Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.01.1992

obiectiv

 

Sa dezvolt o cariera care sa imi aduca beneficii pe plan material si personal.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Salariu fix

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Activitati specifice de secretariat/ Administrativ, Agenda Directorului General,
Activitati corelate cu Departamentul de Resurse Umane al companiei : pontajul lunar, situatia concediilor medicale, adeverinte salariati, centralizarea tichetelor de masa, evidenta programarilor de Medicina Muncii, Registrul Intrare-Iesire
Distribuire facturi clienti, prelucrare contracte clienti, transferuri apeluri telefonice, gestionarea corespondentei, suport administrativ, activitati de protocol, gestionarea papetariei, bonuri de consum, gestionarea si rezervarea salilor de intalnire.

01.05.2015 - 31.05.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-Activitati specifice de secretariat ,preluare apeluri telefonice, relatia cu furnizorii, curier, protocol , distribuire corespondenta departamente), decont angajati, inregistrare facturi, rezervari hotel, centralizare/ rapoarte,administrare dosare personal, pontaj personal, centralizare concedii, Registrul documente Intrare-Iesire, urmarirea incasarilor, contactare clienti pentru intarzierea platilor.

01.04.2015 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

Pontaj, Concedii, Condici prezenta, dosare personal, Adeverinte, Documente personal (CIM, Fise personale, Aditionale, Corectii)

01.03.2014 - 30.04.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Activitati specifice de secretariat (preluare apeluri telefonice, relatia cu furnizorii, curier, necesar magazine, corespondenta), evidenta facturi platite si neplatite (furnizori si marfa),deconturile angajatilor, pregatire dosare contabilitate, centralizarea vanzarilor din magazinele Okaidi, rezervari hotel, intocmire nir-uri facturi, traducere facturi limba engleza

01.06.2013 - 31.12.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara/assistent manager

Responsabilitati:

-inregistrarea produselor primite in service
/ rezolvarea diplomatica a problemelor aparute in service /
emiterea NIR-urilor pentru produsele care se trimiteau la Sindrilita (service central) /
mentinerea relatiei cu firma de curierat pentru comenzile on-line / mentinerea relatiei cu clientii /asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor/
programarea interviurilor pentru Dl Director General si Directorul de Resurse Umane (email) / traduceri si retroversiuni/ elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de Dl Director General
custumer care (carduri de fidelitate) /
activitati de protocol in cadrul companiei.
Buna desfasurare a procesului de interviuri
Eficienta in transmiterea cardurilor de fidelitate in cele 7 magazine GERMAG
La cerere.

01.04.2010 - 01.05.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: assistant shop manager

Responsabilitati:

Incasare / responsabila cu aranjamentul magazinului / promotii sezoniere / responsabila raport de expunere a marfii / coordonarea echipei de vanzari
Realizarea targetului magazinului

studii

 

Facultati:

2007-2010 - Colegiul National Cantemir-Voda

2010-2013 - Scoala Superioara de Studii Politice si Administrative Bucuresti- Zi (diploma de licenta in stiinte politice)

Premii

Cursuri de utilizare a calculatorului

Certificat de limba engleza



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close