Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.03.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.09.1999

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Traduceri

Oras de lucru: Satu-Mare

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2009 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Desfasurarea sarcinilor specifice de birou precum administrative si de secretariat; gestionarea corespondentei (e-mail/scrisori); traducerea documentelor din şi în limba engleză, (contracte cu clienti si furnizori, documente tehnice in legatura cu obiectul de activitate al companiei, corespondenta); gestionarea portofoliului de clienti ai companiei, pregatirea contractelor cu clientii, urmarirea livrarilor si pregatirea situatiilor de lucrari aferente in scopul obtinerii aprobarii pentru facturare (program contabil utilizat,SAGA); elaborarea situatiilor lunare de productie pentru management, pe baza indicatorilor financiari, comerciali, de productie si de consum; transmiterea declaratiei Intrastat pentru importul si exportul de bunuri;

Mentinerea evidentei documentatiei necesare a activitatii biroului, privind salarizarea, asigurarile sociale, fluctuatia de personal, angajari, promovari, transferuri, plecari din societate, intocmirea documentelor pentru angajare, gestionarea modificarilor de contracte si a incetarilor.

Pastrarea legaturii cu medicul de medicina muncii pentru verificarea starii de sanatate a angajatilor; administrarea sistemului de bonificare a angajatilor; verificarea statelor de plata in vederea procesarii platilor.

Gestionarea procesului de inscrierie a angajatilor la cursuri de formare profesionala.

Organizarea transportului si cazarii vizitatorilor.

Beneficii
Tichete de masa, transport asigurat, telefon mobil, laptop.

01.05.2008 - 30.09.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Responsabilitati principale: organizarea şi planificarea agendei Managerului, asistarea managerului in relatia cu bancile sau alte organizatii, traducere din si in limba Engleza in timpul intalnirilor cu clientii si furnizorii, desfasurarea sarcinilor specifice de birou precum administrative si de secretariat, organizarea şi pregătirea evenimentelor, intocmirea, redactarea corespondenţei profesionale (e-mail/scrisori), traducerea documentelor din şi în limba engleză, traducere in timpul sedintelor, intocmirea minutei sedintelor.

Beneficii
Tichete de masa, transport asigurat, telefon mobil, laptop, bonus de fidelitate.

01.08.2006 - 31.05.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent proiect / translator

Responsabilitati:

Activităţi de secretariat si administrative, intocmirea corespondenţei in limba Enleza, traduceri de documente şi rapoarte de specialitate, întocmirea documentelor contabile primare, organizări de evenimente şi întâlniri în legatură cu proiectul, întocmirea minutelor şedinţelor, traduceri consecutive in timpul intalnirilor din cadrul proiectului


Beneficii
bonuri de masa, transport asigurat, telefon, servicii medicale gratuite

01.08.2003 - 31.07.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Activităţi specifice de secretariat, primire şi gestionare corespondenţă, tehnoredactare documente şi corespondenţă, aprovizionare cu materiale consumabile necesare firmei, întocmirea documentelor contabile primare, menţinerea relaţiei cu banca, gestionarea documentaţiei de import, menţinerea relaţiei cu vama interioară

Beneficii
bonuri de masa, transport asigurat

01.08.2002 - 31.07.2003

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Activităţi specifice de secretariat, primire şi gestionare corespondenţă, tehnoredactare documente şi corespondeţă, întocmirea documentelor contabile primare, întocmire de rapoarte săptămânale şi lunare.


Beneficii
bonuri de masa

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 Masterat: Limba Engleza in Afaceri la Universitatea de Vest Vasile Goldis din Satu Mare.
1998 - 2002 Facultate / Colegiu: Litere/Limbi Moderne Aplicate la Universitatea de Nord Baia Mare din Baia Mare. Engleza – Franceza - Dilpomă obţinută: Translator / Interpret Conferinţe

Premii

Calificari
Aug 2016: Inspector Resurse Umane

Aug 2009: Traducator Autorizat Engleza/Franceza

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close