Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.03.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.05.2009

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Functii publice, Telecomunicatii, IT Software, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2015 - prezent

Departament: management

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Pe langa atributiile de Asistent Manager ( activitate descrisa mai jos) iau parte si la activitati care tin de inchiriere, financiar -raportare si contabilitate:
Pregatirea anumitor rapoarte in colaborare cu departamentul contabilitate (raportari lunare, rapoarte privind cifra de afaceri, etc.);
Responsabilitati din domeniul contabil referitor la gestionarea rapoartelor legate de cifra de afaceri; Estimari pentru introducere in contabilitate a venitului din cifra de afaceri aferent anumitei luni;
Suport pentru departamentul contabil pentru inchiderile de luna/trimestru/an;
Analizarea lunara a rapoartelor pentru actual vs bugetat si oferirea de explicatii pentru variatii;
Asigurarea corectitudintii rapoartelor financiare;
Lucrez in programul de contabilitate Yardi pentru a gestiona cifra de afaceri, expirarea contractelor de inchiriere, facturare, etc;
Alte rapoarte specifice pentru domeniul de retail: gestionarea cifrei de afaceri, asigurari, garantii, colectare creante, expirare contracte);
Evidenta incasarilor si introducerea extraselor bancare in programul de contabilitate (Yardi);
Emiterea facturilor periodice;
Gestionarea rapoartelor de recuperare creante (Collection Report);
Indeplinirea procedurii de colectare creante: comunicarea debitelor, notificari, stabilirea termenelor de plata, confirmari de plata etc.
Intoroducerea contractelor in programul de gestiune (Yardi);
Programul de gestiune/contabilitate utilizat: Yardi.
Suport pentru echipa pe mai multe domenii (documente leasing, notificari, regulament intern) datorita studiilor juridice
Training si suport pentru noii angajati ai companiei in departamentul administrativ;
Implementare si suport pentru o noua metoda de centralizare a politelor de asigurare ale chiriasilor;
Responsabil cu gestionarea deseurilor (evidenta, declaratii);
Activitati administrative si organizatorice pentru manager precum si coordonarea departamentului administrativ;
Coordonarea contactelor de prestari servicii, furnizare servicii si inchiriere spatii comerciale (in special spatii de tip insula si suport pentru cele de tip magazine).
Verificarea respectarii regulamentului de ordine interioara al Centrului Comercial precum si coordonarea personalului din cadrul departamentului informational (Info Desk);
Comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor;
Suport tehnic pentru intocmirea documentatiei in vedera autorizarii in fata institutiilor abilitate ale statului pentru locatarii Centrului Comercial;
Corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii.

01.09.2015 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent manager, contabil

Responsabilitati:

Part-time
Incepand cu luna martie 2017 am preluat si o parte din activitatea de contabilitate.
Activitati administrative si organizatorice pentru manager precum si coordonarea departamentului de resurse umane;
Responsabilitati in domeniul GDPR;
Pregatirea, redactarea si urmarirea documentatiei referitoare la procesul de selectie si recrutare;
Organizarea si sustinerea interviurilor preliminare;
Participarea la interviul final impreuna cu managerul si oferirea feedback-urilor asupra abilitatilor candidatului;
Informarea candidatilor despre rezultatul final al interviului la care au participat;
Intocmirea si verificarea documentatiei aferente procesului de angajare si integrare, ulterioare procesului de selectie;
Asistarea noului angajat in procesul de integrare in societate;
Reactualizarea fiselor de post;
Planificarea activitatii proprii si a personalului din subordine;
Adoptarea deciziilor privind activitatea din subordine;
Participarea la targuri si expozitii;

01.01.2015 - 30.09.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: operator

Responsabilitati:

Operare pe calculator si interactiune cu clientii.
Organizarea contabilitatii primare.

01.01.2011 - 31.12.2014

Departament: juridic

Titlu Job: paralegal

Responsabilitati:

PRACTICA PE TOATA PERIOADA FACULTATII
Organizarea proiectelor: planificarea, organizarea și controlul resurselor, precum și motivarea clienţilor.
Organizarea sedintelor sau a altor tipuri de intalniri oficiale ale avocatului coordonator.
Pregătirea actelor, a cererilor si dosarelor necesare pentru activitatea avocatului coordonator în instanţă.
Activităţi la Registrul Comerţului: redactarea actelor în vederea înfîînţării de firme sau alte modificări solicitate de reprezentanţii acestor firme precum şi depunerea dosarelor în vederea celor menţionate mai sus.
Preluarea de corespondenţă, gestionarea solicitărilor primite de la diferiţi clienţi şi prioritizarea acestora.
Îndeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; preluarea si directionarea apelurilor telefonice

studii

 

Facultati:

2014 - 2015 Masterat: Drept/Jurist la Universitatea de Vest, Facultatea de Drept din Timisoara. Lucrare de disertatie pe ramura de drept civil - contracte.
"Teoria adaptarii contractului in materia viciilor de consimtamant."
2010 - 2014 Facultate / Colegiu: Drept/Jurist la Universitatea de Vest, Facultatea de Drept din Timisoara. Lucrare de licenta pe ramura de drept civil - dreptul familiei.
"Casatoria. Notiune. Principii. Conditii de fond si de forma."
2006 - 2010 Liceu: Matematica-Informatica la Colegiul National Banatean din Timisoara. Matematica - Informatica (Informatica Intensiv)
Programare C++

Premii

Calificari
Mar 2017: Diploma Contabil Cod COR 343302 emisa de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei (Certificat acreditat ANC)

Certificari
Jun 2010: Atestat de competenţe profesionale: Competenţe de operare pe calculator şi competenţe de nivel mediu de programare.

Jun 2010: Certificat de competenţă lingvistică emis de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului - limba engelză. Nivelul obţinut B2

Apr 2007: Award of Course Completion - Oracle Academy

Apr 2007: European Computer Driving Licence Core Certificate Syllabus Version - 4.0

Traininguri
Jan 2006: Cursuri limba spaniola
Absolvirea de cursuri în limba spaniolă organizate pentru susuţinerea unui examen în vedera admiterii la liceu. Nota la examen: 10



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close