIRECTOR VANZARI la SC ADREM INVEST SRL.
mobil: 0722.307.605

01.02.1990 - 31.05.1993

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: dactilografa

Responsabilitati:

Dactilografa - serviciul contractari.

CZELLER RODICA, DEPARTAMENT CONTABILITATE, TEL.: 021.615.81.73

studii

 

Facultati:

2014 - 2014 Scoala Postliceala: Grafica DTP la Absolute School din Bucuresti.
2013 - 2013 Scoala Postliceala: inspector resurse umane la Start Evolution & Development din Bucuresti.
2003 - 2003 Scoala Postliceala: curs intensiv de Operare Windows - WORD, EXCEL, POWER POINT, OUTLOOK, ACCESS la PRO Management din Bucuresti.
1997 - 1997 Scoala Postliceala: limba engleza la PRO Management din Bucuresti.
1994 - 1996 Facultate / Colegiu: Colegiul de tehnica dentara la Academia Universitara "Athenaeum"-Tehnica Dentara din Bucuresti. - licenta luata la stat Scoala Sanitara Fundeni.
1987 - 1988 Scoala Postliceala: dactilografie la Cooperativa Prestarea din Bucuresti.
1985 - 1987 Liceu: industrial la Liceul industrial Electroaparataj din Bucuresti.
1983 - 1985 Liceu: aeronautica la Liceul de aviatie Henri Coanda din Bucuresti.

Facultati in straiatate

-

Premii

Certificari
May 2014 - May 2014: ABSOLUTE SCHOOL
grafician calculator/DTP design
May 2013 - May 2013: START EVOLUTION & DEVELOPMENT
inspector (referent) resurse umane
Mar 2012 - Apr 2012: CEPECOM SA
competente informatice
May 2010 - Oct 2010: BELL Bucharest
Communicative General English Course
Jan 2003 - Mar 2003: PRO MANAGEMENT
OPERARE WINDOWS, WORD, EXCEL, POWER POINT, OUTLOOK, ACCESS
Feb 1997 - Jul 1997: PRO MANAGEMENT
cursuri de limba engleza
Sep 1994 - Jun 1996: Scoala postliceala de tehnica dentara-Academia Universitara ATHENAEUM
tehnica dentara
Sep 1987 - Feb 1988: Cooperativa Prestarea
cursuri dactilografie (metoda oarba, cu toate cele 10 degete)
Proiecte
May 2012 - May 2012: Centro Tecnologico Nacional de la Conserva y Alimentacion
proiect POSDRU
Voluntariat
Dec 2011 - Feb 2014: Tender department
Urmarire licitatii SEAP, intocmire documentatie dosar eligibilitate, etc.
Oct 2010 - Nov 2010: Asociatia GEDEON
activitati de voluntariat in cadrul asociatiei GEDEON
Traininguri
Jul 2005 - Jan 2013: Institutul Francez Bucuresti
cursuri de limba franceza nivel A si B
Hobby-uri
literatura, teatru, filme, gradinarit, drumetii, muzica, calatorii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

italiană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close