Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.07.1990

obiectiv

 

Imi doresc sa ma alatur unei organizatii in cadrul careia sa imi maximizez aptitudinile organizatorice si interpersonale , impreuna cu dezvoltarea unei experiente de munca pe termen lung care sa contribuie la succesul si buna functionare a organizatiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, IT Software

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2015 - 31.03.3017

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

•Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice
•Primirea si distribuirea corespondentei
•Indosarierea documentelor
•Asigurarea suportului administrativ
•Transmiterea si/sau primirea fax-urilor si a e-mail-urilor
•Intampinarea clientilor si a vizitatorilor
•Asigurarea activitatii de protocol pentru clienti si vizitatori
•Compunerea si editarea de rapoarte
•Arhivarea fizica si electronica a documentelor care intra/ies din firma

01.10.2014 - 28.02.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistant recruiter

Responsabilitati:

• Asigurarea suportului necesar echipelor de recrutare si sourcing, atat din Romania cat si din USA
• Introducerea de date, formatarea de cv-uri conform standardelor clientilor, postarea de job-uri noi si, deasemenea mentinerea evidentei job-urilor deja existente in serverele companiei
• Tastarea, introducerea de date, procesarea de text, depozitarea, sortarea, distribuirea si prelucrarea de materiale, verificarea documentelor de completitudine, si mentinerea diferitelor tipuri de inregistrari
• Procesarea inregistrarilor si intoducerea datelor in baza de date si asigurarea ca informațiile sunt complete, corecte si incarcate in divizia corespunzatoare
• Actualizarea si mentinera bazei de date, cum ar fi liste de discutii, liste de contacte si informațiile clientilor si actualizarea comenzilor de locuri de munca in baza de date si de pe portalurile clientilor daca este necesar
• Utilizarea echipamentelor de birou, inclusiv copiatoare, scanere, faxuri, calculatoare, imprimante, etc.
• Compunerea si editarea de rapoarte si corespondenta pentru a asigura comunicare clara, concisa, si corect gramaticala

01.05.2014 - 01.09.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

•Intampinarea oaspetilor
•Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate
•Supervizarea activitatii personalului care se ocupa de curatenie si de paza
•Gestionarea corespondentei

01.11.2012 - 30.04.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: sales consultant

Responsabilitati:

• Desfășurarea activități de promovare a produselor si serviciilor
• Furnizarea de consultanta directa pentru clienti
• Realizarea obiectivului de vânzări

01.09.2011 - 01.01.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

•Implicarea in procesul de vanzare si asigurarea actiunilor de baza din cadrul departamentului
•Asigurarea suportului necesar clientilor pentru alegerea produselor
•Mentinerea standardelor de calitate din zona de vanzare

01.06.2011 - 01.10.2011

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: f.a.c.i.a.s bucuresti

Responsabilitati:

•Intretinerea sediului administrativ si a resurselor logistice
•Gestionarea corespondentei si a agendei Fundatiei
•Redactarea comunicatelor de presa si organizarea conferintelor de presa

01.10.2009 - 01.03.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call-center

Responsabilitati:

•Preluarea solicitarilor telefonice si inregistrarea acestora in aplicatii soft
•Interactiunea cu clientii pentru a le oferi informatii despre produse/ servicii/ campanii
•Contactarea unor potentiali clienti si promovarea/vanzarea unor servicii
•Asigurarea asistentei necesare procesului de vanzare
•Gestionarea si rezolvarea solicitarilor clientilor
•Introducerea informatiilor despre client in aplicatia software interna

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Masterat: Business Consulting la Universitatea Bucuresti din Bucharest. Program de master in limba engleza
2009 - 2012 Facultate: Administratie Publica la Universitatea Bucuresti din Bucharest.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close