Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.11.1983

obiectiv

 

Realizarea unei cariere, in orice domeniu, avand astfel posibilitatea de a-mi demonstra calitatile profesionale acumulate.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Relatii clienti / Call center, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Postul, in cadrul companiei, presupune:
-activitati administrative specifice
-mentinerea legaturii cu echipa de vanzari
-mentinerea legaturii cu furnizorii de papetarie, leasing auto, telefonie, service aparatura birou, IT
-operare sistem Erp-SAP (introducere clienti, furnizori, preturi, liste de preturi, generare rapoarte)
-operare sistem Erp-AKELA (introducere clienti, furnizori, preturi, liste de preturi, generare rapoarte)
-organizare si gestionare dosare clienti si furnizori
-organizare evenimente corporate

01.08.2011 - 28.02.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- sarcini administrative
- asigurarea suportului departamentului de vanzari (intocmirea ofertelor, pastrarea legaturii cu clientii)
- activitate de marketing (revizuire continut si stocuri brosuri, reviste, pliante, mape), administrarea informatiilor prezente pe site-ul companiei, pozitionarea companiei la accesarea motoarelor de cautare pe internet, monitorizarea evenimentelor si targurilor adresate domeniului de activitate al companiei
- activitate de monitorizare a transporturilor interne si internationale (calcul target transport si gasirea masinilor/camioanelor adecvate, monitorizarea incarcarilor/descarcarilor, administrarea bazei de date a transportatorilor)
- realizarea documentatiei in limba romana, pentru produsele importate, pe baza celei primite de la producator (fise tehnice, CPD, caiete de sarcini, etc.)
- realizarea documentatiei necesare certificarii si recertificarii produselor proprii.
- de cand am preluat activitatea de transport s-a raportat o eficienta crescuta in ceea ce priveste timpul de realizare si costurile implicate
- am imbunatatit documentatia tehnica a portofoliului de produse, venind cu sugestii despre informatiile mentionate.

01.08.2008 - 31.08.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Sarcini administrative, organizare de evenimente (seminarii, product training, petreceri), mentinerea legaturii cu forta de vanzare, administrarea materialelor pentru asigurari, mentinerea legaturii cu toate companiile de asigurare partenere si cu CSA.
Am participat la infiintarea companiei: realizarea documentelor de infiintare, depunerea acestora, mentinerea relatiei cu CSA, realizarea materialelor de prezentare a companiei (mape, brosuri, prezentari PowerPoint). In calitate de agent de asigurari, am participat la cresterea numarului de colaboratori si a productiei.
M-am ocupat de tot ceea ce presupune organizare de evenimente.

04.03.2008 - 20.08.2008

Departament: asigurari

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Pe langa atributiile ce tineau de administrarea biroului, m-am ocupat de organizarea evenimentelor, care se desfasurau in localitate sau in afara acesteia, cel putin 1 eveniment pe luna. De asemenea, m-am ocupat de traduceri Romana- Engleza, Engleza- Romana, de contabilitate primara si de administrarea materialelor aferente produselor aflate in portofoliul companiei.

Realizari:

O realizare importanta este organizarea unui eveniment la care au participat 500 de persoane, din toata tara, si care s-a desfasurat pe o perioada de 3 zile. Acesta a implicat organizarea unei tombole cu premii si a unui concert.
De asemenea, castigarea respectului si increderii colaboratorilor nostri si al conducatorilor companiei, este o calitate de care sunt foarte mandra.

01.02.2007 - 03.03.2008

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Mentinerea relatiei cu furnizorii, administrarea biroului, gasirea de noi proiecte pentru firma, traduceri engleza-romana si romana-engleza, asigurarea bunei functionari a apraturii de birou, rezervarea biletelor de avion si a camerelor de hotel, contabilitate primara (OP-uri, registru de casa, avize).

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate: BIofizica la Universitatea Bucuresti - Facultatea de Fizica din Bucuresti.

Premii

Traininguri
May 2010 - Jun 2010: Agent de asigurari
Cursuri pentru Agent de asigurari.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,avansat)

italiană(incepator,mediu,mediu)

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close