de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.02.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.04.2008

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat

Oras de lucru: Bucuresti

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2014 - 01.12.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

▪Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat;
▪Respectarea programului de lucru;
▪Arhivarea documentelor primite din partea partenerilor;
▪Transmiterea comenzilor în timp util, a cererilor de ofertă și a documentelor;
▪Redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activităților zilnice;
▪Evidența partenerilor, documentelor, proceselor verbale, contractelor;
▪Activități de protocol;
▪Rezolvarea rapidă și eficientă a problemelor/erorilor;
▪Raportarea activităților proprii;
▪Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora.

01.04.2014 - 01.07.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: referent m - ia

Responsabilitati:

ATRIBUTIILE POSTULUI:
• Primește corespondența adresată Serviciului Verificari Proiecte Finantate;
• Actualizează informațiile cuprinse în registrul de intrari SVPF, în baza adreselor/solicitarilor inregistrate in OI MEN si distribuie corespondenta catre ofiterii repartizati;
• Elaboreaza situatii centralizatoare specifice SVPF: centralizatorul declaratiilor de conformitate precum si a celor rectificative, centralizatorul cererilor de TVA, centralizatorul contestatiilor si al proceselor-verbale de constatare a neregulilor și de stabilire a creanțelor bugetare si efectueaza corelatii intre acestea la solicitarea sefului SVPF;
• Arhiveaza electronic documentele aferente dosarelor de Bun de Plata in functie de Notele de transmitere ale acestora catre AMPOSDRU;
• Îndeplineşte orice alte atribuţii care pot rezulta din necesitatea derulării în bune condiţii a atribuţiilor aflate în sfera sa de responsabilitate.
• Întreprinde măsurile necesare privind arhivarea şi păstrarea în siguranţă a documentelor şi datelor computerizate şi disponibilitatea documentelor elaborate în realizarea activităţilor specifice, conform cerinţelor comunitare şi naţionale, în vederea asigurării unei piste de audit adecvate;
• Semnează, potrivit competenţelor stabilite pe linie ierarhica, lucrările si corespondenţa realizată în cadrul direcției OIPOSDRU;
• Îndeplinește alte atribuţii delegate de catre superiorii ierarhici pentru exercitarea funcţiilor delegate de AMPOSDRU, cu respectarea principiului segregării funcţiilor, în condiţiile legii.

01.12.2013 - 01.03.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

ATRIBUTII PRINCIPALE:
- Asigurarea necesarului de marfa la raft
- Aducerea de marfa din depozit
- Ordonarea rafturilor pe categorii de produse si pe tipuri de produse
- Expunerea marfii intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibila clientilor
- Urmarirea rafturilor si asigurarea incarcarii lor cu marfa in functie de vanzare
- Adaptarea etichetelor si afiselor in functie de cerintele curente
- Inlocuirea afiselor din promotia veche cu afisele din noua promotie
- Oferirea de informatii despre produsele expuse
- Informarea clientilor de schimbarile care au avut loc in privinta produselor

RESPONSABILITATILE POSTULUI:
- Raspunderea de asigurarea volumului de marfa corespunzator, in rafturi
- Raspunderea de informarea clientilor
- Raspunderea de rezolvarea problemelor si de satisfacerea cerintelor clientului
- Raspunderea de supravegherea produselor
- Informarea superiorilor cu privire la vanzarile din raioane

01.08.2013 - 01.11.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Mentinerea legaturii cu clientii, partenerii firmei sau colegii, atat prin e-mail, cat si telefonic.
Transmiterea integrala si in timp util a informatiilor catre Directorul General.
Pregatirea materialelor inaintea unor intalniri importante, sedinte, etc, precum si managementul departamentului administrativ:
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.
Intocmirea de rapoarte specifice, prezentari, oferte, asigurarea protocolului si confidentialitatea informatiilor in cadrul companiei

11.06.2012 - 16.03.2013

Departament: publicitate

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Abordarea tuturor clientilor care trec pe la raionul de produse promovate si consilierea acestora pentru alegerea produselor potrivite nevoilor lor;
Identificarea corecta a nevoilor clientului si oferirea solutiei optime;
Oferirea de recomandari si informatii de specialitate despre produsele promovate;
Promovarea imaginii brandului;
Generarea de vanzari pentru brandurile promovate;
Raportarea zilnica a rezultatelor activitatii conform cerintelor proiectului (online);
Respectarea orarului zilnic de lucru;
Atingerea targetelor stabilite.

07.06.2012 - 01.08.2012

Departament: publicitate

Titlu Job: consultant vanzari

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Masterat: Managementul informatiei si al documentelor la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.
2011 - 2014 Facultate / Colegiu: Litere la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.
2005 - 2009 Liceu: Matematica - Informatica la Colegiul National Anastasescu din Rosiorii de Vede.

Premii

Atestat Informatica.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close