Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.04.1988

obiectiv

 

Sunt sociabila, imi place sa invat, sa ma dezvolt la locul de munca, sa dau randamente si multumire in ceea ce fac. Sa lucrez cu drag si spor mereu pentru-ca o parte din viata o traim la locul de munca, iar asta inseamna sa faci cu drag totul, ca sa traiesti fericit si multumit!

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Departament: Imobiliare, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Achizitii, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2016 - 31.08.2018

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
• Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
• Primirea clientilor si anuntarea persoanelor de contact din firma;
• Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitatea cu cerintele zilnice;
• Preluarea, inregistrarea, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si clientilor;
• Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax si e-mail;
• Actualizarea bazei de date, de documente;
• Raspunsul promt oferit tuturor celor care intra contact cu compania(telefon, fax, e-mail);
• Coordonarea activitatilor de protocol.
• Intocmirea dosarelor necesare desfasurarii activitatilor pentru departamentele (achizitii, logisticam vanzari, administrativ);
• Depunerea actelor la institutiile statului, precum si monitorizarea raspunsurilor venite de la acestea;
• Inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la departamentele firmei;
• Intocmirea cererilor de concedii pe fiecare departament si verificarea acestora lunar;
• Trimiterea lunara a rapoartelor catre Resurse Umane si Departamentul de Contabilitate;
• Evidenta bilantelor, balantelor contabile;
• Verificarea lunara a contractelor inheiate cu diversi furnizori;
• Instruirea individuala a fiecarui angajat privind securitatea si sanatatea in munca;
• Verificarea Statelor de plata si pregatirea salariilor;
• Intocmirea necesarului de birotica pentru fiecare departament;
• Inventarierea mijloacelor fixe;

01.01.2013 - 31.03.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator contabilitate primara

Responsabilitati:

• Înregistrarea facturilor de la furnizori
• Prelucrarea facturilor in program contabil
• Întocmirea facturilor,avizelor pentru expedierea mărfurilor
• Verificarea comenzilor si distribuirea lor către angajați
• Plata facturilor de la furnizori prin op expedierea facturilor prin posta
• Întocmirea ordinelor de plata
• Întocmirea bonurilor de consum, NR-uri
• Păstrarea documentelor in ordine cronologica
• Organizarea agendei zilnice
• Întocmirea dosarelor solicitate de către director.
• Administrarea comenzilor de birotica
• Evidenta contractelor din firma
• Evidenta plaților diverselor facturi
• Participarea la inventarierea periodica a stocurilor
• Organizarea deplasărilor de către angajați
• Multiplicarea documentelor conform cerințelor
• Întocmirea statelor de salarii a angajaților
• Verificarea sarcinilor pentru fiecare angajat
• Administrarea si distribuirea documentelor

01.04.2011 - 31.12.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager/consultant vanzari imobiliare

Responsabilitati:

Asistent Manager ( HOUSE-KEEPING)
• Preluarea si inregistrarea datelor de la departamentele implicate (receptie hotel, tehnic, juridic)
• Indosarierea si arhivarea rapoartelor zilnice din cadrul departamentului
• Organizarea de şedinţe, evenimente.
• Pregătirea agendei împreună cu suportul de materiale, pentru angajati si pentru directorul general.
• Participare la sedinte cu manageri de departamente si directori.
• Suport administrativ pentru directorul de departament.
• Gestionarea si solutionarea reclamatiilor venite din partea clientilor.
• Gesionarea sarcinilor catre departament.
• Organizarea zilnica a angajatilor.
• Evidenta concediilor de odihna/medicale.
• Colaborarea cu departamentele: juridic, resurse umane, contabilitate, tehnic,receptie hotel.
• Verificarea evenimentelor organizate in cadrul hotelului.
• Suport de materiale pentru departamentul tehnic.
• Verificarea zilnica prin sondaj a cameristelor.

Consultant Vanzari Imobiliare
• Consultanta imobiliara si activitati de marketing online privind promovarea produselor proprii (construirea unor ansamble rezidentiale, case individuale la cheie, blocuri de locuinte)
• Promovarea ofertelor pentru potentialii client.
• Consilierea clientilor la intocmirea dosarului de finantare.
• Prezentarea si detalierea imobilului.
• Atingerea targetului lunar de contracte.
• Actualizarea bazei de date de clienti.
• Evidenta facturilor si incasarea acestora.
• Situatii privind concurenta pe piata imobiliara.

01.09.2010 - 30.04.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• Preluare, inregistrare, distribuire date la departamentele implicate (receptie, tehnic, juridic)
• Intocmirea si verificarea rapoartelor
• Indosarierea si arhivarea rapoartelor zilnice din cadrul departamentului HS
• Organizarea şedinţe, evenimente şi pregătirea agendei împreună cu suportul de materiale pentru şedinţe, decizii şi alte informaţii scrise
• Participare la sedinte cu manageri de departamente
• Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
• Supravegherea personalului si a curateniei din hotel
• Indentificarea si rezolvarea plangerilor facute de catre clienti
• Organizarea agendei directorului de departament
• Suport administrativ pentru directorul de departament
• Gestionarea si solutionarea reclamatiilor venite din partea clientilor
• Actualizarea raportelor in sistem electronic
• Pregatirea materialelor inaintea sedintelor
• Preluarea apelurilor telefonice si solutionarea lor
• Gestionarea documentelor catre departamentele de legatura
• Intocmirea rapoartelor zilnice

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Managemant Marketing si Negocieri in Afaceri la Facultatea Crestina "Dimitrie Cantemir” din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate: Administrarea Afacerilor la Univerisitate de Vest "Vasile Goldis" din Arad.

Premii

Voluntariat
Nov 2015: Parinti Salvatori in memoria lui LUCA VLASIN
Daruirea totala dar si toate eforturile puse pentru salvarea unor vietii fara speranta la viata!
Jan 2015: Fundatia Mana de Lucru
Voluntar pentru Fundatia Mana de Lucru ( este o organizatie non-profit axata pe valorificarea potentialului persoanelor cu sindrom DOWN sau tulburari de spectru autist, oferindu-le acces la intergarea intr-o societate fara prejudecati si, totodata, la o egalitate de sanse.
Fundatia Mana de Lucru a infintat doua structruri de economie sociala (ateliere si green-art mana de lucru) cu scopul integrarii pe piata muncii si a cresterii stimei de sine a tinerilor cu sindrom DOWN.
Hobby-uri
Muzica, Fitness, Calatorii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close