 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 02.03.1998 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:10.07.2018
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: 2.400,00 USD / luna Tip job: Full time Departament: Marketing, Administrativ / Logistica, Banci, Management Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.09.2018 - prezent Departament: imobiliare Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: - transmiterea integrala si in timp util a informatiilor catre Directorul General
- pastrarea in ordine a tuturor documentelor si corespondentei specifice
- convocarea participantilor la sedintele ocazionale
- transmiterea completa si corecta a documentelor catre destinatarii adecvate
- pastrarea confidentialitatii datelor la care are acces.
- pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma
- adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei
- respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru privitoare la postul sau
- se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma
- are acces la normele si procedurile elaborate in firma si face propuneri de optimizare a acestora
- preia in lipsa Directorului General informatii specifice activitatii de asistenta manageriala
- solicita, respectiv transmite managementului informatiile necesare dezvoltarii si implementarii proiectelor alocate de Directorul General
- solicita si utilizeaza echipamentele/consumabilele puse la dispozitie de firma
- reprezinta Directorul General in lipsa acestuia in vederea planificarii si organizarii agendei si a mentinerii legaturii intre conducere si departamentele firmei.
|
|
01.09.2017 - 31.08.2018 Departament: banci Titlu Job: ofiter servicii clienti Responsabilitati: -Oferirea de informatii privind produsele si serviciile bancii catre clientii existenti si potentiali;
- Evaluarea nevoilor clientilor si oferirea solutiilor adecvate;
- Implementarea seturilor de actiuni impreuna cu coordonatorul servicii clienti pentru atragerea si
retinerea clientilor;
- Sustinerea campaniile de marketing;
- Acordarea de asistenta coordonatorul servicii clienti (conducatorul ierarhic) in toate activitatile, cu
scopul de a oferi cele mai bune servicii clientilor si de a promova produsele si serviciile bancii;
- Mentinerea relatiilor stranse si de durata cu clientii si urmareste rezolvarea solicitarilor acestora;
- Solicitarea de numerar de la casierie si inregistrarea acestuia;
- Inregistrarea numerarul primit de la casierie in sistem si trimiterea tranzactiei catre casierul sef
tezaur spre autorizare in sistem;
- Efectuarea tranzactiilor cu si fara numerar, cu respectarea prevederilor programului de
cunoastere a clientilor privind monitorizarea tranzactiilor:
- Operatiuni de retragere / depunere numerar prin ATM.
- Plati / incasari din / in conturile clientilor;
- Operatiuni casa de schimb;
- Incasari facturi;
- Tranzactii Western Union (daca este agent autorizat);
- Constituire / lichidare conturi de depozite;
- Lichidare conturi curente;
- Incasari si plati fara numerar intrabacare in RON si valuta.
- Alte operatiuni sau tranzactii impuse prin procedurile aprobate de Centrala Bancii;
- Trimiterea tranzactiilor spre autorizare catre conducatorul front office / conducatorul unitatii;
- Efectuarea altor operatiuni sau tranzactii specifice functiei ce deriva din procedurile aprobate
pentru produse sau servicii bancare noi;
- Eliberarea, dupa verificarea cu documentele anexate, extrasului de cont, solicitarea semnaturii
clientului in .
- Urmarirea evidentei popririlor asupra conturilor clientilor, conform notelor primate de la juridic.
|
|
01.01.2016 - 30.09.2016 Departament: import - export Titlu Job: data entry Responsabilitati:
introduce si valideaza date pe suport electronic,
prelucreaza date (efectueaza operatii de calcul avand la baza datele introduse, interogheaza, sorteaza, filtreaza date),
gestioneaza suporturile magnetice,
transpune pe suporti de stocare datele introduse,
raspunde de conformitatea datelor introduse cu documentele primare,
salveaza periodic si in situatii critice datele introduse,
pastreaza copiile de siguranta ale datelor salvate,
restaureaza la nevoie datele salvate si ii ajuta pe utilizatori sa-si recupereze informatiile.
|
| studii | |
|
Facultati: 2020 - prezent Facultate: Administrarea afacerilor internationale la Universitatea creștina Dimitrie Cantemir din București.
2016 - 2016 Liceu / Școală profesională: Real,stiinte ale naturii la Liceul teoretic horia hulubei din Magurele,ilfov,romania.
Premii Hobby-uri
Citesc, Imi place sa explorez lucruri sau locuri noi
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|